Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fotpleie i Stavanger

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 09:45   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotpleie i Stavanger

Hvor har de fotpleie/ fortbehandling i Stavanger? Når jeg googler, finner jeg ingenting. Tidligere har jeg vært i Madlakrossen, men jeg husker ikke hva det heter der. Anybody har også noe, men de har flyttet, og jeg finner dem ikke.

Jeg vil bare ha litt filing og massasje og sånn, det er ikke noen problemområder som skal behandles. Kun helt standard, for velværets skyld.

Og hva koster dette nå til dags? Sist jeg unnet meg sånne ting, pleide det å koste rundt 400.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 18:40   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.346
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotpleie i Stavanger

Barbeint fot og aromaterapi i Verksgaten og Fot for fot på Gausel har iallefall. Søk på fotpleie Stavanger på Gulesider.no.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no