Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Erfaring med Efalex?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 09:53   #1
Ika
Just hanging around
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2
Ika har et hav av muligheter foran seg
Standard

Erfaring med Efalex?

Heisann

Er det noen som har erfaring med Efalex her? Har nå kjøpt det inn til min min sønn på 7 1/2 år, har hørt om det fra andre og fått det anbefalt, og håper nå på at det skal hjelpe på konsentrasjonen.

Lurer på hvem som har brukt det og hvor lang "innkjørings" periode du/dere hadde før virkningen kom.

Ika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:06   #2
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med Efalex?

Jeg er usikker på hvor lang tid det vil ta før det eventuelt begynner å virke, men at det virker på mange er ganske så sikkert. Har mått på en del barn både privat og på jobben som har hatt merkbar nytte av efalex. De barna har hatt ad/hd lignende problemer. Håper det virker på barnet ditt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:17   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Efalex?

Man sier tre mnd. men kanskje før, jeg har også begynt på et annet kostilskudd og på den står det 8 uker.

Ville nok prøvd det en to-tre mnd. tid før man forventer resultater. Produktet har jeg også hørt godt om.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:40   #4
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med Efalex?

Jeg har hørt 2-3 måneder før man ser noen forandring.

Spiller det noen rolle hvilken type omega man tar? De siste 3 månedene har vi gitt en tablett som innholder omega 3, 6, 7 og 9 på morgenen og en tablett som inneholder omega 3 og krill på kvelden. Vi har merket en stor forskjell på han. Spesielt i forhold til leddsmerter. Jeg syns også han har en bedre konsentrasjon.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no