Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 13:11   #221
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Som sportsforumet, ja? Joda, det vet jeg, det er derfor jeg aldri poster der.


Oh. Crap.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 13:24   #222
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Som sportsforumet, ja? Joda, det vet jeg, det er derfor jeg aldri poster der.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 14:01   #223
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Det som er fantastisk morsomt (og bittelitt frustrerende) her på FP er hvor fort trådene vokser. Så ikke tråden før nå og det er pokker meg over 200 innlegg. Tar jo en evighet å komme til bunns i tråden.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 14:19   #224
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?



Hva snakker vi om nå? Vi er vel ikke fortsatt på samme tema som vi begynte med?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 14:22   #225
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Og innleggene man tenker man vil kommentere er blitt omtalt å så flott ordelag, at mine tanker forblir på innsiden av hode. (der de ofte gjør seg best )

Ja, og så er det ikke lov og si "signerer" heller....what to do??

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 14:42   #226
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.



Hva snakker vi om nå? Vi er vel ikke fortsatt på samme tema som vi begynte med?

Kumbayah!

(...jeg tror vi er omtrent der nå...)

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 16:28   #227
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

-You give some, you get some.

You gettin' any?







































__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 16:34   #228
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Det jeg egentlig ville si i går (var litt trøtt, ja) var at jeg syns man som nytt medlem må forvente at det tar tid å bli kjent, å lære seg historikken til forumet, til brukerene, skjønne "grupperinger" etc. Det er i grunnen som å være ny i alle typer sosiale settinger!

Veldig enig! Og sånn må det jo være. Likevel synes jeg all har et ansvar for å få nye til å føle seg velkomne, samtidig som nye har et ansvar for å orientere seg og forstå forumkulturen om man kan kalle det det.

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Det som er fantastisk morsomt (og bittelitt frustrerende) her på FP er hvor fort trådene vokser. Så ikke tråden før nå og det er pokker meg over 200 innlegg. Tar jo en evighet å komme til bunns i tråden.

Så sant så sant. Jeg er sannelig glad jeg plukket opp denne tråden på et tidlig tidsspunkt så jeg har fått lest meg opp gradvis
Ser dere nå så flink jeg er til å "følge med i timen"..?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 16:37   #229
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Ja, og så er det ikke lov og si "signerer" heller ...

Neisj, det går da ikke an å SI at man signerer. Enten så signerer man, eller så lar man være.




__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 16:42   #230
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Ja, og så er det ikke lov og si "signerer" heller....what to do??

Er det ikke..?? Når ble det forbudt tro? *tråkkaisalaten*

Lille Ru,

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 16:46   #231
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Neisj, det går da ikke an å SI at man signerer. Enten så signerer man, eller så lar man være.




Moahahaha!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 17:01   #232
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Jeg synes det er LITT klikkfaktor her, men slik blir det jo ofte. Noen treffer hverandre regelmessig eller rett og slett bare finner tonen med det samme.

Men jeg skjønner hva HI mener, selv omjeg selv bare BRØYTER meg vei inn i gjengen om det passer meg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 17:49   #233
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

You gettin' any?


Jepp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:01   #234
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Er det ikke..?? Når ble det forbudt tro? *tråkkaisalaten*

Joda, det er absolutt lov, men på FP er vi ikke så veldig glad i sånne tråder der én person uttaler seg, også svarer de 100 neste at de signerer. Når man ser at tre, fire, fem andre før en har signert, så oppfattes det som mye bedre om man da sier seg enig i en prikk, kommer med nye innspill eller sporer av tråden til noe helt annet.

Ellers så blir man lett oppfattet som litt kjedelig (eller vanligvis bare fullstendig ignorert) hvis over halvparten av innleggene man skriver inneholder ordet "signerer".

Kjedelighet er med andre ord en synd på FP.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:04   #235
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Joda, det er absolutt lov, men på FP er vi ikke så veldig glad i sånne tråder der én person uttaler seg, også svarer de 100 neste at de signerer.

Ru sa det - det holder ikke å bare si (skrive) at man signerer, da får man jaggu gjøre det også. Noe annet er jo rett og slett bare tåpelig.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:10   #236
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Neisj, det går da ikke an å SI at man signerer. Enten så signerer man, eller så lar man være.




Nydelig signatur Ru

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:18   #237
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror ikke det har så mye å si akkurat antallet, det var vel mer at innlegget ditt kunne leses som at "dere som bruker så mye tid her inne, dere må da leve innholdsløse liv/forsake andre og viktigere ting". Argumentet har blitt brukt mange ganger før, og mange av oss har lav terskel for å irritere oss når det kommer opp.

Du trykket på "Hva!? Kaller du meg en dårlig mor?!"-knappen, rett og slett, og det er temmelig fy! her inne.

(Se: jeg informerer og forklarer på saklig vis for et nytt medlem. Jeg kan også lære. )

Har jeg trykket på den knappen? Den er vel litt drøy? Syns det er et ganske stort hopp fra min kommentar og til plutselig å beskylde alle med 4000 innlegg for å være dårlige mødre??? (lav arbeidsmoral derimot- se det er en annen sak) Og før noen hopper i strupen på meg: Jeg har skrevet de fleste av innleggene mine i dag i steden for å skrive x-antall spes.ped rapporter, så, JA: jeg tulla bare. Men nå må jeg gi meg. Plutselig er jeg oppe i 4000 innlegg selv og det vil jo bli litt pinlig etter alt dette

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:22   #238
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har jeg trykket på den knappen? Den er vel litt drøy? Syns det er et ganske stort hopp fra min kommentar og til plutselig å beskylde alle med 4000 innlegg for å være dårlige mødre??? (lav arbeidsmoral derimot- se det er en annen sak) Og før noen hopper i strupen på meg: Jeg har skrevet de fleste av innleggene mine i dag i steden for å skrive x-antall spes.ped rapporter, så, JA: jeg tulla bare. Men nå må jeg gi meg. Plutselig er jeg oppe i 4000 innlegg selv og det vil jo bli litt pinlig etter alt dette

Multitaske, kjære deg, multitaske.
Jeg har skrevet innlegg på FP, hatt 5 timer undervisning, vært i møte med barnevernet, PPT og BUP (3 møter), satt standpunktkarakterer og vært på orden/adferd-møte - alt på en dag. Du må trene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:23   #239
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har jeg trykket på den knappen? Den er vel litt drøy? Syns det er et ganske stort hopp fra min kommentar og til plutselig å beskylde alle med 4000 innlegg for å være dårlige mødre??? (lav arbeidsmoral derimot- se det er en annen sak)

Jeg mente ikke å uttale meg om hva din hensikt med innleggene var. Jeg prøvde å være grei og informere deg om hvorfor du fikk motbør. Akkurat sånn som man i denne tråden oppfordrer de erfarne til å gjøre overfor de nye.

Du står selvsagt fritt til å tro meg eller ikke og til å være enig eller ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 18:25   #240
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Ru sa det - det holder ikke å bare si (skrive) at man signerer, da får man jaggu gjøre det også. Noe annet er jo rett og slett bare tåpelig.

Altså: enten får du signere Ru eller la det være. Sånn sniksignering som det der er bare for feiginger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no