Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 18:28   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg tar aldri med meg noen ekstra, og har aldri dratt på barselbesøk uanmeldt. Eller, jeg tror forresten det kan ha skjedd en gang at jeg var på sykehuset og besøkte noen andre, og samtidig stakk innom med blomst eller gave til en venninne som hadde fått baby. I utgangspunktet bare for å levere gave, men det var jo hyggelig å få se babyen også. Det var i tiden før sms, så det var ikke like enkelt å avtale.

Jeg har forresten fått flere uanmeldte besøk både på sykehuset og hjemme etter fødselen, og jeg syntes bare det var hyggelig. Hadde det ikike passet hadde jeg klart å si fra.
Tror det var vanligere før med uanmeldte besøk, sånn generelt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:50   #22
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Da jeg fikk datteren min for en god del år tilbake, kom broren min på sykehuset med en ny kjæreste jeg aldri hadde hilst på før. Jeg husker fremdeles at jeg ble rimelig stresset og irritert av det. Ergo; jeg gjør ikke slikt selv.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:55   #23
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

En bør absolutt ikke kommet uanmeldt på barselvisitt. En har mere nok med seg selv og de nærmeste i familien (som regel). Det avhenger jo av hvor stor familie en har, eller hvor nær venninnen er.Man kan godt sende en sms, og evt si at hun kan beskjed når det passer å få besøk. Synes det bør gå noen uker før en kommer på besøk, og da avtale det på forhånd.


Sist redigert av Pelikan : 11-03-07 kl 19:49. Årsak: tilførte en setning
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:36   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Avtaler på forhånd og har aldri med meg andre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:38   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvis det er nære venner av meg spør jeg om det passer at jeg kommer på sykehuset og det gjør det jo gjerne. Det er bedre med en kort visitt der enn å ta i mot hjemme når babyen er helt ny. Til et barselbesøk på sykehuset gjør det ingenting å komme med en ekstra venn hvis noen gjerne vil være med, synes jeg da.

Signerer denne.

:enkel:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:06   #26
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg har bare vært på barselbesøk på sykehuset når jeg har blitt invitert. Venter som regel til mor og barn har kommet hjem og avtaler da et besøk på forhånd.

Ville aldri gått på uanmeldt barselbesøk og hvertfall ikke uten å ha avklart "gjestelisten".

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:10   #27
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg har dukket opp uanmeldt på sykehuset en gang, men da var det for å levere en liten oppmerksomhet. Jeg ble bedt om å komme inn på rommet, men jeg understreket at jeg egentlig kom for å levere den liten gave.

Ellers avtaler jeg alltid med familien før jeg kommer.
Jeg fikk sjøl noen uanmeldte besøk da Lillemor ble født, og det passet ikke alltid veldig godt. I denne tiden trenger man mer enn noen gang at man får følge sin egen rutine.

Jeg har aldri tatt med andre enn jeg har avtalt å ta med, så vidt jeg kan komme på. Ville ikke gjort det heller.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:14   #28
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Kommer aldri uanmeldt - hverken på barsel eller hjemme hos de nybakte. Prøver å unngå å ta med meg mine egne barn i starten, iallfall så lenge de nybakte ikke har egne barn som gjerne vil leke med mine.
Selv sa jeg nei til besøk på barsel nå sist - til og med av mine egne barn. Ble for mye to dager etter k-snittet at på dag tre sa jeg kun ja til besøk av storesøster.

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:18   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Sender mld og spør om det passer og er sikker på at familien deres har vært på besøk først og at hun orker og er i form.
Har ikke med noen, ikke egne barn heller for det er lille nurket som skal være i fokus da!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:19   #30
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg kommer aldri uanmeldt til noen som nettopp har fått en liten baby, verken hjemme eller på sykehuset. Jeg ringer og spør om og når det kan passe med et lite besøk, samtidig som jeg understreker at de selvsagt må si nei om det ikke passer. Barselbesøk på sykehuset drar jeg kun på om det er familie eller svært nære venner, eller noen insisterer på å få meg på besøk.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:23   #31
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Sykehus syns jeg er forbeholdt nær familie. Ringer alltid og avtaler på forhån, og ville aldri tatt med noen utenom det som var avtalt. Bruker også å ta med noe godt til alle, slik at de nybakte foreldre ikke skal stresse med oppvartning. Har de barn fra før, tar vi alltid med gave til den/de også.

