Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan få av støpte negler?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 09:34   #1
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Hvordan få av støpte negler?

Nå har disse neglene sittet på i 2 uker da jeg fikk satt dem på til bryllupet, de er ikke pene lenger men jeg får dem søren ikke av!
Noen tips??

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 09:44   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 09:46   #3
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 09:46   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

På sidene til Negloteket (sic) heter det:

Sitat:

Både Akryl - dekor og støpte negler har en varighet på 3-5 uker, dette er litt avhengig av hvor fort den naturlige neglen din vokser.
Jeg anbefaler at man etter 3-4 uker bestiller en time, enten for å få de fjernet eller for å få de vedlikeholdt/etterfyllt.


Kommer du i salongen for å få støpeneglene fjernet vil du også få neglene pleiet slik at de de raskere blir i samme tilstand som før.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:26   #5
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Jeg var på fest en gang for mange år siden,der 2 damer startet å krangle. Det utartet seg da hun med støpte negler kjørte de opp i ansiktet til den andre damen og klorte nedover ansiktet hennes.

Damen med støpte negler klaget da etterpå at flere av neglene hennes hadde falt av i basketaket!

Synd det er søndag idag da, da må du kanskje vente til neste helg med å drikke deg snydens og krangle med ett kvinnemenneske? :hjelper der en kan:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:34   #6
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Ren aceton. Litersdunker fås kjøpt på felleskjøpet

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 10:38   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Aceton og filing. Lykke til, noen ganger sitter de som pokker.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 11:29   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Kjøp ren aceton. Fyll aceton i en GLASS-skål og putt fingertuppene nedi acetonen. Sitt slik i 20 minutter og underveis kan du skrape av acryl-rester med egnet redskap (ikke fil mens du tar av acetonen!).

Lykke til!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 15:15   #9
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Anbefaler på det sterkeste å gå tilbake til salongen og få det gjort på en ordentlig måte for å unngå å ødelegge negler og fingertupper helt selv. :erfart:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 15:40   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kjøp ren aceton. Fyll aceton i en GLASS-skål og putt fingertuppene nedi acetonen. Sitt slik i 20 minutter og underveis kan du skrape av acryl-rester med egnet redskap (ikke fil mens du tar av acetonen!).

Lykke til!

Slik gjorde jeg det. Alt gikk ikke bort, men det var egentlig bare en fordel at mine egne negler ble forsterket en periode.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 15:52   #11
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Det fins noen spesielle beholdere med aceton man kan kjøpe i parfymerier, som er beregnet på å fjerne kunstige negler. De er laget sånn at du skal stikke én og én finger nedi og snurre fram og tilbake, og så sitter det noen børster langs kanten som hjelper til å løsne og få av neglene. Jeg har hatt kunstige negler én gang (aldri mer ...!) og brukte en sånn beholder for å få dem av, etter anbefaling fra henne som støpte neglene på meg. Det var et slit, og jeg brukte en hel liten evighet ... Og neglene mine så ikke ut på lang, lang tid etterpå - det løsnet masse flak av overflaten på neglene, så de ble papirtynne.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:16   #12
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Sånn aceton har jeg ikke, må kanskje ut å kjøpe i morgen da, neglefil har jeg heller ikke! Ja jeg pelte av en i dag som hadde knekt og den tok med seg litt av neglen min under...æsj.

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:59   #13
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler??

Jeg plukker dem av etter kort tid.
*fikser ikke lange negler*

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 00:43   #14
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan få av støpte negler?

Du burde ikke plukke dem av, du ødelegger neglene dine.
Bruk aceton, kjøp en flaske på apoteket og sitt med fingertuppene oppi en god stund, er ikke alt borte så gjenta.
Etterpå vasker du hendene godt å smører med en god fuktighetskrem, man blir ganske tørr!
Eller du kan gjøre de for ca 400 kr på en neglsalong, da enten ta de av eller fylle på igjen slik at de blir fine!

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no