Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-14, 20:00   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Fyrstekake, ja. Der har jeg egentlig bare sett for meg den tørre butikkvarianten i folieform. Men så smakte jeg en helt utrolig fantastisk hjemmebakt en, med lett og sprø mørdeig og deilig saftig mandelfyll, den var så god!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:02   #22
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Elsker
Kvæfjordkake
Sitronmarengspai
Eplekake (type pai)
Blåbærmuffins
Gulrotkake
Det meste av sjokoladekaker


Hater

1. Tiramisu
2. Tradisjonell bløtkake
3. Marsipankake
4. Ostekake
5. Fromagekake

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:03   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Aller verst er sånne amerikanske ostekaker som stekes i ovn. Jeg hæler heller ikke lemon merengue pie og sånne ting. Kaker med sitrusfrukter ligger generelt dårlig an. Jeg er heller ikke glad i mandel- og nøttebiter i kaker - det kan ødelegge både gulrotkake, marsipankake og brownies.

Nøtter og sitrus kan ødelegge selv den beste kake fullstendig Alt med nøtter, mandler og slikt tull får jeg ikke ned om så jeg hadde fått penger for det. Og så liker jeg ikke når frukt og bær blandes med sjokolade Tropisk aroma er nevnt over her, og det må vel være fandens verk. Sachetorte må være broren til tropisk aroma...

Jeg liker gode sjokoladekaker og brownies, men det er mye vondt av det også. En virkelig god marsipankake (uten nøtter vel og merke) er også godt. Oreokake av den gode sorten er også nydelig. Osteiskake er virkelig innertier. Og noen ytterst få ostekaker går, men ofte er de kvalmende synes jeg. Å, ja, gulrotkake (uten nøtter selvsagt) er virkelig deilig

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:03   #24
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss. Jeg kan egenlig bare signere denne! (Men har ikke smakt den rosa kaken, men den høres ikke god ut.)

Legger til fyrstekake og wienerbrød på hat-lista.

Og må legge til to ting på elsker-lista, det ene er dajmkake med marengsbunn, og det andre er osteiskake.

Og jeg kan egentlig signere denne. Altså Filifjonkas liste med disse endringene.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:06   #25
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Favoritter:
Suksessterte
Firkløverkake
Verdens beste
Pavlova

Ikke verdt kaloriene:
Bløtkake
Marsipankake
Så å si alle tørre småkaker
Smultringer
Ostekake

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:06   #26
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.026
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Alt går i grisen. Men jeg har noen kaker jeg ikke er like begeistret for, er glad det fins noe søtt jeg lett kan stå over uten at det føles som et tap.

- eplekaker i alle varianter
- kaker hvor jeg møter på rosiner, spesielt hvis rosinene er gjemt og dukker overraskende opp.



En kake som jeg alltid kommer tilbake til og som jeg aldri blir lei er Kvæfjordkake.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:07   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker peanøttkake, rice crisp kake med jordbær, god gammeldags gelékake, verdens beste og marsipankake med valnøtter og aprikossyltetøy.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:12   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.835
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Alt med sitrus, både sitronmarengspai og en saftig sitron- eller appelsinkake, pavlova, gulrotkake og ostekake i alle fasonger. Jeg er ikke spesielt glad i sjokoladekake og kremkaker. Kaker med rosiner er djevelens verk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 26-01-14 kl 20:19.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:19   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er ikke glad i "barnevennlige" kaker, sviskekake, delfiakake. Ellers spiser jeg det meste, tror jrg

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:23   #30
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Det eneste jeg virkelig ikke spiser av kake, er kaker med rå bananbiter i. Bløtkake med banan er faktisk fullstendig uspiselig. Ellers kan jeg like alle slags kaker som ikke er tørre og/eller kjedelige på annet vis. Sjokoladekake må for eksempel være saftig til klissete og ha dyp, deilig sjokoladesmak.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:26   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Sviskekake! Har noen funnet opp det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:28   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Enig angående banan i bløtkaker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:29   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sviskekake! Har noen funnet opp det?

