Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva jobber du med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 13:51   #81
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Stemmer det! Det hadde jeg faktisk glemt! Husker det jo nå altså, men det var borte for meg! Tillitsvekkende

Forferdelig!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:12   #82
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobber med oversettelse og markedsføring.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:39   #83
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja M^3s jobb tror jeg er kjempe spennende!

Jeg jobber i med et IT-prosjekt. Jeg er nå utlånt til hovedkontoret (bedriften finnes i hele Europa) og tittelen min er Business Representative SAP Core Team. Det innebærer i korthet at jeg skal se til at systemutviklerne skal få innblikk i "virkeligheten", testing av systemet, sjekk at alt som trengs er med, dokumentasjon og opplæring. Jeg trives veldig godt. Det eneste negative er at jeg reiser ca 3 dager i uken. I perioder mer. Resten av tiden sitter jeg som regel på hjemmekontor.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:49   #84
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er i gang med siste år på sykepleien.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:00   #85
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er utdannet ergoterapeut og har jobbet som avdelingsleder for ergoterapitjenesten i en middels kommune. Nå studerer jeg master i helsefag på overtid og jobber ekstra som miljøterapeut i hjemmetjenesten. Jeg trodde jeg skulle få lyst til å lete meg opp et stipendiat etter masteren, men nå aner jeg virkelig, virkelig ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor.

Forfatter, kanskje?

__________________
Tjo og hei

Kanutte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:27   #86
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Journalist i en stor lokalavis, men jeg skal naturligvis også bli forfatter når jeg blir stor.


Lyst til å røpe for meg hvilken avis du jobber i? :blafrer pent med øyevippene:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:38   #87
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er prosessrådgiver i et reisebyrå.
Jobber med selvreservasjonsløsninger på internett.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:40   #88
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.



Har du virkelig barn i tillegg til dette? Hvor mange timer er det i døgnet der du bor?

Nå har jeg akkurat blitt alene, så jeg har bare snuppa ca 60%.
Ellers må jeg legge til at 18 av poengene er gjennom jobben, så jeg får en del lesedager til disse fagene.
Glemte forresten å nevne at jeg også går på russisk-kurs på mandager
Det gir meg masse å studere, så det er min hobby

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:20   #89
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Akkurat nå så jobber jeg på lageret til IKEA og har det greit der.
Jobber 50 %,noe som jeg syns er nok med 3 små hjemme som jeg skal ha overskudd til.
Har endel barnebøker i "Magen" og håper jeg får tid til å få de ned på papiret
Ellers så jobber jeg litt alternativt,og syns det er en herlig avkobling.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:43   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg jobber i med et IT-prosjekt. Jeg er nå utlånt til hovedkontoret (bedriften finnes i hele Europa) og tittelen min er Business Representative SAP Core Team. Det innebærer i korthet at jeg skal se til at systemutviklerne skal få innblikk i "virkeligheten", testing av systemet, sjekk at alt som trengs er med, dokumentasjon og opplæring.

Dette gjorde jeg i min forrige jobb, og jeg savner den litt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:45   #91
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil også bli journalist. Og hva skal til for at man skal kunne kalle seg forfatter? Om jeg ikke er skal jeg bli.

Trenger vi en "hva skulle du ønske at du var" tråd?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:47   #92
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg vil også bli journalist. Og hva skal til for at man skal kunne kalle seg forfatter? Om jeg ikke er skal jeg bli.

Trenger vi en "hva skulle du ønske at du var" tråd?

Her!
http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=1111

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:59   #93
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder på ei 3-6 årsavdeling.. Har jobbet som førskolelærer i 14 år nå..

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no