Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken matkasse vil vi ha?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-14, 19:42   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hvilken matkasse vil vi ha?

Jeg fikk plutselig veldig lyst til å teste en matkasse! Det ser ut som mange bruker Adams matkasse, men det finner jo flere andre leverandører: Hvilke leverandører har dere erfaring med? Er det verdt pengene?

Og blir 5 dager hver uke for mye? Tre dager hver uke? 5 dager annenhver uke? Hva er holdbarheten på maten, kan et par middager spares til uken etter, feks?

Vi er 2 voksne og to ganske små barn. Ungene er ikke spesielt kresne, men vil ikke ha veldig sterkt krydret mat eller for mye rent kjøtt.

Opplys meg!


Sist redigert av Timar : 05-11-14 kl 21:31.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:32   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Ingen?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:35   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Vi har Godt levert 3 dager, ekspresskassa. 5 dager ville vært for mye for oss, for lite rom for enklere mat og for lite fleksibelt (vi lager for eksempel aldri maten dersom ikke storebror, mannen og jeg er hjemme alle sammen, da lager vi noe annet).

Det er stort sett veldig mye rent kjøtt og ren fisk. Det er egentlig noe av det vi liker best, vi spiser mye mer rene produkter enn før. Men lillesøster, som før ikke var så ivrig på rent kjøtt, liker det mye bedre nå etter at vi har fått prøvd ulike typer litt mer jevnlig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:39   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Vi driver og tester Adams barnekasse for tiden. Jeg er særdeles lunken, det var mannen sitt påfunn. Problemet mitt er at det blir helt ekstremt godt mottatt av barnepopulasjonen her.

Vi har også testet godt levert. Både originalmeny som var spennende, men tok alt for mye tid å lage, og ekspressmenyen som var enklere å lage, men litt kjedelig og mye halvfabrikata. Der syntes jeg vi fikk mindre for pengene. Vi slet også med at det var for lite av "hovedretten", dvs det var haugevis med ris og couscous og poteter og salt, men alt for lite fisk og kjøtt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:42   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Hvorfor er du lunken til Adam, Katta? Kjedelige middager?

3 dager holder kanskje, siden vi har et par ettermiddager der vi har veldig lite tid til å lage middag. Fiskeburger funker på sånne dager

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:47   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Vi har barnekasse fra Adam og denne uka var jeg skikkelig skuffet. Det bør bli bedre eller sier vi opp. Blekksprutpølser er jo det vi ville bort fra.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:49   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Jeg er lunken fordi jeg synes vi greier fint å planlegge middager like bra og billigere selv. Problemet er bare at ungene ikke er enig. Og så er jeg litt i tvil om hvor sunt det er det vi har fått denne uken. På plussiden har ungene faktisk spist grønnsaker.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:50   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Miley, har det vært mye pølser og andre blandingsprodukter tidligere? Det synes jeg på et vis ikke er helt innertier. Selv om ungene synes det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:52   #9
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Nei, ikke så ille som denne uken. Det har vel vært fiskeboller en gang, ellers ren fisk. Litt kjøttdeig, men generelt rene produkter. Denne uka er jo katastrofal dårlig.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:53   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

..Blekksprutpølser er jo det vi ville bort fra.

Pølser formet som blekksprut, eller pølser laget av blekksprut?

Den vanlige matkassen har kanskje litt mer spennende innhold? Blandingsprodukter og halvfabrikata klarer jeg også fint å kjøpe på butikken, mens feks ren fisk servert på nye måter hadde vært supert å få tips om.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:54   #11
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Det første, Lilletrille.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:56   #12
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Vi har godt levert for første gang denne uka her, og har bestilt 5- dagers meny, originalvarianten. Første middag vi lagde var seibiff, og mannen var skikkelig frustrert, han syns det var for avansert, og han brukte mye mer enn de angitte 40 minuttene. Jeg hadde nok laget det raskere enn han, da jeg er mer dreven på kjøkkenet. Noe jeg stusset veldig på var at 2 av rettene krever at man lager dem dagen i forveien for at det skal gå raskt nok. Fårikål og rotgrønnsakgryte krevde hver seg ca 2 timers putretid. Dette hadde jeg ikke ventet, og lurer litt på om det er slik hver uke.
Men maten er god, det skal de ha, og det er flotte råvarer.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:57   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Synes du at man får mer for pengene hos Adam, Katta?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:58   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Ikke mer, men mer hensiktsmessig fordeling av maten på et vis. Med Godt levert hadde vi alt for mye mat slik at det ble kastet endel, men likevel for lite proteiner.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:59   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Vi er meget godt fornøyd med Adam. Holdt på siden september - hatt én forsinket levering (og det var Bring sin feil) og én matvare vi fikk beskjed om å kaste før vi hadde tatt den i bruk pga. forringet kvalitet, så da fikk vi beløpet for varen refundert x 1.5 på neste levering. Det var en vare vi selv ikke rakk å klage på heller, ettersom vi fikk beskjed før vi hadde laget akkurat den middagen. Da leveringen var forsinket var de veldig hjelpsomme og vi fikk 40 % på neste levering. Servicen er virkelig upåklagelig og da gjør det jo ikke noe at uhell skjer, mener jeg ... Utover det har det vært flotte råvarer og veldig god mat. Vi spiser så og si 100 % mer fisk enn før , mer variert generelt og mener bestemt at vi sparer penger ettersom vi er langt mindre på butikken og kjøper ikke med oss en haug unødvendigheter. Ikke minst bruker vi matvarene vi får og kaster mye mindre rester etc. Et stort pluss på flere måter synes jeg. Det er også veldig, veldig ok å komme hjem til proppet kjøleskap og en ferdig plan; bare å sette igang og så er det middag på bordet ganske kjapt.

