Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hyggetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-18, 14:59   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hyggetråden

Har vi en slik? Jeg trenger en slik.

La oss øse ut av alt det positive som skjer!

Jeg kan begynne:

Jeg har laget 20 løvbiff som nå ligger i fryseren og jeg holder på med å bake brød. Og de ser ut til å bli gode.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 16:50   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyggetråden

Jeg har jobbesøndag, og så kom mannen ned på kontoret mitt med kaffe og vafler, som han hadde trylla fram uten at jeg visste det.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 16:58   #3
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyggetråden

Jeg har vært på finfin tur med venner, og nå får jeg snart besøk av et flunkende nytt barnebarn. En og en halv uke er lille nurket.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 17:06   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyggetråden

Jeg og mannen satte på julemusikk og ryddet barnerommene. Det var faktisk riktig så hyggelig og vi skravlet og koste oss mens vi holdt på, og følelsen når det er gjort er jo fantastisk. (Vi fikk dessuten samlet to store poser leker som skal gis bort samt at lekekjøkkenet m/innhold går til barnehagen.)
Nå lukter det kjempegodt av middagen som har godgjort seg i crockpot'en i flere timer og jeg gleder meg til velfortjent middag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 04-11-18 kl 17:25.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 17:23   #5
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyggetråden

Hagen er ferdigryddet til vinteren, alt rotet i gangen borte og huset er nystøvsuget ��

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 17:29   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyggetråden

Hagen ferdigryddet her også, trampolinen demontert, hagemøbler og grill satt inn, tulipanløker (omsider) gravd ned, og badet vasket. Jeg, mannen og guttungen har kost oss med vafler, nå har jeg satt meg ned med en god kopp kaffe for å jobbe litt, og guttungen spiller i nettverk med kompiser og det høres høy latter og entusiastisk skravling fra rommet hans. Jeg hører at han avtaler med en av de andre, via spillet, at de skal dra "på banen" om en halvtime.

Og yngstejenta er vekk hele helga, og gjør en stor forskjell i noens liv, uten at hun er klar over det selv. Men det er så utrolig hyggelig for meg å tenke på det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 17:33   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyggetråden

Jeg har ryddet klesskapet mitt, og nå føler jeg meg som ny! Merkelig at man skal bli så glad for å ha ryddig klesskap egentlig.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 17:56   #8
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hyggetråden

Koselig tråd.

Jeg startet dagen med gåtur i grålysningen og fikk gjennomført en god yogaøkt.
Etter en sen frokost med ristet brød og smilende egg har jeg og 17 åringen hatt Elementary-maraton.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 18:19   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyggetråden

Jeg og mannen min har som mål at vi skal spise ute, hele gjengen, hver lørdag. Det ble ikke noe av i går av ulike grunner, men vi dro i dag i stedet og det er alltid skikkelig koselig. For meg er det kjøpt og betalt livskvalitet .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 18:58   #10
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyggetråden

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg har vært på finfin tur med venner, og nå får jeg snart besøk av et flunkende nytt barnebarn. En og en halv uke er lille nurket.

Gratulerer!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 20:25   #11
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyggetråden

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gratulerer!

Tusen takk!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 20:31   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyggetråden

Så herlig med barnebarn, Retz.
Vi har også et, stebarnebarn for min del da, på straks 5 år. Om 8 dager faktisk. Og det kommer en til i april. Stas.

Jeg har gått deilig tur i Østmarka med venninner og voffer i dag. Deilig altså, selv om det ikke var sol. Utrolig deilig å få slarvet litt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 20:33   #13
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyggetråden

Jeg har gått lang tur i herlig høstvær med to av søstrene mine, mamma og den minste niesa mi, det var kjempekoselig.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-18, 21:09   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyggetråden

Vi har hørt koret til eldste synge i dag.
Og mannen har bakt kanelsnurrer.
Og det er fortsatt søndag!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-18, 16:25   #15
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyggetråden

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Har vi en slik? Jeg trenger en slik.
(...)

Jeg synes tråden om "Hva har gjort deg glad i dag" oppfyller hyggebehovet mitt jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no