Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 13:18   #101
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

HVis jeg skulle hatt en tattis, så skulle det ikke være en liten fisetattis som kan forveksles med skitt på avstand. Hå, nei! Jeg skulle hatt en diger svart panter på ryggen eller på armen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:31   #102
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Som normal, skandinavisk kvinne ser man jo ut som et amazonebeist i forhold til japanerne.

Det gjør man jo hele tida i Japan. :1,79 og ikke akkurat sped: Man blir så vant til det at man liksågodt kan flekke av seg klærne og hoppe uti de varme kildene.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:34   #103
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det gjør man jo hele tida i Japan. :1,79 og ikke akkurat sped: Man blir så vant til det at man liksågodt kan flekke av seg klærne og hoppe uti de varme kildene.

Jeg tenker akkurat omvent. Siden jeg ser sånn ut hele tiden der, vil jeg ikke i tillegg flekke av meg klærne og hoppe uti sammen med de spede innbyggerne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:50   #104
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Denne tråden er morsom.

Jeg tenkte som Toffskij: Følte meg uansett som monsterdamen og det ble ikke verre som naken i onsen, egentlig.


Skilpadda: Jeg har også tenkt på tekst og har sett noen kjempefine. Men da er det valgets kvaler, kjenner jeg...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:21   #105
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Denne ville nok virke litt sjokkerende under en nett kremhvit drakt:

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:46   #106
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg husker Neil Gaiman en gang skrev i bloggen sin at han hadde sett en (tilfeldig forbipasserende) jente som hadde tatovert et Gaiman-sitat på skulderen sin. Det må være en hakket kulere/mer overveldende opplevelse enn å se noen på flyet eller t-banen som sitter og leser i boken din.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:20   #107
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg husker Neil Gaiman en gang skrev i bloggen sin at han hadde sett en (tilfeldig forbipasserende) jente som hadde tatovert et Gaiman-sitat på skulderen sin. Det må være en hakket kulere/mer overveldende opplevelse enn å se noen på flyet eller t-banen som sitter og leser i boken din.

Det kan jeg forestille meg.

Her er det forresten flere mer og mindre vellykkede litterære tatoveringer.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:26   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Åh, den øverste var nydelig, kokos!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:36   #109
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Etter å ha lest tråden kan jeg konkludere med at jeg (fortsatt) ikke har lyst på tatovering, men (fortsatt) har veldig, veldig lyst å dra til Japan.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:48   #110
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg skal ha venstre overarm dekt neste sommer. Et bilde med en enhjørning, en drage som flyr over i måneskinn med fantasylandskap i bakgrunnen.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:25   #111
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg kunne tenkt meg en tatovering i kun hvitt blekk.

Da ville jeg enten hatt noe sånt:



Eller noe sånt:



Eller organdonor-sløyfa og "organ donor" (ikke skrivefeil, engelsk):



Eller navnet til poden, skrevet av ham selv.

Hvite tatoveringer ser f eks slik ut, forresten:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:33   #112
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvite tatoveringer ser f eks slik ut, forresten:

Sikker? Det der ser mer ut som en form for scarification. Eller så er det en helt fersk tatovering, for de står ikke ut fra huden på den måten der, selv om det kun er brukt hvitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:34   #113
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Den er nok fersk ja, Tally.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:37   #114
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Denne viser kanskje litt bedre. Vanskelig å finne bilder av noen som ikke er helt ferske:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:38   #115
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Uuu, det syns jeg så ekkelt ut. Som en slags hudsykdom eller noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:42   #116
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Ja, der ser man det litt bedre, Salt. Når det kommer til tatoveringer er jeg generelt mer på more is more-baggen, så jeg er ikke så begeistret for de hvite. Jeg tror de kan bli ganske stygge etterhvert også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 15:44   #117
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

De så litt ut som strekkmerker.

  Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 16:05   #118
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

jeg drømmer om 2 tatoveringer. En drage eller en alv, ikke helt sikkert og honda logoen . Ja jeg kødder ikke... egentlig en "gull" H med en rød R på siden..eller en gullH med rødt rundt.. vet det ikke blir fint men man kan jo ha lystpå for det

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 18:26   #119
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jwg har to, en på hvert skulderblad. Har lyst å bygge dem sammen på en måte, men vet bare ikke helt hvordan. De symboliserer store ting i livet mitt, den ene er et minnsemerke over en som tok livet sitt og den andre er friskmeldingen min fra kreften. Hvis jeg skal bygge dem sammen må det være noe som symboliserer ungene mine tror jeg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 18:55   #120
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg har tre små. En liten, sliten delfin på armen. Tatt da jeg var 18. En liten svart mellom skulderbladene. Det er et runetegn og betyr kjærlighet. Ikke pent utført, og en like lite pen sak på høyre ankel. Alle tre tatt før fylte 23 eller noe. De to siste ble tatt hjemme i stua av x`en. Han har blitt dyktig, men dette var helt i starten.

Alle tre burde vært fikset på.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no