Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 17:28   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Dårlig overskift, jeg vet.


Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan dere gjør om noen dere kjenner har fått baby.

Tropper dere uanmeldt opp på sykehuset? Eller kommer dere uanmeldt med en gang de har kommet hjem? Eller foretrekker du å avtale en dag som passer?

Synes du det er ok å ta med seg flere (ubedte) uten at de nybakte foreldrene vet om det? Tenker da spesielt på mennesker de ikke kjenner så godt.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:30   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg kommer ikke uanmeldt, nei. Og jeg tar ikke med meg flere.

Jeg syns det er uhøflig å komme uanmeldt på barselvisitt. Og jeg hadde begynt å lure på mine venners sosiale antenner om de tok med seg folk jeg ikke kjenner godt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:31   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg sender alltid en sms eller ringer og spør når det passer med besøk. Hvis jeg planlegger å ta med noen så spør jeg også om dette er greit.

Jeg tropper aldri uanmeldt opp hos noen som nettopp har kommet hjem fra sykehuset. Hadde ikke likt det selv.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:32   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Går sjelden på sykehus. Bare til min søster og veeeldig nære venninner.
Jeg avtaler tidspunkt , sier at jeg blir ikke lenge, og kommer alene.

LIllemor og mannen kan tidsnok treffe den nye verdensborgeren.
Første besøk er for å nusse på den nyfødte, gi en gave og en klem til de stolte foreldre. + jeg er der toppen en halvtime.


Sist redigert av Mandarin : 11-03-07 kl 17:45.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:36   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

På sykehuset ville jeg nok bare gått til nær familie eller veldig nære venner. Mitt inntrykk er at de fleste foretrekker å områ seg litt og være noen dager hjemme før de vil motta besøk. Å komme uanmeldt ville ikke falle meg inn. Jeg synes det er veldig greit at de nybakte selv sier fra når tiden er inne for å ta imot besøk. Hvis jeg selv skulle ta initiativ, ville jeg nok ha ventet et par uker etter fødselen. Å ta med andre gjester anser jeg som uaktuelt og på grensen til frekt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:39   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På sykehuset ville jeg nok bare gått til nær familie eller veldig nære venner. Mitt inntrykk er at de fleste foretrekker å områ seg litt og være noen dager hjemme før de vil motta besøk. Å komme uanmeldt ville ikke falle meg inn. Jeg synes det er veldig greit at de nybakte selv sier fra når tiden er inne for å ta imot besøk. Hvis jeg selv skulle ta initiativ, ville jeg nok ha ventet et par uker etter fødselen. Å ta med andre gjester anser jeg som uaktuelt og på grensen til frekt.

Vi satt alene i to uker og så begynte alle å ringe og ville ta seg en tur. Det ble faktisk ganske slitsomt og jeg lærte at om vi skal ha en baby til, så skal jeg invitere folk selv og ikke vente på at de ringer.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:40   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg går aldri på sykehuset uten at jeg blir invitert. Hvis jeg blir invitert sørger jeg for at jeg er 100% sikker på at barselkvinnen er informert og samtykkende. Jeg drar heller ikke uanmelt på barselbesøk i hjemmet - jeg venter til jeg blir invitert og jeg gjør besøket veldig kort (dvs. besøkstiden blir proporsjonalt økende med økende alder på barnet).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:41   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg går bare på besøk på sykehuset til de aller nærmeste. Jeg gir beskjed på forhånd at jeg veldig gjerne kommer, men at de får kjenne etter i fht formen og hva som passer. Det vil si at jeg stiller meg disponibel de dagene vedkommende er på sykehuset, og lar det bli opp til dem å si når det passer. Har funket veldig bra med mine venninner.

Har aldri med meg noen andre, og er der ikke lenge (selv om de ligger på sykehotell).

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:41   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Kommer aldri før jeg blir bedt. Tar det for lang tid, så spør jeg når det passer. Kunne ikke falle meg inn å ta med andre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:42   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Avtaler tid på forhånd og tar ikke med meg andre. Den nybakte mamman/familien kan jo være sliten og derfor avtaler jeg på forhånd.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:44   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi satt alene i to uker og så begynte alle å ringe og ville ta seg en tur. Det ble faktisk ganske slitsomt og jeg lærte at om vi skal ha en baby til, så skal jeg invitere folk selv og ikke vente på at de ringer.

Se der, ja, jeg har tydeligvis oppfattet skikken riktig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:46   #12
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Dukker aldri opp uanmeldt. Vet at jeg ikke hadde likt det selv (hadde selv noen som gjorde det, og det var utrolig slitsomt, og følte meg så utrolig "ekkel"; hadde ikke dusjet enda, leiligheten så ikke ut (leste til eksamen akkurat da i tillegg), og i det store og det hele, var det ingen kjekk opplevelse for meg). Så jeg ringer eller sender SMS gjerne noen uker etter at nurket er født. Er det veldig nære venner drar jeg på besøk litt før, men aldri på sykehuset (med mindre det er bestevenninna mi da).