Vi har prøvd originalmeny og barnemeny - fornøyd med begge deler og synes egentlig ikke at barnemenyen er så veldig mye mer barnevennlig annet enn at pølser blir blekkspruter osv. (ser det allerede er nevnt). Dvs. at originalkassen også passer til barnefamilier vil jeg si, men det er ikke så mye "dill" med maten og det har vært litt mer spennende retter. Hver kasse inneholder oftest to kjøttmiddager, to fiskemiddager og en kyllingmiddag.

Vi har pr nå levering hver 14. dag, 5 retter for 4 personer. Vurderer å prøve 3 middager hver uke, men det skal jeg se nærmere på etter at min svigerinne tester det nå i disse dager. Vi spiser ikke middag-middag hver eneste dag, slik at de fem middagene gjerne deler seg på 3 ene uken og 2 den neste, og utover det har vi supplert med fredagstaco, spist hos svigermor, tirsdager er alltid brødskivedag her og sånn går no dagan. Tre middager i uken ville nok vært ideelt, men vi får mer for pengene med 5 middager føler vi, har også en dag vi spiser restemat, samt at vi til nå også har hatt fruktkassen som holder seg over 14 dager den også mer eller mindre. Det eneste vi vel har supplert med en gang eller to er druer eller epler ettersom vi sender med barna 4-5 frukt på skolen hver uke til å dele med klassene der, i tillegg til det de får i nisten hver dag.

Vel, det er nå bare å prøve seg frem tenker jeg. Konseptet er i alle fall veldig bra, enten det gjelder Adam, GL eller andre leverandører. Vi har bare prøvd Adam, men der stiller de nok ganske likt alle sammen. Det er jo det som er så fint - det er ingen binding og man kan avbestille, pause osv. som man vil.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:59   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Erica: Jeg fant ut at man stort sett kunne doble tilbredningstiden. Den gjelder etter at alt er funnet frem, hakket opp og rørt sammen, i tillegg var oppskriftene litt vanskelige å følge så man måtte tenke litt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 21:59   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ikke mer, men mer hensiktsmessig fordeling av maten på et vis. Med Godt levert hadde vi alt for mye mat slik at det ble kastet endel, men likevel for lite proteiner.

Ja sånn ja. Skjønner. Det blir ikke helt samme effekt hos oss siden vi er færre, for jeg lar bare være å koke all risen og pastaen og så sparer vi litt, og så har vi passe proteinmengde egentlig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 22:02   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Jeg måtte hele tiden suplere. Jeg vet ikke hvordan fiskemengdene er nå, men det var jo ofte type 500g laks hvilket er i underkant til oss.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 22:03   #19
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Erica: Jeg fant ut at man stort sett kunne doble tilbredningstiden. Den gjelder etter at alt er funnet frem, hakket opp og rørt sammen, i tillegg var oppskriftene litt vanskelige å følge så man måtte tenke litt.

Jeg kjenner som sagt ikke til GL, men med Adam er min erfaring at det tar kortere tid enn jeg mange ganger regner med, og at retter som er merket "tøff" slett ikke er det jeg karakteriserer som særlig vanskelig, ei heller stort mer tidkrevende enn de raske eller middels merkede rettene. Det er jo positivt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 22:05   #20
Iris
............
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 90
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken matkasse vil vi ha?

Vi har godt levert og har brukt de lenge. Vi har levering annen hver uke og 3 dagers barnemeny. Jeg sjekker menyen for hver anledning og bytter av og til ekspressmeny dersom det høres mer fristende ut. Veldig enkelt å endre meny, endre levering osv. Vi er stort sett veldig godt fornøyd og det hjelper oss i hverdagen.

__________________
Iris
Mor til 3 jenter
Iris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no