Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da var NM en saga blott

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 17:13   #41
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Vi sutrer nå om alt mulig annet, så hvorfor ikke andre forum.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:21   #42
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Hvorfor? Fordi vi ikke synes at FP skal være et sted hvor man sutrer over angivelige urettferdigheter på andre fora. Har vi ikke mer interessante ting å snakke om?

Jeg syns det er finfint å snakke om alt mulig, jeg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:35   #43
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg vil si at det stiller seg litt anderledes med både det ene og det andre på et forum med over 6200 aktive brukere enn på et forum med 584 aktive brukere.

Jeg er litt nysgjerrig på hvor lang periode brukere skal være inaktive på NM før de slutter å telle som aktive, her på FP er det 30 dager. Jeg har liten tro på at 6200 av 7000, dvs 88% av NMs registrerte brukere har vært pålogget siste 30 dager.

Jeg tror forøvrig at lite vil endres med forumdriften her på FP om brukermassen dobles noen ganger, utover at det kanskje blir lønnsomt å drive forum, da.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:36   #44
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Sletting ble gjort med veldig lange mellomrom. Kanskje to ganger på de 2 årene jeg var modde der.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:41   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av HP, her.


Jeg tror forøvrig at lite vil endres med forumdriften her på FP om brukermassen dobles noen ganger, utover at det kanskje blir lønnsomt å drive forum, da.

Der har vi det. Penger! Det er penger som får frem det verste i folk, all denne makten og luksusen, de mister rett og slett bakkekontakten og blir kyniske og hensynsløse.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 17:42   #46
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Fnis.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 19:01   #47
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jeg mente å skrive diskusjonsforum. Det er jo ikke lov til å diskutere der inne.

Men det er det her. Og jeg ser at du og jeg har MYE å diskutere.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 19:55   #48
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Men det er det her. Og jeg ser at du og jeg har MYE å diskutere.

Det er flere av oss, bare pass deg!

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:22   #49
ack
HATER Bergen by
 
ack sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 211
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Men det er det her. Og jeg ser at du og jeg har MYE å diskutere.

Ja det har jeg sett for lenge siden.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:27   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Ja det har jeg sett for lenge siden.

Det har visst jeg også, når jeg ser tilbake på tidligere tråder.
Jeg tror jeg rett og slett konkluderer med at meg og deg er veldig uenig om det meste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:28   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Jeg er heller ikke NM-medlem lenger, ble utestengt for en tid tilbake.

ack, det var da fælt så mange fellesnevnere med initialer og fotballag, da? Bortsett fra at jeg ikke hater Bergen by.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:30   #52
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er heller ikke NM-medlem lenger, ble utestengt for en tid tilbake.

ack, det var da fælt så mange fellesnevnere med initialer og fotballag, da? Bortsett fra at jeg ikke hater Bergen by.

...og ikke kaller de med mørk hud for neger....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:34   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

...og ikke kaller de med mørk hud for neger....

Man er da ikke ignorant heller.

Nå sa jeg bare at det var fellesnevnere innen initialer og fotball. Nesten så jeg blir litt paranoid.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:36   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Ack må være noe av det mest idiotiske, foruten disse demokratkameratene, som har satt sine bein her.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:41   #55
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Kutt nå ut det der tullet.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:42   #56
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

...og ikke kaller de med mørk hud for neger....


Jeg føler for å si at jeg tenkte på Enga her nå, og har ikke fått med meg noe om "neger".
Ikke hater jeg bergensere heller. :Opplyser:


:rettelse:

Jo, jeg har fått med meg det. Bare tok ikke koblingen med engang.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.

Sist redigert av Mamma Rosa : 07-09-07 kl 20:43. Årsak: måtte rette opp litt
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:45   #57
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Kutt nå ut det der tullet.

Pøh. Det å gå ut og offentlig si at man HATER en hel by er rasisme og bør ikke tolereres.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:45   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Er Mamma Rosa Engasupporter, altså?

*klarer å vri enhver tråd over på foppall*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:51   #59
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er Mamma Rosa Engasupporter, altså?

*klarer å vri enhver tråd over på foppall*

Selvfølgelig er jeg det!

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 20:54   #60
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er Mamma Rosa Engasupporter, altså?

*klarer å vri enhver tråd over på foppall*

Alt handler egentlig om fotball. Men man må stå for sine uttalelser.
Jeg venter bare på Tutta, som jeg vet har en ganske så artig avatar på lur. (Jeg tror de pisser på hvert sitt lag, gitt. )

Og hvem er serieleder, forresten?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
unevnelig forum


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no