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:47   #13
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Når jeg leste denne tråden, kjente jeg at jeg fortsatt, over to år etter, er skikkelig forbanna (hormonell? jeg?) på en perifer venninne/ bekjent som bare slang innom meg på barsel fordi hun jobbet i nærheten. Etter en lang og tøff fødsel, problemer med ammingen, enorme blødninger nedentil (ikke mer enn vanlig, men dere vet..) og med en liten gutt på nyfødtintensiven ville jeg IKKE ha besøk av henne.

Man SPØR om man får komme. Man kommer IKKE uanmeldt. Man har IKKE med seg flere enn avtalt.



Så aggressiv jeg var i dag da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 17:55   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg kommer ikke uanmeldt på besøk (det gjør jeg egentlig aldri ellers heller, og i alle fall ikke i barseltiden). Jeg kan vente på invitasjon, eller ta kontakt og be dem si fra når det passer, eller ta kontakt og spørre om en bestemt tid passer - det kommer litt an på hvor godt jeg kjenner dem.

Jeg tar aldri med meg "ekstra folk" på besøk uten å klarere det på forhånd, det skulle da bare mangle. Og i alle fall ikke folk vertskapet ikke kjenner, og i hvert fall ikke i barseltiden!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:05   #15
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg ringer jeg å spør om det er greit at vi kommer.
Kjøper en liten ting til den lille og drar på besøk.
Å dra i barselsbesøk på sykehuset gjør jeg kun til mennesker jeg kjenner kjempegodt. Venner og slektninger som jeg ikke har sånn ultragod kontakt med, venter jeg med å besøke til et par uker etter at de er kommet hjem.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:12   #16
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi satt alene i to uker og så begynte alle å ringe og ville ta seg en tur. Det ble faktisk ganske slitsomt og jeg lærte at om vi skal ha en baby til, så skal jeg invitere folk selv og ikke vente på at de ringer.

Takk for tipset.

Jeg kommer aldri uanmeldt, men avtaler på forhånd. Men om jeg er utålmodig, kan jeg sende en melding og si at jeg vil gjerne komme en dag det passer, og ber barselkvinnen ta kontaktnår det passer. Kan godt stikke innom på sykehuset om det passer seg sånn, siden jeg jobber der, og som regel bare har fem minutter ledig, men da ringer jeg først og avtaler.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:15   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Tropper dere uanmeldt opp på sykehuset? Eller kommer dere uanmeldt med en gang de har kommet hjem? Eller foretrekker du å avtale en dag som passer?

Synes du det er ok å ta med seg flere (ubedte) uten at de nybakte foreldrene vet om det? Tenker da spesielt på mennesker de ikke kjenner så godt.

Hvis det er nære venner av meg spør jeg om det passer at jeg kommer på sykehuset og det gjør det jo gjerne. Det er bedre med en kort visitt der enn å ta i mot hjemme når babyen er helt ny. Til et barselbesøk på sykehuset gjør det ingenting å komme med en ekstra venn hvis noen gjerne vil være med, synes jeg da.

Litt mer perifere venner og bekjente sier jeg fra til at jeg gjerne kommer en tur når det passer for dem og ber dem si fra når de har ork og overskudd. Jeg var nylig på besøk til ei barselgruppevenninne som hadde fem uker gammel baby. Da hadde hun hatt besøk av familie og nære venner og var klar til å vise frem til oss litt lenger "ute". Det var veldig trivelig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:16   #18
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Dårlig overskift, jeg vet.


Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvordan dere gjør om noen dere kjenner har fått baby.

Tropper dere uanmeldt opp på sykehuset? Eller kommer dere uanmeldt med en gang de har kommet hjem? Eller foretrekker du å avtale en dag som passer?

Synes du det er ok å ta med seg flere (ubedte) uten at de nybakte foreldrene vet om det? Tenker da spesielt på mennesker de ikke kjenner så godt.

Nei. Nei. Ja.
Nei.

Som oftest har jeg og mine venninner snakket om dette på forhånd - og noen har jeg besøkt på barsel fordi det har passet slik (men maks 10 min for å gi den stolte mor blomster og/eller gave og se på vidunderet) mens andre har jeg besøkt hjemme. Vi har ikke reist hele familien på besøk - for da blir det bare så mye styr!

Høres ut som om du har hatt noen uten sosiale antenner på besøk?

  Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:20   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Signerer de fleste andre her. Jeg spør før jeg kommer på besøk - eller sier i fra at de får si fra når de er klare for besøk. Å ta med meg andre kunne ikke falle meg inn.

Har inntrykk av at de som er foreldre selv har mer "antenner" for dette enn de som ikke har barn selv. Da vi fikk ztjerna måtte jeg si stopp ifht besøk, både på sykehuset og hjemme.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:26   #20
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Pleier ikke å dra på sykehuset om de ikke har bedt meg om å komme.
Stort sett så venter jeg litt etter de har kommet, så ringer jeg eller sender en sms og hører om de er klare for et besøk.
Tar da med evt noe å spise på og blir ikke sittende så lenge.

De gangene jeg har blitt tante har jeg vært på sykehuset.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no