Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaver til barnas venner

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-18, 07:46   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Yngste, gutt, skal gi julegave til to venner i år, pris maks 50. De er 10 år. Ikke godteri. Har dere tips?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 07:56   #62
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Guttungen (13) her er stort sett bare med jenter, og de kjøper gaver til hverandre. De andre guttene som er litt til og fra i vennegjengen kjøper ikke gaver.
Bestevenninna til Guttungen får skrubb og fuktighetskrem fra bodyshop. De andre får ansiktsmaske og muligens lepomade. Vi har også klar et par innpakkede sukkertøysposer hvis det plutselig dukker opp noen andre med gave.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 09:10   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Jeg har bestilt noen Fortnite-t-skjorter på Wish til noen av sønnens kompiser. De var rimelige og dukket overraskende fort opp i postkassa, men det er kanskje litt risky nå. Kosta rundt en femtilapp, eller kanskje 70.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 09:21   #64
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Snuppa får penger til å kjøpe gaver til 3 venninner (100 kr til hver sånn ca). Hva hun kjøper legger jeg meg ikke opp i.

Knerten så rart på meg da jeg spurte om han skulle bytte gaver med noen kompiser. (Han har egentlig aldri gjort det.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 09:27   #65
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.450
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Her gir guttungen (11) og hans venner gaver til hverandre. Han har noe klart til dem, husker ikke helt hva det var (mannen har fikset), men tror kanskje det kosta mer enn 50. Men godteri er også helt greit her altså. Sånt som et krus med julemotiv fra Nille med godteri eller "kakao på pinne" oppi. Eller bare en pose med noe julegodt.

13-åringen og hennes venninner har visstnok bestemt seg at de skal gå ut og spise sammen en dag før jul, i stedet for å kjøpe gaver til hverandre. Glimrende ide synes jeg. Lillesøstra (også 11) kjøper også til sine venninner, men det er mye lettere å finne småtteri og dilldall til jenter. Det blir sikkert noe slimrelatert, i allefall til noen av dem.

Skulle jeg lett etter noe til gutter i den alderen, som ikke skulle koste mer enn 50, så tror jeg at jeg hadde startet på Clas Ohlsson. Der har de f.eks gode lommelykter til den prisen, inne- og utendørs digitalt termometer (litt sært kanskje, men gutten min liker å følge med på hvor kalt det er ute, og får et sånt i kalenderen, til å ha på rommet sitt, kosta 50 kr), smarttelefonvanter, turkopp i silikon som kan brettes sammen, teleskopgrillspyd og mye annet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-12-18 kl 10:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 09:33   #66
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Hansker man kan bruke på smattelefon.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 09:40   #67
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Eneste gutt i huset her har aldri bytta gaver med venner, mens de 4 jentene gjerne vil kjøpe til alt og alle. Jeg kjøper inn hauger av ting når jeg kommer over gode gaver. I år blir det mye luer med store, myke dusker i ulike farger + kosesokker til alle 13-åringens venner. Den ene gutten de gir gave til elsker sminke, så han får noen sminkekoster i glitteretui.
Men gutter er vanskelig. Jeg kjøpte inn luer med fotball-logoer da jentene hadde flere gutter de ga til. Det var veldig vellykka (men fordrer selvsagt at man kjenner laget). Også kjøpte jeg dem på lilywhites til en billig penge, ikke på sportsbutikk i Norge... Andre guttegaver til rimelig pris har jeg stort sett funnet på teknikmagasinet.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 10:02   #68
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har bestilt noen Fortnite-t-skjorter på Wish til noen av sønnens kompiser. De var rimelige og dukket overraskende fort opp i postkassa, men det er kanskje litt risky nå. Kosta rundt en femtilapp, eller kanskje 70.

Har du link? Guttungen ønsker seg, men jeg har ikke funnet noen som er så rimelige.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 11:38   #69
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Ungene her går i byen og kjøper selv. Er endel av moroa.

Som kjedelig voksen ville jeg gått på Jula/ Rusta/Biltema/clas og kjøpt noe enten i sykkelavd eller lommelykt, hodelykt ell., verktøyskrin, sortimentseske til småsaker eller noe sånt. Uavhengig av kjønn. Men godteri er jo alltid en vinner!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 11:43   #70
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Har du link? Guttungen ønsker seg, men jeg har ikke funnet noen som er så rimelige.

Her, f.eks. Jeg hadde dem i postkassa etter godt under ei uke, men kan ikke love at det var akkurat denne linken. Ser at jeg mangler et pennal jeg bestilte samme dagen, og det er mange uker siden nå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 12:32   #71
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Her, f.eks. Jeg hadde dem i postkassa etter godt under ei uke, men kan ikke love at det var akkurat denne linken. Ser at jeg mangler et pennal jeg bestilte samme dagen, og det er mange uker siden nå.

Tror du glemte linken.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 12:39   #72
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

https://www.wish.com/search/fortnite...&source=search

Her. Bare gå inn på wish.com og søk på Fortnite, så kommer det opp masse.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 14:09   #73
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Ok, var mest ute etter link til produkt for jeg har ikke funnet noe så rimelig som virker ok, men får lete litt til.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 14:52   #75
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Ok, var mest ute etter link til produkt for jeg har ikke funnet noe så rimelig som virker ok, men får lete litt til.

Det ligger en link der nå, altså. I mitt innlegg nummer 2. Kvaliteten skal jeg ikke uttale meg om - har ikke åpnet pakningene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 16:52   #76
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det ligger en link der nå, altså. I mitt innlegg nummer 2. Kvaliteten skal jeg ikke uttale meg om - har ikke åpnet pakningene.

Jeg kommer bare inn på en side med masse ulike produkter.
Det går fint, fikk bestil en genser som ikke kostet rare greiene, og portoen ver heller ikke så høy. Synes ofte det blir "dyrt" på Wish for portoen er ofte like høy som prisen på produktet. Av en eller annen grunn får jeg alltid produktene jeg bestiller på Wish raskere enn det jeg bestiller på ebay, men det er nok helst tilfeldig. Regner ikke med å få denne før i januar da.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 17:29   #77
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Takk for gode tips, My! Tar han med til sentrum og ser på CO.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 18:16   #78
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.450
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Flying Tiger/TGR har garantert også en hel del billig ræl som ungene synes er kult.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 19:08   #79
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

Normal også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-18, 19:29   #80
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver til barnas venner

I fjor ga min kinogavekort, i år blir det billett til badeland til kompiser hvertfall, kjæresten er kjøper han nok noe annet til.
Ræl gidder vi ikke gi og ikke har han fått det heller heldigvis.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no