Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi bort ting på finn.no. Hva er det med folk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-18, 10:08   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Gi bort ting på finn.no. Hva er det med folk?

Jeg skal gi bort klær på finn.no og mange tok kontakt. Men, hva er det med folk? Første som skulle ha det sendte stadig meldinger om det passet å komme nå, altså midt på dagen, enda jeg gjentatte ganger sa jeg jobber i Oslo på dagen og ikke er hjemme før kl.17. Etter en uke avskrev jeg henne. Neste spør om jeg kan møte henne i sentrum. Jeg svarer at jeg bor i sentrum og at hun bare kan komme innom. Da spør hun igjen om jeg kan møte henne der hun er 5-10 minutter gange fra meg. Jeg svaret nei, ber henne igjen bare komme innom. Det skulle hun i går, men hun kom aldri.

Er det sånn som dette det er å gå bort ting? Masse klær helt gratis og så forventer de service i tillegg?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no