Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 23:37   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Er vel ingen som hisser seg opp over utseendet? Jeg spurte iallfall kun for å se om det bare var JEG som syntes denne så grusom ut og som ikke helt skjønte dealen med denne vogna.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:42   #42
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Den ser skikkelig merkelig ut. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe en sånn vogn.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:42   #43
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei, jeg syns den er støgg og det samme syns jeg om buggis

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:43   #44
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg har hatt Xplory i snart tre år, og det er den eneste vogna som har fått fast plass hos oss. Jeg elsker vogna! Den er praktisk og god, barnet kommer høyere opp og ser godt (høyden kan innstilles), den kan brukes som stol, lett å trille, vi tar kjapt en vanlig trapp med vogna og slipper heiskøer og sånt. Min snart treåring sitter perfekt (hvor får man det fra at de holder på å falle ut? ). Den er helt fin å trille på snø, bedre enn Bugaboo synes jeg, og det er vel så mye lagringsplass i denne som det er i vår Teutonia Spirit S3.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:22   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg har ikke sansen for denne vogna personlig. Synes som Tinetoff at den ligner en kontorstol, og at bagen ser ut som en balje. Liker heller ikke at bena til barnet kommer på hver sin side av en stang, slik at det ikke går an å bruke vanlige soveposer i den. Men den er sikkert praktisk til sitt bruk, hvis det ikke er utseendet som teller. For meg og mitt bruk (sett at jeg bare hadde en, og ikke to babyer, eller at den kom i tvillingutgave) ville den nok ikke passet, men den gjør det sikkert for noen som bor andre steder og går mer på kjøpesenter og asfalt, og mindre over brostein, trikkeskinner, fortauskanter og på skogsvei.

La forresten merke til i sommer at den er veldig poppis i Napoli.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:31   #46
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes vognen er kul. Jeg har sett Irma sin live noen ganger og synes den ser veldig praktisk ut.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:36   #47
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Nei, det er ikke vogna for meg. Men så er jeg ikke kul og moderne heller.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:46   #48
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg er særdeles gammeldags og mener at vogner skal ha fire hjul. Ellers så er jeg vognblind og synes at en vogn er en vogn er en vogn.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:53   #49
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er særdeles gammeldags og mener at vogner skal ha fire hjul. Ellers så er jeg vognblind og synes at en vogn er en vogn er en vogn.

Ja det tror jeg på, at du er vognblind, for denne vognen har 4 hjul

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 01:02   #50
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ja det tror jeg på, at du er vognblind, for denne vognen har 4 hjul


Har den? :myser:

Ja, den har den jaggu meg. Men de teller ikke. Det er jo ikke "ånklige" hjul. I mine øyne skal ikke en vogn se mer avansert ut enn som så:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 01:21   #51
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, den har den jaggu meg. Men de teller ikke. Det er jo ikke "ånklige" hjul. I mine øyne skal ikke en vogn se mer avansert ut enn som så:



En sånn en ville dog ryggen min aldri godtatt, altfor tung. Så jeg er glad det finnes lettere varianter. Buggisen har også 4 hjul. Og jeg synes de teller, enn om de er små
(vel til buggisen får du faktisk 4 store hjul også, så det blir som en vanlig 4-hjuling som den på bildet over her)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 11:11   #52
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg synes den er stilig!
Ser den stadigvekk IRL, og synes den ser topp ut. Men jeg ville neppe kjøpt den selv, tror jeg. Ikke som eneste vogn ihvertfall.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 11:46   #53
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Nei, den er jævlig stygg.

Skulle oppsummere det meste!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 11:57   #54
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Det virker som at mange elsker å hate denne vogna. Jeg har den, og er i det store og hele fornøyd med den. Barnet har det jo kjempe-fint i den, og det er vel kanskje det viktigste. Ihvertfall elsket sønnen min å sitte i den, han satt høyt og fint ,og sov godt i den. "Handlekurven"/posen tar mye mer enn de andre vognene jeg har hatt, den blir liksom aldri helt full. Og den er god å trille, men ikke i marka eller veldig humpete stier. Den er best i byer, på asfalt og kjøpesentre.

Stygg? Nei, jeg synes den er lekker! Mye penere å se på enn den Divine viser ihvertfall.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 15:33   #55
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Synes den er fin jeg, og det synes jeg jammen buggisen er også.
:snål:

  Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 15:36   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Mye penere å se på enn den Divine viser ihvertfall.


Jeg la ikke ut det bildet fordi den vogna er noe penere enn den andre. Jeg bryr meg som sagt fint lite. Jeg ville bare vise til at jeg mener at en vogn bør ha fire store hjul for at jeg skal være interessert. :bakstreversk:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 15:45   #57
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Det virker som at mange elsker å hate denne vogna.

Stygg? Nei, jeg synes den er lekker! Mye penere å se på enn den Divine viser ihvertfall.

Det kan ikke bare være at vi har forskjellig smak da? Jeg hadde aldri sett vogna før, og aner ikke hva den heter engang, så jeg har ikke akkurat meldt meg inn i en "anti"-kult.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 16:07   #58
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg lar meg sjelden engasjere av vogndiskusjoner, men denne synes jeg er rar og stygg. Helt uten å hisse meg opp. Men de kommer i mange fine farger.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 16:14   #59
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Jeg signerer bare Irma. Vi elsker vår Xplory. Utrolig praktisk vogn. Den er absolutt ikke ustabil.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 16:47   #60
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Utrolig stilig vogn og bare rett og rimelig at Stokke har vunnet internasjonale priser for designen for denne vogna! Jeg hadde en xplory på lån i 3 uker og synes det var deilig å trille pluss at det var helt fantastisk fint hvor høyt barnet satt og dermed ikke fikk eksosen av biler midt i ansiktet.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no