Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem står opp først?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvem står opp først når dere begge skal til skole/jobb?
Mannen i huset står nesten alltid opp først 45 35,71%
Mannen i huset står opp først mer enn halvparten av morgene 9 7,14%
Vi står opp samtidig/ca halvparten av morgenene 16 12,70%
Kvinnen i huset står opp først mer enn halvparten av morgene 8 6,35%
Kvinnen i huset står nesten alltid opp først 31 24,60%
Jeg er singel 5 3,97%
Jeg er i permisjon/jobber eller studerer ikke 12 9,52%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-07, 07:47   #61
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står alltid opp først. :A-menneske:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 08:10   #62
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Her er det barnet som står opp først... Etter det er det meg. Jeg gjør meg selv og Snuppa klar - så vekker jeg mannen og går på jobb, så leverer stort sett han i barnehagen.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 10:51   #63
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg er sykemeldt for tida, så da står han opp og reiser før jeg våkner.
Ellers er det jeg som står opp først. jeg liker å "morre" meg litt alene.
Står opp halve seks, og vekker ham kvart over. Jeg kjører ham på jobb slik at jeg har bilen.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 00:25   #64
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står alltid opp først i uka. Rett og slett fordi mannen ikke våkner før jeg har vekket han en 10-12 ganger.
I helgene våkner jeg av barna og har de i sengen til de ikke gidder mer og da er det gubben som som oftest må stå opp...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 08:38   #65
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står alltid opp først om vi skal opp til samme tid og som regel alltid ellers. Er jeg heldig sover lille såpass lenge at jeg får gjort meg ferdig på badet før jeg tar han opp og steller han. Av praktiske grunner er det alltid jeg som leverer i barnehagen(jobber der selv). Står som oftest opp først i helgene også...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 08:47   #66
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Mannen er nesten alltid oppe først. I helgene bytter vi på, men han er nok flinkest da også
Jeg er rett og slett elendig på å stå opp, så trøtt at jeg nesten kan grine

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 08:53   #67
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Den som ikke leverer mini i barnehagen står opp først.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 08:55   #68
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem står opp først?

I uka står vi opp ganske likt. Vi dusjer og steller oss, så tar den ene ungene mens den andre lager mat.

I helgene står vi også opp ganske så likt.

I dag derimot var han oppe først. Stod opp med niesen vår på 7 mnd.
I tillegg hadde han vært oppe å gitt henne smokken flere ganger i natt, og vært oppe fra 3-4.
Jenta er så forkjølet. Og tante; hun sov gjennom alt.
Unnskyldningen min er at jeg fortsatt nattammer 1-åringen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 09:06   #69
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står opp 20 minutter før mann og barn på ukedager. Men i helgene står han opp først, med barna...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 20:59   #70
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg trenger lang tid på morgen og elsker tiden alene oppe i huset. Så jeg står opp først. Jeg står opp en times tid før alle andre. Nåde den som viser trynet sitt før kl 6.30. Tiden før er min alenetid.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 21:10   #71
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Det er stort sett jeg som står opp, for det er stort sett bare jeg som er her.
Har jeg flaks kan jeg sove lenge en dag i uka, eller mer korrekt, slippe å stå opp først.

  Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 21:34   #72
Sasha
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6
Sasha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg jobber ikke, så her er det jeg som står opp med barna hver dag.

Sasha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:46   #73
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Her er sambo dratt på jobb når minsten våkner. Så ja..
Men i helgene når sambo ikke jobber, så står han opp.
Jeg tar meg av leggetid!

Når jeg begynner å jobbe igjen, så begynner jeg ikke før utpå dagen, så blir vel meg da også

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:52   #74
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg er alene, og ofte så er det jenta mi på 12 som står opp først. Hun har MYE hun skal ha gjort før hun forsvinner ut døra og er en real morgenfugl.

Jeg står opp først når jeg har tidligvakt og begynner 07.15 (det er heldigvis sjelden )

  Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 09:02   #75
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Vi har vaktskifte kl 06. Dvs; mannen er ansvarlig for å stå opp hvis ungen våkner om natta, jeg må stå opp når h*n våkner etter 06. Helt greit for meg å få sove sammenhengende hele natta

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:41   #76
mus
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 50
mus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Ca 50/50 tenker jeg. Det går litt sånn periodevis. B.mennesker hele gjengen da.

mus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:59   #77
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Mannen min står stort sett alltid opp først - han er morgenfugl, det er IKKE jeg...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 15:04   #78
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Mannen min står stort sett alltid opp først - han er morgenfugl, det er IKKE jeg...

Samme her

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no