Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vesker

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 09:58   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vesker

Jeg har litt veskedilla ... sikkert bombe den innrømmelsen der....

Imorgen får jeg ny veske og jeg gleder meg som en liten unge
En Mulberry Roxanne i fargen Oak
Den har jeg ønsket meg lenge!!

Fikk litt tilskudd på kontoen av min superkjære

Ellers har jeg ryddet unna alt jeg ikke bruker og står igjen med
En hvit Chloe Paddington, typen med svær hengelås og nøkkel som dingler, avbildet i VG i går bla
En brun Chloe i lerret og skinn
En sort Chloe med hestesko
En liten utsøkt sak fra Versace i eggehvit skinn med gulltrykk (selskapsveske)

Hvilke er deres favoritter!!!

Må si at dette Motehjørnet var et genialt påfunn

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:01   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sjelden råd til å prioritere vesker. Har hatt en dyr veske i en hel dag. Til jeg oppdaget at det var en forbanna hundeveske (fra Friis) og måtte levere den tilbake.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:15   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Har sjelden råd til å prioritere vesker. Har hatt en dyr veske i en hel dag. Til jeg oppdaget at det var en forbanna hundeveske (fra Friis) og måtte levere den tilbake.

Ha ha ha, jeg måtte fnise litt nå. En hundeveske!

Jeg har heller ikke råd til å prioritere dyre vesker. Men det gir meg nesten enda større glede å finne en skikkelig fin billigere veske, enn å kjøpe en skikkelig dyr en. For da unngår jeg sånn ekkel snikende dårlig samvittighet for at jeg har brukt altfor mye penger på noe jeg egentlig ikke trengte.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:49   #4
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er en fan av Marimekkovesker, og har de i mange størrelser og farger. Er alltid på jakt etter en ny Marimekkoveske.

Nå er jeg på jakt etter en litt stor og lekker brun Mulberry.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:21   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt Mandarina Duck

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:28   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veske-angst og bruker derfor aldri veske. Nå ser jeg imidlertid at jeg egentlig trenger en veske, men de jeg har sett i butikken er enten stygge eller så har de alt for korte stropper.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:43   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker sjelden vesker.
Nå for tiden drasser jeg på så mye at det eneste som duger er en ordentlig ryggsekk, men jeg har en liten veske oppi den. Den er herlig og liten, i brunt skinn og kjøpt i Roma av svigermor.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:47   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er en ok pris for en veske egentlig?
Jeg så en kjempefin en til 600 kr, og synes det var litt vel dyrt for en veske.
Det aner meg at dere har et litt annet syn på hva en veske skal/kan koste.


Sist redigert av DM : 23-09-06 kl 22:47. Årsak: skriveleif
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:19   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg pleiede å ha 1 veske om gangen, sådan i 900 kr-klassen, og bruke bare den til den var slitt opp.

Men så traff jeg Angelique på nettet !

Nå har jeg fått Mulberry-dille (har 4 Mulberry-vesker, alle kjøpt av Angelique), en stor fake Gucci hobo veske (kjøpt av .....) og en fake Chloé Paddington-veske som jeg kjøpte av Milli Vanilli. Fjernede lås og nøkkel fra Chloé-vesken fordi jeg syntes det ble for mye dall.

Ville endelig ha en grønn veske også, men det ble ikke til noe fordi jeg likevel ikke har noen grønne sko.

Men jeg har da røde sko !

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:19   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva er en ok pris for en veske egentlig?
Jeg så en kjempefin en til 600 kr, og synes det var litt vel dyr for en veske.
Det aner meg at dere har et litt annet syn på hva en veske skal/kan koste.

600 kr er lite for en veske ja. *veskegæren*

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:22   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

600 kr er lite for en veske ja. *veskegæren*

En "veskegæren" til, tror nok jeg mangedobler den summen der i pris pr.veske
Men jeg har absolutt veskedilla ja

I dag fikk jeg en Mulberry Roxanne som jeg har siklet på virkelig lenge i fargen oak, den er virkelig nydelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:44   #12
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også "veskemani". Jeg finner de utroligste unnskyldninger for at jeg må anskaffe ny. Den jeg har er enten for stor (det blir alt for mye rot i den) eller for liten. (får ikke plass til alt jeg faktisk trenger)

Jeg kjøpte meg jo ny veske da jeg var sammen med Angelique for tre uker siden. Kjempefin og "billig", (500.-) men fikk jeg lyst på ny nå???

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:48   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja. Noen har iallefall penger i banken. :misunnelig:

Eller kanskje de ikke sløser bort alt på mat.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:55   #14
Sladrehank
Klatrer
 
Sladrehank sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 30
Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

En lekker mørkebrun veske fra Moolight er på veg hjem til meg i dette nu.

*glederseg*

http://www.moolight.com/images/hi-re...hoco_front.jpg

__________________
"Squirrels for nuts contend, and, wrong or right,
For the world's empire kings ambitious fight.
What odds?--to us 'tis all the self-same thing,
A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill


Sladrehank er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:56   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sladrehank, her.

En lekker mørkebrun veske fra Moolight er på veg hjem til meg i dette nu.

*glederseg*

http://www.moolight.com/images/hi-re...hoco_front.jpg

Den var jo ganske fin da. Hvor lang stropp har den?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:11   #16
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker vesker. Og sko. Og lommebøker. Og så videre

Jeg kjøper helst billige vesker, der er det lommeboka som setter grenser.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:20   #17
Sladrehank
Klatrer
 
Sladrehank sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 30
Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Den var jo ganske fin da. Hvor lang stropp har den?

Nei sannelig om jeg vet akkurat hvor lang den er sånn i cm. Den er jo mulig å tilpasse lengden på sånn at den passer deg. Jeg pleier ofte å ha sånne vesker på skrå over hvis jeg skal gå et stykke og da er det greit at det er litt lengde på snora. Jeg har ikke hatt sånn veske før så jeg er litt spent på hvor godt den sitter over skuldrene om det er tunge bøker nedi og sånn.

__________________
"Squirrels for nuts contend, and, wrong or right,
For the world's empire kings ambitious fight.
What odds?--to us 'tis all the self-same thing,
A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill


Sladrehank er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:21   #18
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sladrehank, her.

Nei sannelig om jeg vet akkurat hvor lang den er sånn i cm. Den er jo mulig å tilpasse lengden på sånn at den passer deg. Jeg pleier ofte å ha sånne vesker på skrå over hvis jeg skal gå et stykke og da er det greit at det er litt lengde på snora. Jeg har ikke hatt sånn veske før så jeg er litt spent på hvor godt den sitter over skuldrene om det er tunge bøker nedi og sånn.

Du får komme med rapport når du har fått den da.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:25   #19
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Må si at dette Motehjørnet var et genialt påfunn

Veldig enig!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:44   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

I dag fikk jeg en Mulberry Roxanne som jeg har siklet på virkelig lenge i fargen oak, den er virkelig nydelig

Åh, den er så fiiiin, grattis! Hvor fikk du den fra?

Jeg har Balenciaga-dilla for tiden jeg da. Har en helt lyselysebeigerosa Motorcycle, og favoritten for tiden - en knallrød Dei.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no