Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Cola - djevelens verk

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 17:41   #41
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmålet er vel heller om Pepsi er snillere. De ødelegger ikke grunnvannet i India, så vidt jeg vet. Men ellers er det vel ikke store forskjellen?

Fram for Grans Cola! Brusen som ikke hjelper mot noe... (ikke engang tørsten!)

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 17:51   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pepsi ødelegger antageligvis da grunnvannet et annet utsatt sted.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:39   #43
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cola - djevelens verk

Jeg ER så glad for at jeg verker liker cola eller potetgull..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:44   #44
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cola - djevelens verk

Pepsi smaker "herk", Pespi light helt grusomt, Cola er ikke noe godt det heller. Colalight går ned, men Pepsimax (ikke det at jeg bøtter nedpå, prøver å holde det til helgen, forening og andre sosial lag..(sånne uten alkohol)......men fy søren så kjekt det er å være sosial )

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:49   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cola - djevelens verk

Eneste gangen jeg drikker Cola er når jeg er gravidkvalm, og knapt da. Cola er ikke på lista over ting som er godt, og sunt er det jo heller ikke.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:58   #46
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cola - djevelens verk

Jeg går nesten daglig og irriterer meg over brusautomaten på jobben.
Det er bare produkter som Coca-Cola company fører der.
Jeg er generelt ikke glad i brus, drikker det kanskje en gang hver 14.dag.
Cola drikker jeg som regel kun til taco, Solo smaker mye bedre enn Fanta, Farris-variantene er mine favoritter (Grønne brisen ), bonaqua er ikke sammenlignbart i mine øyne, og light variantene (Tab x-tra og Cola light) blir jeg forundret over at folk i det hele tatt drikker, det smaker jo helt forferdelig.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:54   #47
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Cola - djevelens verk

jeg var cocacoliker, har gitt meg nå. drikker mest vann nå, og litt light brus og saft

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no