Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 22:22   #581
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Jeg snakket med Mette Møller da jeg var der nå, og hun sa at det hadde skjedd noe feil med de kjolene som er i str 34 i produksjonsprosessen. Hun mente at de fleste kjolene hennes var ganske små i størrelsen, men det var muligens et salgstriks, jeg er nemlig temmelig liten av meg. Hun hadde på seg en kjempefin, gansketrang kjole selv, som hun sa var i str 36. Jeg prøvde den, men den var akkurat litt for stor til meg, så det stemmer nok at den var en relativt liten 36. Kjolen på bildet over kjøpte jeg altså i 34, den var akkurat passe til meg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:38   #582
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Kjolen på bildet over kjøpte jeg altså i 34, den var akkurat passe til meg.

Oi! Jeg fikk så vidt skvist meg inn i 36 i den varianten med silkeskjørt, men da kunne jeg ikke puste. Jeg måler vel ca. 67-68 rett under BH-kanten. Lurer på om jeg så at hun hadde endret merkingen i de kjolene til slutt, faktisk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:30   #583
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Oi! Jeg fikk så vidt skvist meg inn i 36 i den varianten med silkeskjørt, men da kunne jeg ikke puste. Jeg måler vel ca. 67-68 rett under BH-kanten. Lurer på om jeg så at hun hadde endret merkingen i de kjolene til slutt, faktisk.

Hm, kanskje jeg fikk en som egentlig var 36?

Men jeg prøvde to, altså, jeg er nemlig et lite knøtt som ALDRI finner klær som passer. Sånn sett skulle jeg sikkert ha kjøpt begge kjolene, men de er jo såpass like at jeg tenkte det ble teit (og dyrt).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 01:08   #584
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Hm, kanskje jeg fikk en som egentlig var 36?

Men jeg prøvde to, altså, jeg er nemlig et lite knøtt som ALDRI finner klær som passer.

Da er du sikkert en del smalere enn meg, ja. Sist jeg var innom butikken (med Toffskij) hadde Mette Møller på seg en rutete ullkjole som jeg merket meg var veldig smal - antakelig altfor smal til meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 01:21   #585
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da er du sikkert en del smalere enn meg, ja. Sist jeg var innom butikken (med Toffskij) hadde Mette Møller på seg en rutete ullkjole som jeg merket meg var veldig smal - antakelig altfor smal til meg.

Jeg er ganske smal i overkroppen (ikke fullt så smal nedover), men jeg er jo lav også, så alt i alt er det jo bare vanskelig.

Hun hadde på seg en rutete, smal kjole da jeg var der også! En tettsittende en. Den hadde noe greier over skuldrene som ble altfor voldsomme til meg, og så ble den litt lang og rar (på meg, altså, på henne var den jo nydelig, også de skuldergreiene). Kanskje det var den samme kjolen?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 01:46   #586
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Det var antakelig det, ja! Ikke helt meg heller, den kjolen der. Jeg er for øvrig også smalest i overkroppen, delvis takket være at jeg ikke drar noe særlig over brystet, for å si det forsiktig. Og lav, ja. Ofte står jeg med en følelse av at jeg har prøvd kjolen til mora mi når jeg ser meg i speilet i et prøverom.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 02:19   #587
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Jeg kjenner meg igjen! Jeg føler meg som en som har kledd seg ut i tantes klær så altfor ofte.

Og jeg drar ikke akkurat noe over brystet jeg heller. Det vil si, jeg har noen underlige utstående ribbein etter svangerskap som kan dra opp brystmålet, men selve, kremt, brystet, fører ikke til så mye, akkurat. Legg til få centimeter over havet, og det blir vanskelig med klær altså.

Jeg er fristet til å lage shopping-for-knøtter-tråd, eventuelt be deg med på shopping. Hvor finnes fine klær for de ikke-ruvende med beskjedent brystmål?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 22:15   #588
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Kanskje mer vinterinspirasjon, men var innom Esprit i går og prøvde denne jakken. Trenger ny dunjakke til vinteren og den satt veldig fint på. Pelskanten på hetten kan tas av:



Jeg likte forsåvidt fargen over, men likte også mørkeblå (ikke på hjemmesiden. Hjemmesiden har også en i grått, som de ikke hadde i butikken.)



Vurderer også denne:



Har også lyst på disse:


Sist redigert av Jenna : 29-09-10 kl 22:23.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 17:08   #589
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Åh, nå har de fått inn den CN Dragonfly hos chickliving...
Den er så fin! (finnes i flere farger)
Men... 2200 kr?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 12:19   #590
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Høstkåpe fra Spicy Vanilla (har lagt den inn før her i lilla)


fra www.mortil3.no

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 12:21   #591
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Den er nydelig. Hva er prisen?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 13:22   #592
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Ei fra jobben har kjøpt seg kjole fra disse damene (fikk laget personlig til henne)
www.designfrahjertet.no

Den var nyyyydelig.
Men altfor dyr for meg. :begynne å spare:

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:29   #593
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Vil ha!!



Men 3k+ er uaktuelt ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:42   #594
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.



Jeg er forelsket. Prøvde denne lammeskinnskåpen i dag. Det var enda godt at prisen var høyere enn beløpet på kortet, ellers hadde den blitt med hjem, uansett.


Åååååå Guuuud, så nydelig.
Ehmmmm, hva var prisen sa du?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:57   #595
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Kanskje mer vinterinspirasjon, men var innom Esprit i går og prøvde denne jakken. Trenger ny dunjakke til vinteren og den satt veldig fint på. Pelskanten på hetten kan tas av:



Jeg likte forsåvidt fargen over, men likte også mørkeblå (ikke på hjemmesiden. Hjemmesiden har også en i grått, som de ikke hadde i butikken.)



Vurderer også denne:



Har også lyst på disse:


Hvor finst Espirit som butikk? Har alltid tenkt på det som et "Ellos-merke"...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:33   #596
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Hvor finst Espirit som butikk? Har alltid tenkt på det som et "Ellos-merke"...

Det var i alle fall i Lille Grensen før, og på Aker Brygge. Vet ikke om de filialene er lagt ned (men er ikke avdelingen på Strømmen nedlagt, tro?). Du finner det sikkert hvis du søker på Esprit (uten den første i-en din).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:21   #597
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Den på Aker Brygge er nedlagt, mener jeg, men det finnes en stor en i Lille Grensen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 21:10   #598
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Jeg er litt på fargekjøret for tida, syntes denne var fin (haburi.dk)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 08:34   #599
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

m^2: superfrisk topp! - Og takk for ny nettbutikkinspirasjon

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 20:05   #600
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Åh, nå har de fått inn den CN Dragonfly hos chickliving...
Den er så fin! (finnes i flere farger)
Men... 2200 kr?

Nå er det 20 % rabatt hos Chic Living - bare så det er sagt......

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no