Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kokebokanbefaling - Sykt godt

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-17, 10:43   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kokebokanbefaling - Sykt godt

Jeg har nettopp kjøpt og begynt å bruke Sykt godt av Mari Hult. Vegansk kokebok, men veldig inspirerende også for "hobbyvegetarianere" som meg.

Så langt har jeg bare prøvd et par oppskrifter, men de har vært lette å lage og gode, så jeg gleder meg til å prøve den.

Bonusen er en del oppskrifter på kaker uten melk og egg, om man skulle få allergikere på besøk.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 10:46   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokebokanbefaling - Sykt godt

Jeg har også den boka. Mari Hult er ei god venninne av meg og det var hun som hjalp meg med å starte min egen blogg. Har også spurt henne om å stå for maten i bryllupet mitt, men vi er ikke blitt helt enige enda siden hun har det travelt osv, men hun stod for kakene i veslas navnefest og jeg har vært på middag hos henne flere ganger. Digger henne. Anbefaler boka på det varmeste!
Litt morsomt at denne tråden ble postet nå; jeg sitter akkurat og blar gjennom bloggen hennes for å lete etter en god cupcake-oppskrift. Ungene vil bake.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 10:50   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokebokanbefaling - Sykt godt

Ja, jeg kunne vel tenke meg at du hadde den.

Den ovnsbakte blomkålen hennes overbeviste til og med min mann, som ikke i utgangspunktet var positiv til blomkål som hovedingrediens i en middag.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 10:59   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokebokanbefaling - Sykt godt

Ja de er kjempegode! Nå lager jeg tacomuffins fra bloggen. Skylder den dama mye, hun har hjulpet meg med så masse når det gjelder bloggen og fb-grupper (hvis du er nysgjerrig på vegansk mat, meld deg inn i "hva slags veganmat lager du i dag", er snart 17.000 medlemmer der og masse flotte bilder av vegansk og allergivennlige matretter).

Kan også anbefale disse frokostbrødene, de skal jeg også lage i dag (ja, det er jeg som er venninna, Cathrine. ). De er himmelske, såå luftige. Nå tar jeg helt av her, men blir så ivrig når det kommer til blogging og matlaging hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no