Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 12:40   #41
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Jeg synes det var veldig skuffende at Elin ikke gikk videre. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si hun ikke hadde X-faktor? Hva går det på da? Å behage synet til seerene, eller å røre hjertene med sin sang, og gi både frysninger og tårer? Jeg mener det sist. Hun hadde en utrolig flott stemme, som rørte meg langt inni sjela.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:41   #42
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg synes det var veldig skuffende at Elin ikke gikk videre. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si hun ikke hadde X-faktor? Hva går det på da? Å behage synet til seerene, eller å røre hjertene med sin sang, og gi både frysninger og tårer? Jeg mener det sist. Hun hadde en utrolig flott stemme, som rørte meg langt inni sjela.

Helt enig.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:48   #43
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er helt enig!

Jeg kommer nok i jan/feb uansett vil jeg tro.

YEY!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 12:49   #44
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Elin får platekontrakt hos Jan Fredrik. Det kommer på Senkveld i dag ifølge Dagbladet.
Bra syns jeg

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:05   #45
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: X Factor

Så bra!! Hun så veldig fornøyd og glad ut på reklamesnutten for Senkveld. Jeg må definitivt se det, jeg heier på Elin!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 14:12   #46
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Chand er adoptert frå India.

Korfor vil dokke ikkje seie korfor Elin ikkje gikk vidare da?

Jeg vil tro det var pga utseendet og fravær av "sexyness", synd men sant. Jeg syns det var utrolig trist at hun ikke gikk videre, helt talentløs avgjørelse av Peters.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 14:41   #47
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: X Factor

Ja man ser jo ofte hvor stort fokuset er på det ytre, uavhengig av indre kvaliteter. Ta Kurt som eksempel. Husker da han sang seg til topps i World idol, og fikk kommentaren "You sing like an angel, but you look like an hobbit". Hva hadde det med saken å gjøre liksom? Mannen er jo enestående på sangfronten, hvilken rolle spiller utseendet?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 18:07   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

[quote=Tove;1867815]Jeg synes det var veldig skuffende at Elin ikke gikk videre. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan si hun ikke hadde X-faktor? Hva går det på da? Å behage synet til seerene, eller å røre hjertene med sin sang, og gi både frysninger og tårer? quote]

Jepp, jeg trodde det var forskjell på X-faktor og Idol, men det var visst det ytre som betydde mest her også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:02   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Elin får platekontrakt hos Jan Fredrik. Det kommer på Senkveld i dag ifølge Dagbladet.
Bra syns jeg

Har han plateselskap også? Trodde han var manager jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:49   #50
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

For min del har ikke det ytre noe som helst å si. men litt utstråling er ikke å forrakte om man skal stå på en scene. Ikke bare tvinne hender og se ned i gulvet som om man ønsker seg et annet sted. Synes like fullt hun kunne gått videre, nettopp fordi hun skiller seg ut.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:03   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Jeg heier på Chand, Pernille og den gruppa Chackels.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:04   #52
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg heier på Chand, Pernille og den gruppa Chackels.


Enig med deg. De var best.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:05   #53
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: X Factor

Jeg er ikke så glad i sånn crazy utstudert koreografi, jeg...

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:19   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Jeg likte minst hun som sang Maria Mena.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:36   #55
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: X Factor

Jeg kjenner at jeg blir litt irritert over at så mange hevder at Elin ikke kom videre på grunn av utseendet.

Ja, Elin hadde en nydelig stemme, og utseendet driter jeg i (men jeg er sikker på at hun hadde vært skikkelig fin bare hun hadde blitt stylet litt mer), men hun hadde jo like mye scenetekke som et stykke kneipp, og det er det jeg hadde problemer med- ikke utseendet eller BMI'en hennes.

Jeg føler iblant at man automatisk må elske alle som skiller seg ut, for å ikke virke overfladisk, og det irriterer meg. Det blir litt i samme gate som å ikke like Ari Behn- da får man stort sett som svar at man er misunnelig på at han tør å si det han tenker og være annerledes. Som om alle innerst inne ønsker å være Ari Behn.

Å sammenligne ELin med Kurt Nilsen er jo bare... Jeg mangler ord. Kurt er ikke smellvakker, men han hadde utstråling, glimt i øyet og noe som smittet over på folk. Elin er døll som en dråpe vann.

__________________
-lost behind where all things fall-



Sist redigert av Olympia : 09-10-09 kl 21:43.
Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:39   #56
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg kjenner at jeg blir litt irritert over at så mange hevder at Elin ikke kom videre på grunn av utseendet.

Ja, Elin hadde en nydelig stemme, og utseendet driter jeg i (men jeg er sikker på at hun hadde vært skikkelig fin bare hun hadde blitt stylet litt mer), men hun hadde jo like mye scenetekke som et stykke kneipp, og det er det jeg hadde problemer med- ikke utseendet eller BMI'en hennes.

Jeg føler iblant at man automatisk må elske alle som skiller seg ut, for å ikke virke overfladisk, og det irriterer meg. Det blir litt i samme gate som å ikke like Ari Behn- da får man stort sett som svar at man er misunnelig på at han tør å si det han tenker og være annerledes. Som om alle innerst inne er misunnelige på Ari Behn.

Å sammenligne ELin med Kurt Nilsen er jo bare... Jeg mangler ord. Kurt er ikke smellvakker, men han hadde utstråling, glimt i øyet og noe som smittet over på folk. Elin er døll som en dråpe vann.

For meg spiller det ingen rolle hvordan Elin gjør det på scenen, for jeg lukker øynene og nyter når hun synger.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:42   #57
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

For meg spiller det ingen rolle hvordan Elin gjør det på scenen, for jeg lukker øynene og nyter når hun synger.

Det er jeg helt enig med deg i, men da går man feil vei hvis man melder seg inn på X-Faktor. Det å kunne stå på en scene er jo en ganske stor del av konseptet.

Antakeligvis er det allerbest for henne at det gikk som det gikk- hun trenger ikke gå på scenen mer, og folk som vil kan kjøpe platen hennes. Win-Win.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:49   #58
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er jeg helt enig med deg i, men da går man feil vei hvis man melder seg inn på X-Faktor. Det å kunne stå på en scene er jo en ganske stor del av konseptet.

Antakeligvis er det allerbest for henne at det gikk som det gikk- hun trenger ikke gå på scenen mer, og folk som vil kan kjøpe platen hennes. Win-Win.

Jeg synes faktisk hun blir annerledes på scenen enn det hun er ellers da. Hun virker mer fri, og hun virkelig liker å være der. (Smugtittet)

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:49   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er jeg helt enig med deg i, men da går man feil vei hvis man melder seg inn på X-Faktor. Det å kunne stå på en scene er jo en ganske stor del av konseptet.

Antakeligvis er det allerbest for henne at det gikk som det gikk- hun trenger ikke gå på scenen mer, og folk som vil kan kjøpe platen hennes. Win-Win.

Jeg tror hun hadde klart seg helt fint på scenen, hun lærer jo og utvikler seg hun også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:50   #60
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: X Factor

Hvem går ut?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no