Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-11, 15:38   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden





Mobilen min avgikk med døden idag, og jeg hadde med ett en ekte grunn til å shoppe meg ny telefon.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 15:43   #22
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Grattis!

Jeg har kjøpt bikini på Change i dag.
Minus rabatter og noe poeng jeg hadde så ga jeg hele 92,- for en bikini. Veldig kjekt!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 16:00   #23
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Det er en fantastisk Desigual butikk på flyplassen i Alicante.

Men med mann, Jonas og to utålmodige tenåringer som lengter hjem til damene ble det ikke innvilget mange minuttene på mor i den butikken.

Men jeg fikk nå rasket med meg to deilige kjoler derfra, og hadde jeg bare hatt noen minutter til hadde det blitt mye mer.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 16:08   #24
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har kjøpt meg denne:

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 19:25   #25
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Fin jakke Nasse!

Jeg kjøpte meg regnveske eller hva det nå heter fra Søs Jensen i dag. Har alltid hatt lyst på, og nå var den jammen meg på 70%

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 20:27   #26
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg endte opp med disse i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 11H3001.jpg (7,0 KB, 7 visninger)
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 12-08-11, 20:44   #27
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg kjøpte meg denne:

Og denne:

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 10:10   #28
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Fin jakke Nasse!

Jeg kjøpte meg regnveske eller hva det nå heter fra Søs Jensen i dag. Har alltid hatt lyst på, og nå var den jammen meg på 70%

Regnveske? Bilde?

silje er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 10:46   #29
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Her er veska

Vedlagte bilder
Filtype: jpg SøsJensen.jpg (195,8 KB, 44 visninger)
__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08

Sist redigert av Spoon : 13-08-11 kl 10:57.
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 12:30   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden


Kjøpte denne fra Nü by Staff-Woman til 70 % i går.




Jeg fikk også et Beck Söndergaard skjerf i posten i går.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 15:30   #31
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Fine kjoler Kula Her nede var det ikke så mye nytt i Desigual butikken enda mye rester fra sommersalget. Kanskje jeg skal sjekke på flyplassen når jeg drar hjem om en uke.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 15:38   #32
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden



Halv pris av halv pris, så da ble det dongerikjole nr 3 på meg.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 21:01   #33
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Shopping på H&M!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hmprodCAHES7RB.jpg (20,1 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg hmprodCACWVILT.jpg (21,8 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg hmprodCAP2DBX4.jpg (20,4 KB, 16 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 13-08-11, 23:27   #34
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.


Kjøpte denne fra Nü by Staff-Woman til 70 % i går.




Jeg fikk også et Beck Söndergaard skjerf i posten i går.

Den må jo være genial å kamuflere muffintopp med.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 00:10   #35
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Shoppingresultat etter å ha vandret gatelangs i Odense, skjorte fra Desigual.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 01:19   #36
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg har kjøpt meg denne:

Helt riktig farge for en Nasse Nøf !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 11:56   #37
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Disse roooopte på meg! Lillevinkel.no:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 13:19   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Disse roooopte på meg! Lillevinkel.no:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 13:26   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg venter spent på dette cordskjørtet fra Boden, som har potensiale til å bli en favoritt hvis alt stemmer. Pluss et par trøyer. Ligger vel og gnur i tollen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bodenskirt.jpg (188,7 KB, 647 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 13:30   #40
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg kjøpte en pusefleecejakke fra Helly Hansen i går:



Den gråsvarte. Utrolig deilig.

Men mer oppsiktsvekkende er det kanskje at vi ferierte ved Liseleje i sommer - der Lisen.dk har sitt hovedsete. Aiaiai! Der ble det handlet en god del. Mye fra Cream, som jeg ikke finner bilder av. Anbefales på det varmeste om man er på de trakter.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no