Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Snowboard til barn - hvor langt?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 15:52   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Snowboard til barn - hvor langt?

Storebror er 6 år, og har forkynt at han ønsker seg snowboard, etter å ha sett en kar i aksjon i bakken der vi var i dag. Han har nesten ikke snakket om noe annet, enn hvor kult det så ut å hoppe
Han er ca 125 cm lang. Hvor langt snowboard ville være passende til han?

  Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 15:56   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snowboard til barn - hvor langt?

Det skal gå til haka. Værtfall de jeg har hatt

Vet ikke om de til unger skal være kortere.

Frost har snowboard til unger som man kan bruke vanlige sko i

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 16:01   #3
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snowboard til barn - hvor langt?

Jeg ville tatt han med til en sportsbutikk og fått hjelp der.

Jeg vil tro at ett kort brett vil være lettere å lære og kjøre med. Jeg synes i allefall det, den gangen jeg prøvde snowboard.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 16:02   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Snowboard til barn - hvor langt?

Heller for kort enn for langt ja, det er sikkert. Har sett et på finn - tenkte å kjøpe et brukt et først, for å se om han fenges av det, før jeg svir av flere tusen på nytt utstyr.

Med vanlige sko ja - det var jo kanskje ikke så dumt. Skal sjekkes.

  Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 19:55   #5
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snowboard til barn - hvor langt?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Med vanlige sko ja - det var jo kanskje ikke så dumt. Skal sjekkes.

Jeg ville ikke gått for noe med vanlige sko! For å få til snowboard skikkelig, er man avhengig av en god sko som holder hælen godt på plass nede i skoen, og som har god støtte. Deretter skal skoen sitte godt fast i bindingen. Hvis hælen glipper er det håpløst.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:19   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snowboard til barn - hvor langt?

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Jeg ville ikke gått for noe med vanlige sko! For å få til snowboard skikkelig, er man avhengig av en god sko som holder hælen godt på plass nede i skoen, og som har god støtte. Deretter skal skoen sitte godt fast i bindingen. Hvis hælen glipper er det håpløst.

Neida d fra frost er bra, min mann har prøvd de og turbo. Man strammer sikkelig og foten sitter bom fast. Ala rulleskjøyte stramming. turbo fikk til å stramme de selv.
Tror vi betalte 399 for brettet. Er greit for å prøve.Synnes nå vi. Og mann er snowboarder tufs så han er sær på brettene.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no