Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-17, 21:34   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Jeg ser på nye stoler til terrassen og vurderer Hay Hee og Magis Air. Er det noen som har erfaring med noen av disse og kan si om de er gode å sitte i? Eventuelt kan du bare synse vilt og fortelle meg om jeg bør velge en av dem.

Hay Hee:

Magis Air:

Magis Air med armlener:

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 21:43   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Jeg syns ikke Hay Hee er noe god å sitte i, men de kan kanskje bli det med et skinn eller pute i?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 22:07   #3
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Vi hadde Magis Air før, og vi syntes de var veldig gode. Vi brukte dem både inne og ute.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 12:58   #4
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Da noterer jeg -1 på Hay og +1 på Magis.

Er det noen grunn til at dere ikke har Magis Air nå?

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-17, 00:05   #5
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Da noterer jeg -1 på Hay og +1 på Magis.

Er det noen grunn til at dere ikke har Magis Air nå?

Vi hadde dem i drøye åtte år tror jeg, og etter heftig bruk både inne og ute begynte de å bli litt slitne. Og så hadde vi lyst til å forandre litt og prøve noe nytt. Men jeg kunne godt tenke meg dem igjen.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 13:20   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Vi har barkrakkvarianten av Hay-stolene i et offentlig areale jeg frekventerer. Jeg syns de er overraskende gode å sitte i, men jeg sitter aldri lenge av gangen da.
Jeg kan i alle fall gå god for at de er av god kvalitet og tåler langvarig og til dels hard bruk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:26   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Vi har barkrakkvarianten av Hay ved kjøkkeøya. Det er husets mest populære hengeplass, med unntak av sofaen. Så de søte preteensrumpene som frekventerer dem må syns de er gode. Men klart, vi sitter ikke der i timesvis, akkurat.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 19:01   #8
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Vi har Tivoli stoler på jobben som ligner på hay hee stolen (hay hee ser jo ut som en kopi...) de er gode å sitte I mens man drikker kaffe eller på et møte om det er for få stoler I møterommet.

Magis sine har jeg aldri sittet i.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 19:08   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har Tivoli stoler på jobben som ligner på hay hee stolen (hay hee ser jo ut som en kopi...) de er gode å sitte I mens man drikker kaffe eller på et møte om det er for få stoler I møterommet.

Nå husker jeg at det er Tivoli vi har på jobb også, så bare glem mitt første innlegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 21:44   #10
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaring med Hay Hee eller Magis Air?

Jeg kan få 2,5 Hay Hee for prisen av en Tivoli. Tivoli ser jo unektelig mer komfortabel ut.

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no