Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Snart vrikkes julen inn

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 09:20   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Snart vrikkes julen inn

Av den eneste mannen som faktisk kan bære en Gulldress.
Vi snakker selvfølgelig om Penthouse Playboys og Jens Pikenes.




Jeg gleder meg så sinnsykt for vi hadde det altså så moro i fjor.
Jada, vi ble 16-år igjen og hadde særdeles spissealbuer. Men det resulterte i mange øyeblikk med øyekontakt med Jens Him Self.

Så, flere som skal vrikke julen inn i år?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 09:50   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Til tross for min kjærlighet til kitsch og bling, så greier jeg ikke helt Jens Pikenes gitt. Men det har mest med Kjetil Rollnes å gjøre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 10:16   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Jeg har hatt store planer, i flere år faktisk, om å komme meg på denne tilstelningen. Men alle disse barna har kommet i veien. Dessuten må jeg få med meg noen som kommer til å kose seg like mye som meg, det er blir ikke sambo....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 14:33   #4
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Åh, måtte bare inn å si at selvom jeg ikke skal vrikke julen inn, fikk jeg gjort det nestbeste igår! Var på julebord med jobben på et av oslos store hoteller. I salen ved siden av var det også julebord, og de hadde leid inn PENTHOUSE PLAYBOYS!! som musikk!! GENIALT! Jeg og et par andre kolleger måtte såklart snike oss inn for å få glede av dette. Juletiden er jo tross alt om å dele, ikke sant?

Vi fikk med oss: Min første kjærlighet, Norwegian Country og et par sanger til før vi ble bedt om å gå. Snakk om kjiipinger.....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 15:25   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Jeg har vært på date med nummer to fra venstre. Han er en skikkelig bra fyr, skal sies! Løp og kjøp!!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 22:24   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Åh, måtte bare inn å si at selvom jeg ikke skal vrikke julen inn, fikk jeg gjort det nestbeste igår! Var på julebord med jobben på et av oslos store hoteller. I salen ved siden av var det også julebord, og de hadde leid inn PENTHOUSE PLAYBOYS!! som musikk!! GENIALT! Jeg og et par andre kolleger måtte såklart snike oss inn for å få glede av dette. Juletiden er jo tross alt om å dele, ikke sant?

Vi fikk med oss: Min første kjærlighet, Norwegian Country og et par sanger til før vi ble bedt om å gå. Snakk om kjiipinger.....


Og jeg varmet opp til konserten med Benny Borg sanger i natt.
Det må sies at klokka var 02 og jeg hadde sikkert 5 i promille

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har vært på date med nummer to fra venstre. Han er en skikkelig bra fyr, skal sies! Løp og kjøp!!!!

Løp og kjøp fyren

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 22:34   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:16   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Og jeg varmet opp til konserten med Benny Borg sanger i natt.
Det må sies at klokka var 02 og jeg hadde sikkert 5 i promille

Hvis du har Spotify kan jeg anbefale et album som heter Svorsktopp sommer! Fantastisk humørspreder ;-)

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 14:44   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart vrikkes julen inn

Eh... nei takk.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no