Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gryter og stekepanne til induksjon

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-22, 11:02   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gryter og stekepanne til induksjon

Vi får induksjon i leiligheten, så regner med vi må ha noen nye gryter. Hva ser jeg da etter?

Sparer det vi har; ikke så mange år til hun på straks 17 skal studere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 11:10   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Det meste av det som selges nå går til induksjon, sikkert en del av det du har også. Finn boe du liker og sjekk om det går til induksjon. Aluminium går f.eks. ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 11:55   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Jeg tror alt som selges nå kan brukes på induksjon. Må innrømme at jeg ikke har sjekket sånt på minst 10 år. Jeg har bare kjøpt, jeg…

Hvis du lurer på om de du allerede har kan brukes, så sjekker du bare med en magnet. Henger den fast, kan de brukes.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 12:07   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Jeg hadde en 20 år gammel kjele fra ikea som funket fint på induksjon. Så mest sannsynlig kan du bruke mye av det du har. Ikke kjøp før du har fått testet.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 12:38   #5
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.230
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

De må være av magnetisk materiale.

Eva Trio-sett er alltid på tilbud et eller annet sted.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 13:33   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Jeg fikk induksjon i 2015. En kasserolle kjøpt i 1995 funket ikke, alt annet, stort sett kjøpt mellom 2000 og 2005, kunne jeg bruke.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 17:44   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Eneste jeg har hatt som ikke er induksjons vennlig er en spesiell stickyrice gryte kjøpt i Thailand.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 17:49   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Grytene dine må være veldig gamle eller spesielle, ja, om de må byttes ut. Mest sannsynlig kan du fortsette å bruke dem, og hvis ikke så er vi veldig fornøyde med Tefal Ingenio.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 18:18   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror alt som selges nå kan brukes på induksjon. Må innrømme at jeg ikke har sjekket sånt på minst 10 år. Jeg har bare kjøpt, jeg…

Hvis du lurer på om de du allerede har kan brukes, så sjekker du bare med en magnet. Henger den fast, kan de brukes.

Godt tips, takk!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 18:19   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Grytene dine må være veldig gamle eller spesielle, ja, om de må byttes ut. Mest sannsynlig kan du fortsette å bruke dem, og hvis ikke så er vi veldig fornøyde med Tefal Ingenio.

Har neppe noe gammelt, men får sjekke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 19:42   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

All Steel og støpejern går fint, magnet som nevnt er grei test. Det må en viss tykkelse til på stål for at det skal være magnetisk. Kan være gammelt som bare det.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-22, 21:06   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gryter og stekepanne til induksjon

Gamle emaljerte gryter går fint.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no