Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tirsdag 17. er verre enn fredag 13.!!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 17:52   #21
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Så flink du er da! Rolig og tydligvis full kontroll.. Kanskje du skulle byttet ut de studiene dine, og blitt brannmann istedet. Så ikke så tydlig på sms, men nå ser jeg jo hvor ille det var.. Blir kanskje take-away middag på dere i kveld?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:00   #22
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Da har dere jo brukt 4000,- hver da, på egenandeler.. Du for å herpe kjøkkenet, og han for å herpe bilen.. Da er dere skylds nå.. han kan vel ikke blir sur for det da..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:02   #23
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Da har dere jo brukt 4000,- hver da, på egenandeler.. Du for å herpe kjøkkenet, og han for å herpe bilen.. Da er dere skylds nå.. han kan vel ikke blir sur for det da..

Du kjenner vel broren din?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:11   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.821
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Du er tapper, rådsnar og flink! Så flott at du fikk slukket brannen. Har du vært hos lege? Det synes jeg du burde.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:55   #25
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Hjelpe meg, det kjøkkenet så jo ikke pent ut! (Men jeg ser jo at det er veldig fint under alt pulveret selvsagt. ) Godt at det tross alt gikk bra.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:14   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Åhhh så skummelt. Jeg er imponert over hvor bra du taklet situasjonen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:20   #27
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Oi, så ekkelt!
Godt at du holdt hodet kaldt og at det gikk bra

Hilsen Lykketrollet som er innlogget som samboeren
*forte meg å skifte*

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:22   #28
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Sånn

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:26   #29
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Huff, så skummelt. Jeg er imponert over at du greide å ta det hele med fatning!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:31   #30
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Uff da. Lenge til neste gang det blir frityrstekt scampi kanskje

Godt det gikk bra, men jeg sier som nenne at du burde kanskje en tur til legen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:34   #31
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Så flink du var som klarte å holde hodet kaldt og faktisk klare å gjøre noe vettugt!

Håper dere får ordnet opp raskt!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:58   #32
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Dette var skikkelig ekkelt å lese. Godt at det gikk såpass bra til slutt.

Det smakte nok godt med deilige, frityrstekte scampi etter en sånn skrekkopplevelse.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:38   #33
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Takk alle sammen for varme og omtanke! Sitter nå hjemme hos min far, barna sover og min mann ble hjemme. Han er fryktelig sur og grinete, og vil nesten ikke prate med meg. Akkurat som om jeg gjorde dette med vilje? Trodde faktisk han var mer mann enn som så...

Nå har jeg fått tatt et deilig og langt bad, håret er kuret, og jeg har planlagt tur til Ålborg med min beste venninne i Desember!

Så nå er det bare å se fremover, glede seg over at hele huset blir vasket i morgen! Tak og vegger blir skuret, tepper renset og alt blir skinnende rent og fint.. En enorm stor trøst!!!

__________________

Sist redigert av Nabojenta : 17-10-06 kl 23:59. Årsak: Skriveleifer...
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:52   #34
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Flott at du klarer å se så positivt på det. Det er imponerende hvor fint du har taklet dette.
Syns det er en merkelig reaksjon fra mannen din. Han burde jo være glad for at det gikk bra med både deg og huset. Men det er jo mulig han er litt i sjokk, og at det bare er hans måte å takle situasjonen på. Du får la ham få litt tid, så synker det nok inn hos ham etterhvert.

Du får prøve å roe ned og slappe av litt i kveld, så blir det nok en bedre dag i morgen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:53   #35
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Å guri, for en ekkel opplevelse!!

Du handlet jo veldig raskt og snarrådig da, virker det som.
Og han mannen din kan være så sur han bare orker,
du har jo fått deg en skikkelig støkk, og han skal pinadø
være glad for at du er i god behold og at huset står!!

Blodpumpen begynte å gå her litt nå kjenner jeg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 08:00   #36
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Syns det er en merkelig reaksjon fra mannen din. Han burde jo være glad for at det gikk bra med både deg og huset. Men det er jo mulig han er litt i sjokk, og at det bare er hans måte å takle situasjonen på. Du får la ham få litt tid, så synker det nok inn hos ham etterhvert.

Signerer denne jeg. Håper han har fått sove på det i natt og skjønner hva du har vært utsatt for.

Du var kjempeflink!!! Godt å lese at det gikk så bra!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 09:29   #37
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Er onsdag 18. bedre enn tirsdag 17. da? Har dere kommet dere etter sjokket?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:15   #38
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Så ikke dette før nå jeg. Det virket dramatisk gitt. Bra du fikk slukket det så fort.

Vi tømte jo også brannslukkingsapparatet for en stund tilbake. Det var storebror som klatret på det og klarte å utløse det. Pulver over hele loftsgangen, inne klesskapene og ned i stua. Jeg var alene med ungene rett før sengetid, og måtte bare vaske opp før de gikk og la seg. Og jeg tenkte ikke på at jeg kunne ha tatt det på forsikringa før jeg hadde vasket opp selv.
Men det er sikkert verre hos dere enn det var hos oss, det var jo ikke lenge appratet sto på, men det er utrolig hvor mye pulver det blir og hvor godt det sitter i krinker og kroker gitt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:16   #39
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er onsdag 18. bedre enn tirsdag 17. da? Har dere kommet dere etter sjokket?

Kommet over sjokket, men er fryktelig sliten. fikk ikke sove i natt. Lå og så for meg de verste scenarioer om hva som kunne ha skjedd.. Og dermed forsov vi oss på morgenen i dag, og ungene kom en og en halv time for sent på skolen. Da jeg endelig kom hjem til skrekkens hus, var ISS allerede kommet, og de driver nå på med å renske kjøkken for pulver og ødalagte ting...
De tar bare kjøkkenet nå, og så må de kontakte forsikringen og fremlegge rapport, før de får godkjenning om å fortsette med rens av resten av huset...

Har bare lyst til å sove, for så å våkne opp til at alt er ferdig!!

Så koselig at du tenker på meg, Ryli!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:19   #40
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tirsdag.17 er verre enn fredag.13!!!

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Så ikke dette før nå jeg. Det virket dramatisk gitt. Bra du fikk slukket det så fort.

Vi tømte jo også brannslukkingsapparatet for en stund tilbake. Det var storebror som klatret på det og klarte å utløse det. Pulver over hele loftsgangen, inne klesskapene og ned i stua. Jeg var alene med ungene rett før sengetid, og måtte bare vaske opp før de gikk og la seg. Og jeg tenkte ikke på at jeg kunne ha tatt det på forsikringa før jeg hadde vasket opp selv.
Men det er sikkert verre hos dere enn det var hos oss, det var jo ikke lenge appratet sto på, men det er utrolig hvor mye pulver det blir og hvor godt det sitter i krinker og kroker gitt.

Ja, det er pulver over absolutt alt! Nå vil jeg bare sitte her litt, før jeg ringer en venninne og spør om jeg kan komme og være hos henne ett par timer..
Har noen bukser jeg må legge opp før helgen, så da kan hun hjelpe meg med det... (Er så dårlig på slik søm)

Ungene syntes det var spennende da! Det første de sa da vi kom på skolen i dag, var :"Huset vårt holdt på å brenne opp i går!! Vi har snø på kjøkkenet!!"

Veldig dramatisk!! he he

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no