Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna?
Ja, genialt da gitt. 4 2,15%
Nei, ikke i det hele tatt. 180 96,77%
Annet (Spesifiser) 0 0%
Oisann, en for mye. Snart sommer. 4 2,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-13, 13:36   #441
LåraLei
Stykkevis og delt...
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 19
LåraLei har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det blir nesten som å kjøpe på avbetaling. Dersom jeg kjøper et par sko til 500 kr som jeg skal betale 50 kr mnd. for, og så halvveis ut i perioden må jeg kjøpe et nytt par til 500, og fortsette å betale 50 kr mnd. for de skoene jeg allerede har, i tillegg til at jeg altså må kjøpe dem ut ved avtaleperiodens slutt dersom jeg ønsker å la noen arve dem etterpå (Cheroxene til sønnen min er brukt 2-3 ganger i løpet av vinteren, de står som reservesko i barnehagen, de kan arves). Å kjøpe på avbetaling lønner seg aldri, og dette er jo enda verre enn å kjøpe på avbetaling.

Beklager at jeg ikke forstår regnestykket ditt. Men hva er verdien på skoene hvis du skulle betalt dem kontant? Hvis du skal kjøpe et par sko til 500 for så å betale dette over månedlige avdrag. Hvor er ulempen med det? Og må du kjøpe nye sko så er jo dette uansett en ekstra kostnad. Uvilkårlig om du har betalt skoene kontant eller på avdrag. Verdien er jo akkurat den samme. Du hadde jo uansett måtte betale kr 500 kontant første gang uavhengig om du må kjøpe nye sko til 500 neste gang.

__________________
Give me a break.
LåraLei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 13:47   #442
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.613
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Ja, men så hadde jeg også eid skoene jeg betalte til fullpris første gangen og kunne gjort hva jeg ville med dem, f.eks. solgt dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:11   #443
LåraLei
Stykkevis og delt...
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 19
LåraLei har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, men så hadde jeg også eid skoene jeg betalte til fullpris første gangen og kunne gjort hva jeg ville med dem, f.eks. solgt dem.

Ja, da er vi enig igjen? Men du kan vel selge, arve videre de skoene du betaler på avdrag også hvis de kun er brukt 2-3 ganger? Vi forutsetter at prisen er den samme.
cherroxene koster 399 i prislisten ser jeg. Dvs 10.1 % av den totale prisen (3950) eller ca 40 kr av den totale pakkeprisen hvis du tenkte utkjøp av cherroxene? Håper regnestykket er riktig.

__________________
Give me a break.
LåraLei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:28   #444
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.613
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Men skulle ikke mistede klær kunne erstattes for kostpris da? Ser regntøysettet koster 399,- hos dem, og det er jo mer enn det koster i nettbutikk.

Du har selvsagt helt rett i det du sier LåraLei, det jeg prøver å påpeke er at dette på ingen måte blir billigere eller enklere enn å kjøpe i butikk. Cherrox til 399,- er ikke spesielt billig, ei heller vinterdress til 799,- Jeg har kun brukt Reima til min sønn, og rett over 600,- er det meste jeg har betalt for en, til tross for at vi har hatt fire stykker, riktignok kjøpt på salg eller arvet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:31   #445
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.613
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Også må jeg få si at jeg er veldig skeptisk til "uniformering" av barnehagebarn, og håper av den grunn dette ikke slår an. I barnehagen der jeg jobber er det store utearealer, og det er veldig greit å se at "Martin" er borte ved huskene, han har rød lue og blå dress, og "Eirin" er borte ved sandkassen, hun har blå lue med dusk på og grønn dress. I tillegg til at jeg setter pris på å lett se mitt eget barn når jeg henter fordi han har blå lue og grønn dress, å skulle bruke tid på å gå over hele utearelet for å se på ansiktet til alle ungene som er der, hadde jeg ikke satt pris på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:47   #446
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.502
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Også må jeg få si at jeg er veldig skeptisk til "uniformering" av barnehagebarn, og håper av den grunn dette ikke slår an. I barnehagen der jeg jobber er det store utearealer, og det er veldig greit å se at "Martin" er borte ved huskene, han har rød lue og blå dress, og "Eirin" er borte ved sandkassen, hun har blå lue med dusk på og grønn dress. I tillegg til at jeg setter pris på å lett se mitt eget barn når jeg henter fordi han har blå lue og grønn dress, å skulle bruke tid på å gå over hele utearelet for å se på ansiktet til alle ungene som er der, hadde jeg ikke satt pris på.

Enig i alt det! Tenk på den ekstra jobben det vil bli for de ansatte som skal rydde vekk klær de finner her og der til rett hylle? Det gjør i alle fall de ansatte hos oss, rydder vekk det som ikke alltidl henges opp av barna, god orden hos oss. Mye vanskeligere når mange barn har like klær.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:51   #447
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.613
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Det er også et godt poeng. Foreldre er ikke alltid like gode på å merke klær, og da er det en fordel at jeg husker at "Martin" eier den røde lua som er litt annerledes enn den røde lua til "Ole".