My thought exactly

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:33   #34
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.860
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Kaker jeg liker:
1. Sjokoladekake (litt saftig og med smørkrem på, eller brownies)
2. Ostekake med ordentlige bær, ikke fæl gelé fra pakke, og veldig gjerne ovnsbakt ostekake etter oppskrift fra gastronomisk institutt.
3. Suksessterte.
4. Kvæfjordkake
5. Sitronpai

Kaker jeg ikke liker:
1. Tropisk aroma
2. Soaked chocolate cake (den man finner oppskrift på her på FP)
3. Vaniljekake (sånn med ferdiglaget vaniljesaus i)
4. Eplekaker og andre fruktkaker hvor det er mye mer frukt enn kake.
5. Delfiakake (urk)

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:34   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker de fleste kaker, men står over fyrstekake, soaked-kaka, sacher torte, sjokoladekake på kakao og alle kaker fra passion for baking-bloggen. (Har ikke faktisk prøvd alle, men mange, og aller har vært tamme og alt for søte)
Jeg fikk og en gang bløtkake med multer. Grøss.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:41   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg elsker kaker med krem. Bløtkake med banan og bringebær er skikkelig digg. Hjemmelaget marsipankake, snickerskake også.
Moussekaker er også godt.

Fyrstekake, kokoskake, formkaker og tørr eplekake er kiipe greier.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:43   #37
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Topp fem, i tilfeldig rekkefølge:

Marsipankake
Napoleonskake
Eplekake (ikke pai)
brownies (med masse sjokolade)
ostekake (i nesten alle varianter)

Fem på bånn:
Kvæfjordkake
marmorkake
Snickerskake
Æh, jeg kommer ikke på noen. Sviskekake høres jo ikke noe særlig godt ut, men det har jeg ikke smakt, så da vet jeg jo ikke.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 20:52   #38
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Tja, si det. Jeg synes de fleste kaker kan være gode så lenge smakene er balansert og det er brukt riktige teknikker. Det aller verste er kaker som ser gode ut, men som ikke smaker godt. Jeg har prøvd oppskrifter fra enkelte velkjente bakeblogger som jeg tror er laget mest pga. utseende og med lite tanke på smakskombinasjoner eller gode råvarer.

F.eks. kan suksessterte være veldig godt, men noen lager dem med et 5 cm lag rent smør på toppen. (Det er iallefall det de smaker som.)

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:09   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Gode kaker:
1. Skikkelig god brownies, litt sprø oppå, klissete inni, med valnøtter. Eller CCB, eller salted caramel brownies.
2. Syrlige mousseostekaker
3. Lemon Meringue Pie
4. Pavlova
5. Gulrotkake, Hønni sin, best ever!

Kaker som ikke er kake-kaker, men burde vurderes:

1. Berlinerboller
2. Prinsessekake
3. Eplepai
4. Waleskringle
5. Pecanpai

Fæle kaker:

1. Bløtkake med hermetisk frukt eller banan
2. Kvæfjordkake. Romkrem? Seriøst?
3. Tørre sjokoladekaker, langpannekaker med for mye mel. Tropisk aroma, feks. Æsj.
4. Sunne kaker, eller kaker med sunne ingredienser. Bullshit. Sunne grove kanelsnurrer? Grov sjokoladekake? Fysj!
5. Kjip rullekake

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:12   #40
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Morsomt at så mange har Kvæfjordkaka på bunn, vi lagde denne til dobbelbursdag i helgen og har sjeldent fått så mye skryt for en kake.
Selv syns jeg den er for søt og klissete, og ikke så god som jeg trodde jeg husket den fra 20 år tilbake, men pytt.

Og så har jeg innsett at jeg egentlig er utrolig kakekresen. Det er mye som er "greit nok", men jeg klarer ikke å komme på en eneste kake jeg virkelig elsker.
På den andre siden er det ikke så mange kaker jeg ikke kan fordra heller da, men jeg er ikke veldig glad i smulete sjokoladekaker, eller andre tørre saker.

Bakte en saftig sjokoladekake med kaffesmørkrem på en gang, den var innmari god. Det bør jeg gjenta en vakker dag.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no