Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvis man ignorerer en bruker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 15:56   #1
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Hvis man ignorerer en bruker

...så kommer likevel dens meldinger opp i evt. quotes. Er det alltid sånn? :tester og prøver:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 15:59   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

...så kommer likevel dens meldinger opp i evt. quotes. Er det alltid sånn? :tester og prøver:

Jeg har ikke prøvd å ignorere noen, men sitater er vel bare, teknisk sett, en del av teksten i den posten som siterer, så jeg tipper det er vanskelig å filtrere bort sitater fra brukere man ignorerer. (Litt på samme måte som at gamle nick henger igjen i forbindelse med sitater dersom noen senere har fått nytt nick.) Men jeg vet ikke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 19:58   #3
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Ja, sånn er det. *snakker av erfaring*

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:04   #4
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Har du igget meg nå?

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:07   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Har du igget meg nå?

:Sørger for at Olympia får med seg innlegget ditt:

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:14   #6
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av him, her.

:Sørger for at Olympia får med seg innlegget ditt:


Ser ikke noe, jeg. :Stevie:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:15   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Ser ikke noe, jeg. :Stevie:

Moi!?

[tester]Olympia er søt og grei, alle, alle liker deg! :Plystre: [/tester]

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:17   #8
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Moi!?

[tester]Olympia er søt og grei, alle, alle liker deg! :Plystre: [/tester]

Deg så jeg hele tiden!

Lurer egentlig litt på hvor vanlig igging er blant brukerne her inne. Og hvor mange trykker på "vis innlegg" hver gang likevel?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:20   #9
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Deg så jeg hele tiden!

Lurer egentlig litt på hvor vanlig igging er blant brukerne her inne. Og hvor mange trykker på "vis innlegg" hver gang likevel?


Hvordan ignorerer man da?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:23   #10
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Det går ikke an å ignorere moderatorer og administratorer.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:25   #11
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det går ikke an å ignorere moderatorer og administratorer.

Ikke? :løper og prøver:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:25   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Olympia er en ræv med ører.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:26   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Jeg er altfor nysgjerrig til å ignorere... Dessuten innbiller jeg meg at noe av essensen i en diskusjon fort blir borte hvis den aktuelle er svært aktiv i tråden. Jeg har nå ikke fått noen så i vranghalsen her heller da.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:26   #14
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Olympia er en ræv med ører.

Fikk ikke ignorert deg, nei.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:31   #15
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.512
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Har vi mulighet til å finne ut om noen ignorere oss?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:34   #16
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg er altfor nysgjerrig til å ignorere... Dessuten innbiller jeg meg at noe av essensen i en diskusjon fort blir borte hvis den aktuelle er svært aktiv i tråden. Jeg har nå ikke fått noen så i vranghalsen her heller da.

Jeg vil påstå at en pirrer nysgjerrigheten ekstra ved å ignorere, for hver gang en kommer til et innlegg skrevet av brukeren får en en melding om at brukeren er ignorert, også en lenke hvor det står "Vis innlegget", skal-skal-ikke klikke, nesten som å åpne kalender før jul, ekstra spenning i hverdagen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:48   #17
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Fikk ikke ignorert deg, nei.



Men jeg mente ikke det jeg sa altså, jeg bare tok tittelen din. :æresord:

Olympia er snill. Veldig snill.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 20:49   #18
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg vil påstå at en pirrer nysgjerrigheten ekstra ved å ignorere, for hver gang en kommer til et innlegg skrevet av brukeren får en en melding om at brukeren er ignorert, også en lenke hvor det står "Vis innlegget", skal-skal-ikke klikke, nesten som å åpne kalender før jul, ekstra spenning i hverdagen.


Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:01   #19
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Har vi mulighet til å finne ut om noen ignorere oss?

En slik tjeneste mener du:

Sitat:

Finn ut hvem som slettet deg fra MSN uten at du merket det: http://www.messenger-checker-status.tk

Man legger inn brukernavn og passord, også spammes alle vennene dine hver gang du logger på, fram til du gjenoppretter PCen din? Kanskje en idé å jobbe videre med for fremadstormende crackere, www.hvem-igger-deg-i-forumverden-uten-at-du-vet-det.tk

Seriøst: Du kan ikke finne ut hvem som ignorerer deg, med mindre du føler deg ignorert.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:05   #20
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis man ignorerer en bruker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg vil påstå at en pirrer nysgjerrigheten ekstra ved å ignorere, for hver gang en kommer til et innlegg skrevet av brukeren får en en melding om at brukeren er ignorert, også en lenke hvor det står "Vis innlegget", skal-skal-ikke klikke, nesten som å åpne kalender før jul, ekstra spenning i hverdagen.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no