Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 22:07   #41
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Før jeg giftet meg: 2811
Nå: 36

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:08   #42
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Det er 562 personer som har mitt tidligere etternavn. Mitt nåværende etternavn deler jeg med 21 andre.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:10   #43
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

16 personer har mitt etternavn. Jeg og ungene er tre av dem. Mannen har fått tilbud om å bytte, men han holder på sitt kjipe -sen-navn

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:11   #44
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Mitt etternavn nå er det 1426 som har, mens pikenavnet mitt er det 321 som har.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:11   #45
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Og jeg har selvfølgelig ikke skiftet etternavn, til tross for at jeg er gift

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:12   #46
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Det er 17009 kvinner som har xxxxxxx som første fornavn.
Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxxxxx xxxxxxxxx som fornavn.

Det er 7406 som har xxx som etternavn. Det er 30 kvinner som har xxxxxxx som første fornavn, og xxx som etternavn.
Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxxxxx xxxxxxxxx som fornavn, og xxx som etternavn

Altså, det er svært få som heter det samme som meg

Mannens etternavn
Det er 56782 som har xxxxxx som etternavn.

Derfor har minsten mitt etternavn og sin fars etternavn som mellomnavn.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:13   #47
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er 22 stykker som har samme etternavn som meg. Det er mannen min sitt etternavn jeg har tatt når vi giftet oss, og det er kun de vi kjenner i familien hans som har dette.

Du også? Kanskje vi har giftet oss inn i samme familie.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:13   #48
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Det er 345 som har mitt etternavn. Det er 7 som har mannens og ungenes navn. De er 4 stk, de andre 3 er søsken av min mann.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:16   #49
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Etter tråden om vi liker navnet vårt...

Før jeg giftet meg var vi 4 som hette det jeg har som pikenavn, nå er det 3... (SSB skriver bare 3 eller færre, men jeg vet at det er mine foreldre og bror...)

Grunnen til at det ikke blir oppgitt om det er færre enn tre, er en teori de har , om at noen kan bli svært opphengt, få ekstreme tvangstanker eller lignende(?) av å finne se at det er bare én til so heter det samme... Har vært på seminar hvor dette ble nevnt spesielt

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:17   #50
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

98 har mitt etternavn, men det er kun jeg som har kombinasjonen av mitt fornavn og etternavn.

2384 har mitt pikenavn, men kun 5 har samme kombinasjon av fornavn og etternavn.

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:17   #51
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Vi er 25 stk som deler mitt etternavn.
3 av dem er ikke i vår familie.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:41   #52
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Vi står på 65 enda, ser jeg. 3 eller færre som har kombinasjonen av for- og etternavn. Tror det bare er meg nå.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:44   #53
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Det er 1558 som har samme etternavn som meg. Hadde jeg ikke tatt mannens navn da vi giftet oss hadde vi vært 52 904.

  Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:44   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

988.

Jeg liiiiker etternavnet mitt!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:47   #55
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Mellonavnet står oppført med under 3 men det stemmer ikke. For mine 3 barn og jeg har det, samt et par til i telefonkatalogen. Mens etternavnet er det 81 som har. Jeg er veldig fornøyd med sammensettningen av navnet mitt.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:48   #56
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Vi er 6 stk.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:50   #57
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Mitt pikenavn er det 57 stk som har, min nåværende etternavn er det 166 stk som har.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:58   #58
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

6408 har mitt fornavn som eneste fornavn.
14 stk. har mitt pikenavn-etternavn til etternavn. Det har jeg nå som mellomnavn. Jeg endret etternavn da jeg giftet meg og ser at nå har 10 personer samme etternavn som meg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:19   #59
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Giftemålet brakte meg fra 1721 til 324 som deler etternavn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:25   #60
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

127 har samme etternavn som meg. Kombinasjonen mitt fornavn og etternavnet er det bare jeg som har!!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
navn


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no