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:56   #448
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.533
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er også et godt poeng. Foreldre er ikke alltid like gode på å merke klær, og da er det en fordel at jeg husker at "Martin" eier den røde lua som er litt annerledes enn den røde lua til "Ole".

Kanskje barnehagene bare kan kjøpe inn et utvalg av klær så slipper vi den derre merkinga og alt det der tullet.












Tulla.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:57   #449
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.636
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Må jo være rent umulig for de ansatte, om mange unger har like klær, for det er nå både det å holde oversikten ute og det å legge klærene på plass, og ja... godt at de er ulike. Også er det lettere for meg å finne mine unger når jeg skal hente dem i tillegg, men det er ren bonus, de finner somregel meg fortere...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 14:58   #450
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.613
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Kanskje barnehagene bare kan kjøpe inn et utvalg av klær så slipper vi den derre merkinga og alt det der tullet.

Ja, da må vi bare ta jobbe med å administrere lister over hvilken størrelse hvilket barn bruker og følge med på om de har vokst og sånn. Det er jo ikke alle foreldre som klarer å ha klær i passende str. i barnehagen, så det blir perfekt! Også hilsen mammaen som hadde regntøy i str 86 i barnehagen og oppdaget at det burde vært 98......

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:01   #451
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.613
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Må jo være rent umulig for de ansatte, om mange unger har like klær

I barnehagen der jeg jobbet hadde plutselig nesten alle jentene rosa Didriksons-dress etter at en butikk i nærheten hadde salg, og ja, det var litt dumt. Heldigvis hadde de forskjellige luer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:07   #452
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av LåraLei, her.

Det har jeg full forståelse for, men nå må jeg jo begynne et sted? Og tråden så interresant nok ut. Så da leste jeg igjennom tråden og deretter leste jeg på deres hjemmeside. Om jeg er uenig eller ikke har vel ingen betydning, men jeg synes at info bør rett når det skal vurderes.?

Selvfølgelig har du tilknytning til dette foretaket på en eller annen måte. Det er ikke noe jeg lurer på, og det gidder jeg ikke legge skjul på heller.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:11   #453
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Jeg syns konseptet høres helt håpløst ut, både for de som skal bruke det og de som skal tjene penger på det. Tror nok ikke dette blir den største suksessen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:25   #454
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Selvfølgelig har du tilknytning til dette foretaket på en eller annen måte. Det er ikke noe jeg lurer på, og det gidder jeg ikke legge skjul på heller.

Nei det er vel strengt tatt ingenting å lure på en gang. :Humre:

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:36   #455
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Kanskje barnehagene bare kan kjøpe inn et utvalg av klær så slipper vi den derre merkinga og alt det der tullet.












Tulla.

Refleksklær merket med store tall.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:45   #456
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.533
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Refleksklær merket med store tall.

Ja, så slipper vi å lære oss navnene. "Ta inn nr 2, han trenger å skifte bleie" Genialt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 15:57   #457
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Også må jeg få si at jeg er veldig skeptisk til "uniformering" av barnehagebarn, og håper av den grunn dette ikke slår an. I barnehagen der jeg jobber er det store utearealer, og det er veldig greit å se at "Martin" er borte ved huskene, han har rød lue og blå dress, og "Eirin" er borte ved sandkassen, hun har blå lue med dusk på og grønn dress. I tillegg til at jeg setter pris på å lett se mitt eget barn når jeg henter fordi han har blå lue og grønn dress, å skulle bruke tid på å gå over hele utearelet for å se på ansiktet til alle ungene som er der, hadde jeg ikke satt pris på.

For noen år siden kjøpte jeg en knall oransj dress, mest fordi den var rimelig og bra. Den likte personalet i barnehagen godt, for det var umulig å ikke se hvor datteren min var på uteområdet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 21:23   #458
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.292
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ja, så slipper vi å lære oss navnene. "Ta inn nr 2, han trenger å skifte bleie" Genialt.

Er ikke dette genialt ift de kjønnsløse barnehagene som visstnok er på "vei inn"? I stedet for navn er barna kun registert med nummer. Nummer på alt. Klær, kopper, smokker, kosekluter, vogner. Blir ikke interneringsleirfølelse at all.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 21:38   #459
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Er ikke dette genialt ift de kjønnsløse barnehagene som visstnok er på "vei inn"? I stedet for navn er barna kun registert med nummer. Nummer på alt. Klær, kopper, smokker, kosekluter, vogner. Blir ikke interneringsleirfølelse at all.

Også kan de som jobber der omtales som "pedagog 1", "assistent 3" osv. Navnet folk bærer gir jo ofte svaret på hva slags kjønn det dreier seg om, så det er best å styre unna.
Omsorg på individnivå herved oppnådd .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 09:51   #460
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Apropo dette med barnehageuniform.



Denne barnehagen har innført at alle skal ha like t-skjorter

http://www.familieverden.no/Oppdrage...-i-barnehagen/

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no