Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mer om barnetv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 14:45   #41
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mer om barnetv

Her i huset ser vår snart 15mnd gamle sønn mest på Playhouse Disney;her går bl.a bjørnen i det blå huset som er en stor hit. Kanskje foreldrene som prøver å påvirke her ja......
Ellers er Postmann Pat også en stor hit!!! Vi ser Pat hver morgen kl 0755 på Nickelodeon jr. Har tidligere sett på Teletubbies på dvd,men etter ferie i Frankrike i nesten 3 uker fikk mor og fra nok av tubbies Har gått til anskaffelse av Kalle&Molo og Byggmester Bob,men for Felix er det fortsatt Teletubbies som gjelder

Barne tv på Nrk faller i smak nå og da....jubalong digger han!!!

  Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 14:48   #42
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Vi har BBC-prime, og barnetv der er helt ypperlig synes vi. Om morgenen altså. Fimblene, teletubbiene etc.

Takk for tips Fant BBC-prime på dekoderen,så det skal sjekkes ut morgen tidlig!!

  Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:04   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

Er det noen som kan fortelle meg hva galt Postmann Pat el. Byggmester BoB har gjort. Synes de er kule vi!

Du så kanskje ikke forrige episode, da Pat var på bar etter at han var ferdig med runden? Etter litt for mange øl la han an på Mrs. Goggins, noe som ikke falt i god jord. Han ble kastet på hue og ræv utav baren, og på vei hjem lot han aggresjonen gå ut over presten Peter Timms. Det endte med at Pat ble suspendert fra jobben og fratatt omsorgsretten for katta. Sånt svineri! Aldri om ungen min får se dette!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:47   #44
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mer om barnetv

Skjønner at jeg har gått glipp av århundrets store pat-episode. Noen som vet når reprisen går?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:56   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Skjønner at jeg har gått glipp av århundrets store pat-episode. Noen som vet når reprisen går?

Du må laste den ned på internet . Banned by the network ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:59   #46
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du så kanskje ikke forrige episode, da Pat var på bar etter at han var ferdig med runden? Etter litt for mange øl la han an på Mrs. Goggins, noe som ikke falt i god jord. Han ble kastet på hue og ræv utav baren, og på vei hjem lot han aggresjonen gå ut over presten Peter Timms. Det endte med at Pat ble suspendert fra jobben og fratatt omsorgsretten for katta. Sånt svineri! Aldri om ungen min får se dette!

Jeg er SJOKKERT Barne-tv liksom???

  Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:50   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Tror ikke min datter på 1 år skjønner innholdet så voldsomt enda.. så jeg tar ting med ro

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:53   #48
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Mer om barnetv

Dem gammle eventyrene er barske og kan gi vannvittige mareritt. Klarer til den dag i dag ikke å høre om rottefangeren fra notredame (eller hvor det enn var) Har til og med bedt bhg om å ikke lese den historien for gutten min. Kansje jeg overreagerer, men jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på at han tar bort alle ungene. Det eventyret er et mareritt!
Men poenget med dem gammle eventyrene er vell "og dem levde lykkelig i alle sine dager". En illusjon som i dag sjeldent fungerer...

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 01:21   #49
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du så kanskje ikke forrige episode, da Pat var på bar etter at han var ferdig med runden? Etter litt for mange øl la han an på Mrs. Goggins, noe som ikke falt i god jord. Han ble kastet på hue og ræv utav baren, og på vei hjem lot han aggresjonen gå ut over presten Peter Timms. Det endte med at Pat ble suspendert fra jobben og fratatt omsorgsretten for katta. Sånt svineri! Aldri om ungen min får se dette!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 01:30   #50
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Fantastisk Kif!

Forøvrig anbefale eg Playhouse Disney om en skal sjå tv utenom barnetv-tid.

Nrk barnetv er i seg sjøl godt nok argument til å betale den tvlisensen!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 11:13   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du så kanskje ikke forrige episode, da Pat var på bar etter at han var ferdig med runden? Etter litt for mange øl la han an på Mrs. Goggins, noe som ikke falt i god jord. Han ble kastet på hue og ræv utav baren, og på vei hjem lot han aggresjonen gå ut over presten Peter Timms. Det endte med at Pat ble suspendert fra jobben og fratatt omsorgsretten for katta. Sånt svineri! Aldri om ungen min får se dette!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 11:16   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du så kanskje ikke forrige episode, da Pat var på bar etter at han var ferdig med runden? Etter litt for mange øl la han an på Mrs. Goggins, noe som ikke falt i god jord. Han ble kastet på hue og ræv utav baren, og på vei hjem lot han aggresjonen gå ut over presten Peter Timms. Det endte med at Pat ble suspendert fra jobben og fratatt omsorgsretten for katta.

Det er det jeg har visst, den postmannen har vært noe suspekt hele tiden...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 11:27   #53
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mer om barnetv

Er det bare innbilning fra min side, eller likner de fleste av barna i Greendale mistenkelig på postmannen?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 11:28   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Samme nesa....

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 11:53   #55
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er det bare innbilning fra min side, eller likner de fleste av barna i Greendale mistenkelig på postmannen?

Postmannen ringer alltid to ganger, vettu.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 19:52   #56
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mer om barnetv

Han bruker veldig lang tid på å komme gjennom ruta si, har han i det hele tatt kommet seg igjennom?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 15:27   #57
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mer om barnetv

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du så kanskje ikke forrige episode, da Pat var på bar etter at han var ferdig med runden? Etter litt for mange øl la han an på Mrs. Goggins, noe som ikke falt i god jord. Han ble kastet på hue og ræv utav baren, og på vei hjem lot han aggresjonen gå ut over presten Peter Timms. Det endte med at Pat ble suspendert fra jobben og fratatt omsorgsretten for katta. Sånt svineri! Aldri om ungen min får se dette!



Er enig i at det er mye rart på barne-tv. Er det for dårlig, setter jeg heller på en dvd m/ Fimlene, Bjørnen i det blå huset, Barnas Supershow etc. de er alltid like populære hos min 4 åring.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no