Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor kommer de fra?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 16:07   #21
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Hvor kommer de fra?

Jeg har mer foelelsen av at de er i matsoepla, slik at jeg har angst for aa aapne den naar jeg skal kaste noe mer oppi der. Vooosj, saa er de paa hele kjoekkenet liksom. Har et ganske hysterisk forhold til disse fluene, og derfor hender det jeg tar matsoepla ut paa trappa foer jeg aapner den. Saa tar jeg den med meg inn igjen for aa kaste det jeg skal og legger fort paa lokket og lukker skapet. Allikevel kan det vaere en sverm neste gang jeg aapner den. Jeg synes jeg er flink naar jeg toemmer soepla hver dag, flere ganger daglig er uaktuelt , men skal nok proeve zalo/eddik-tipset.

Der er saa fint med et sted hvor man kan faa svar paa slike frustrerende hverdags-problemer. Jeg lurer ogsaa veldig paa hvor de egentlig kommer fra. Har vi egentlig faatt noe godt svar paa det enda?
Har skjoent det der med at de legger egg paa frukt og i raatt eller bedervet kjoett, men hvor kommer den fra den foerste som legger egg paa et heelt nyvasket og ryddig kjoekken i helt ny matsoeppel

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:16   #22
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Hvor kommer de fra.........

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har sjekka!!

Halvt om halvt med eplecideredikk og zalo!!

(totalt halv kopp)


TUSEN TUSEN TAKK, Det er helt genialt
Jeg skal ta bilde av skåla som nå har stått på benken et par timer... (fikk liksom aldri gjort det igår...)

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:20   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer de fra.........

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

TUSEN TUSEN TAKK, Det er helt genialt
Jeg skal ta bilde av skåla som nå har stått på benken et par timer... (fikk liksom aldri gjort det igår...)


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:06   #24
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Hvor kommer de fra?

skal vi se om jeg klarer å få frem bilde da ......hm.....

nei det klarte jeg visst ikke, filen er for stor, klarer ikke forminske

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 018 128x160.jpg (6,0 KB, 5 visninger)
__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:07   #25
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Hvor kommer de fra?

HÆ?! Nå skjønner jeg hvertfall ingenting, fikk beskjed om at filen var for stor jeg også kom det med allikevel

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:17   #26
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kommer de fra?

Sånne har jeg ikke sett siden jeg bodde i Oslo. Kanskje de ikke trives særlig langt nord?

Ekle er de så det holder i alle fall.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 08:21   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer de fra?

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

skal vi se om jeg klarer å få frem bilde da ......hm.....

nei det klarte jeg visst ikke, filen er for stor, klarer ikke forminske

Næh, så flotte de var!

Men suverent at det funka!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no