Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Anke endelig avslått (Adressa)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 10:24   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Anke endelig avslått (Adressa)

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article741863.ece

Uff jeg vet faktisk ikke lenger i ettertid hva jeg skal tro om denne saken!


Sist redigert av Azi : 24-10-06 kl 11:07.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:27   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

,,,,,,,,,,


Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:39. Årsak: Fjernet barnets navn
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:28   #3
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Det var vel navnet på den stakkars jenta. Kvinnen som ble dømt kalte seg Kat. Jeg husker dette godt, fra NM.

__________________
2001 - 2003 - 2014

Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:40. Årsak: fjernet navn
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:29   #4
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Kat var det ja!


Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:41. Årsak: Fjernet barnets navn
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:29   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Hun var Kat på NM.
Fryktelig trist sak dette.


Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:41. Årsak: Fjernet barnets navn
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:31   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Skikkelig trist!


Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:42. Årsak: Byttet overskrift
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:32   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Uff, jeg var ikke på NM på den tiden, men jeg tror hun er skyldig. Og veldig syk.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:42. Årsak: Byttet overskrift
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:33   #8
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

.....

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon

Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:43. Årsak: Respekt for involverte parter; overskrift byttet ut
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:34   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Uff, jeg var ikke på NM på den tiden, men jeg tror hun er skyldig. Og veldig syk.

Hun er jo dømt for drap, så vi får tro hun er skyldig.

Husker den opplevelsen som meget ubehagelig når det skjedde på nettet. :S

__________________
2001 - 2003 - 2014

Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:45. Årsak: Byttet overskrift
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:35   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Jeg vet faktisk ikke lenger hva jeg skal tro. Jeg har før trodd at hun var uskyldig. Men nå vet jeg faktisk ikke lenger... Men om hun hadde gjort det. Så fatter jeg faktisk ikke hvordan det går an å nekte så lenge...

Nei uff trist er det uannset!


Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:45. Årsak: Byttet overskrift
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:37   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg vet faktisk ikke lenger hva jeg skal tro. Jeg har før trodd at hun var uskyldig. Men nå vet jeg faktisk ikke lenger... Men om hun hadde gjort det. Så fatter jeg faktisk ikke hvordan det går an å nekte så lenge...

Nei uff trist er det uannset!

Har hun gjort det, noe jeg tror, så er hun selvfølgelig psykisk syk og det er ikke vanskelig å fortrenge eller innbille seg at man ikke har gjort noe. Det blir da lett å nekte lenge, fordi man faktisk tror man er uskyldig uten å være det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:46. Årsak: Byttet overskrift
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:38   #12
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anke endelig avslått (Adressa)

Hvordan vet du at hun var psykisk syk?


Sist redigert av Toffskij : 26-10-06 kl 09:46. Årsak: Byttet overskrift
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:41   #13
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anke endelig avslått

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hvordan vet du at hun var psykisk syk?

Hun hadde psykiske problemer og var åpen om det. Mener jeg å huske. Tok tabletter og "snøvlet" i måten hun skrev på.

__________________
2001 - 2003 - 2014

Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:10. Årsak: Endret overskrift
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:42   #14
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anke endelig avslått

Tok ikke hun antideprissive tabletter? Det er mange som er depprimert. Men man blir da ikke psykisk syk og morder bare for man tar antideprissive.


Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:11. Årsak: Endret overskrift
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:48   #15
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Anke endelig avslått

Man skal vel putte i seg en del antidepressiva før man klarer å skrive som om man var "dritings" også.

__________________
2001 - 2003 - 2014

Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: Endret overskrift
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:53   #16
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Anke endelig avslått

Skillpadde, mulig hun har blitt uskyldig dømt.

Men å dømme noen pga dem skriver rart og tar antidepp piller er feil grunnlag synes nå jeg da.

De gangene jeg pratet med henne på nettet så virker hun som faktisk veldig snill jente. Litt vel oppmerksomhetsyk.

Men jeg kan ikke tro at det var pga oppmerksomheten sin skyld at dette skjedde!

Uff nei, som sagt så vet jeg ikke lenger hva jeg skal tro, man får vondt i magen bare å tenke på det!


Sist redigert av Nenne : 26-10-06 kl 10:13. Årsak: Endret overskrift
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:55   #17
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.118
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anke endelig avslått

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Skillpadde, mulig hun har blitt uskyldig dømt.

Men å dømme noen pga dem skriver rart og tar antidepp piller er feil grunnlag synes nå jeg da.

Ja, men nå er heldigvis ikke VI noen domstol.

__________________
2001 - 2003 - 2014

Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: byttet overskrift
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:56   #18
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anke endelig avslått

Er dette en ålreit diskusjon? Synes det er helt bak mål at man sitter her og spekulerer over dette. Særlig folk som har kjennskap til vedkommende.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)

Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: byttet overskrift
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:56   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anke endelig avslått

Uansett hvordan man snur og vender på denne saken - så er den tragisk!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:12. Årsak: byttet overskrift
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 10:57   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anke endelig avslått

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men å dømme noen pga dem skriver rart og tar antidepp piller er feil grunnlag synes nå jeg da.

Jeg føler meg veldig sikker på at det ikke er på dette grunnlaget hun har fått dommen.


Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:11. Årsak: byttet overskrift
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no