Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

VM i fotball 2014

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-14, 23:20   #121
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.789
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Næh, gjør du? Det kan fort ende med at Tyskland vinner, og det er krise!

Hvorfor det? Både nederlendere og tyskere er da rimelig siviliserte på supporterfronten? I motsetning til de brasilianske supporterne som vel har tatt ut skuddpremie både på den ene og den andre... Jeg syns litt synd på de brasilianske landslaget i dag. Det er ikke mye trøst å hente fra egne supportere.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:23   #122
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvorfor det? Både nederlendere og tyskere er da rimelig siviliserte på supporterfronten? I motsetning til de brasilianske supporterne som vel har tatt ut skuddpremie både på den ene og den andre... Jeg syns litt synd på de brasilianske landslaget i dag. Det er ikke mye trøst å hente fra egne supportere.

Tenkte bare på resultatet, altså. Jeg håper jo med halvnederlandske unger at Nederland vinner, og sjansen er større mot Brasil enn Tyskland. Jeg er redd Tyskland vil banke Nederland.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:25   #123
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: VM i fotball 2014

0-6.... Lekestue.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:26   #124
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.926
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Var på pub og så kamper i Barcelona. Det var utrolig støyende, brautende supportere fra Tyskland, mens nederlandske supportere var mye mer stille. Og med støyende, mener jeg å brøle over hele puben at de ville ha de største ølglassene, dunke seidlene i bordene, henge over skilleveggen til nabopuben og skrike over til de som satt der o.l. Trodde ikke tyskere var bråkete, men det fikk jeg faktisk motbevist. Og jeg sier ikke at alle er sånn, altså. Bare stor forskjell på supporterne der vi var. Supportere fra Costa Rica, Belgia og Brasil var også mye roligere.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:26   #125
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.503
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Stakkars Brasil. Jeg sendte ha-ha meldinger til en brasiliansk kamerat, men etter de første tre målene var det jo ikke gøy lenger. Seks mål!

Hvis Argentina vinner hele greia kan det bli rimelig ampert i Brasil vil jeg tro. Får heie på Nederland!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:36   #126
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Nå synes faktisk jeg også litt synd på Brazil..

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:47   #127
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Den/de som har tippet dette resultatet på oddsen får nok en klekkelig utbetaling.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:48   #128
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.789
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Trøstemål.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:48   #129
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.926
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Den/de som har tippet dette resultatet på oddsen får nok en klekkelig utbetaling.

Hockeyresultat! Hadde aldri trodd det skulle bli slik!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-14, 23:50   #130
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Vakkert trøstemål.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 00:00   #131
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: VM i fotball 2014

*venter på att noen skal skylde på dommeren*

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 00:02   #132
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Næsj. Selv brasilianerne skyldte på Brasil, hørtes det ut som fra tribunen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 00:40   #133
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Woon je in Amsterdam? Håper virkelig på seier i morgen, ja. Hadde vært greit at det ikke gikk til straffekonkurranse, for det var altfor spennende.

Ik woon in Amsterdam, ja. Oranjekoorts heerst hier. Wij hopen ook echt dat wij naar de finale gaan en als Nederland kampioen wordt is er sprake van gigantis feest in Amsterdam.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 00:41   #134
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Var på pub og så kamper i Barcelona. Det var utrolig støyende, brautende supportere fra Tyskland, mens nederlandske supportere var mye mer stille. Og med støyende, mener jeg å brøle over hele puben at de ville ha de største ølglassene, dunke seidlene i bordene, henge over skilleveggen til nabopuben og skrike over til de som satt der o.l. Trodde ikke tyskere var bråkete, men det fikk jeg faktisk motbevist. Og jeg sier ikke at alle er sånn, altså. Bare stor forskjell på supporterne der vi var. Supportere fra Costa Rica, Belgia og Brasil var også mye roligere.

Til og med jeg ble bråkete av dette resultatet

Dette var rett og slett en meget interessant kamp, og jeg kunne ikke annet enn å humre litt av at mannen min sank lenger og lenger ned i sofaen der han satt og håpet på seier til Brasil (long story short fordi han har et horn i siden til Müller). Nå ja, det ble i alle fall en begivenhetsrik kamp all den tid Tyskland fortsatte å score og score og score og...

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 01:01   #135
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tenkte bare på resultatet, altså. Jeg håper jo med halvnederlandske unger at Nederland vinner, og sjansen er større mot Brasil enn Tyskland. Jeg er redd Tyskland vil banke Nederland.

Jeg digger Tysklands måte å spille fotball på, men heier selvsagt på de Oranje. Jeg klamrer meg til at Nederland scoret 5 mot Spania og at Tyskland har spilt noen svakere kamper i dette mesterskapet. Tror set kan bli en meget spennende finale hvis Nederland går videre i morgen.

Jeg har foresten barn som er kvarts nederlendere.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 08:35   #136
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Nå er det nesten ett fett hvem som vinner i vår heim, vi heier på alle tre lagene. Poden heier mest på Messi & Co, jeg heier på Nederland (og litt Argentina), mens mannen vel heier mest på Tyskland, selv om Nederland også er høyt oppe. Han håper jo på finale med de to.

Kampen i går var ...eh, målrik!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 09:13   #137
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i fotball 2014

England, Brasil, Belgia og Portugal er ute ---> VM over? Neh, må få med meg de 3 siste kampene.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 10:11   #138
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.459
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Min mann er Nederlandsk og gutten halvt nederlandsk, saaklart. Ogsaa bor vi i Tyskland. Gjett om man faar höre det i dag... Vi benker oss hjemme alene for aa se kampen i kveld.

Den mest populaere vitsen vi fikk fra tyske "venner" paa SMS i gaar var (oversatt):
Jeg traff nettopp en nederlander paa butikken og han fortalte meg at de spiller mot Argentina i morgen. Jeg sa: "Det var litt av et sammentreff, vi spiller mot dem paa söndag". :roller:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 10:13   #139
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Jeg må le. Guttungen sov over hos en kompis i natt, og foreldrene der tok opp kampen i går, så de fikk se den i morges. Guttungen kledde seg i Start-drakten sin for Brasil, siden den også er gul, men skiftet raskt til rød United-drakt da han skjønte at Tyskland kom til å vinne.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 12:58   #140
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i fotball 2014

Jeg blir nok å heie på Nederland i kveld, men jeg tror ikke Nederland har en sjanse mot hverken Argentina eller Tyskland om de spiller som de gjorde mot Costa Rica....

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no