Mandino

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:23   #32
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Jeg avtaler alltid før jeg kommer på barselvisitt, og det er kun den nærmeste familien og de nærmeste vennene jeg besøker på sykehuset.

Ett unntak var sist gang ei nær venninne fikk barn. Jeg visste de var hjemme fra sykehuset, og vi hadde vært og handlet gaver til barna. På vei hjem kjørte vi innom, helt uanmeldt. Det ble satt veldig stor pris på. Vi var der en halvtime og dro igjen. På en måte følte jeg meg mindre til bry ved å gjøre det slik. Når besøket er avtalt så ordner man gjerne litt på forhånd. Når vi kom slik så slapp de det. Nå vet jeg jo at denne familien tar ting på sparket, så kanskje det var derfor vi turte å gjøre det.

Selv blir jeg mer sliten av å måtte invitere andre. Jeg setter pris på at folk kommer, eller spør om å få komme.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:24   #33
Linda
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 49
Linda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

jeg avtaler tid som passer, ville nok ikke tatt med meg noen

Linda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:25   #34
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Da jeg kom hjem fra sykehuset med storebror så kom mannen hjem fra Australia samme dag. Da var det seks mnd siden jeg hadde sett ham, og han hadde sitt første møte med storebror som var blitt hele tre dager gammel.
Etter et par timer bestemte vi oss for å gå en tur (det var midt på sommeren). Ute på veien møter vi ei venninne av meg og hennes venninne.
Jeg var overlykkelig for at vi hadde kommet oss ut og kunne skylde på at vi var ute på tur. Det kunne ikke passet dårligere med besøk, vi ville jo bare være i fred, vi tre...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:27   #35
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg går bare på besøk på sykehuset til de aller nærmeste. Jeg gir beskjed på forhånd at jeg veldig gjerne kommer, men at de får kjenne etter i fht formen og hva som passer. Det vil si at jeg stiller meg disponibel de dagene vedkommende er på sykehuset, og lar det bli opp til dem å si når det passer. Har funket veldig bra med mine venninner.

Har aldri med meg noen andre, og er der ikke lenge (selv om de ligger på sykehotell).

Sånn gjør jeg det også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:41   #36
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Syns det er en liten forskjell på om besøket er inne på rommet (syns dette er mer privat, og kun for nær familie, nære venner, KUN etter avtale, med full forståelse for å hive ut folk når man er sliten etc. ) og å ta imot besøk på fellesrom/besøksrom/resepsjonen (da kan man gå tilbake til rommet når man vil, evt. aldri komme ned dersom formen tilsier det, der er mange andre folk rundt likevel).

Hvis man er i god form, godt utvilt og humøret tillater det er det veldig koselig med besøk på sykehuset. Da vil jeg nesten si "jo fler jo bedre". Tror også at enkelte kan bli skuffet over manglende besøk på sykehuset, dersom de i forkant har forestilt seg å bli oversvømmet av besøk.

Hvis en gjeng venninner tropper opp på sykehuset etter avtale for å møtes i resepsjonen, så ser jeg ikke det helt store problemet med at det kommer en og annen perifer bekjent/ukjent sammen med dem. Men inne på rommet? Uanmeldt? Til en som er i dårlig form? Nei takk!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:45   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Man avtaler selvfølgelig på forhånd.

Jeg fikk selv overraskende besøk på sykehuset, og det var av en veldig nær venninne. Det var så koselig, men nå har jeg ingen søsken, og satt utrolig stor pris på det besøket.

Ellers sender jeg sms'er og spør om de er klare for besøk en stund etter at de er kommet hjem. Jeg ser an personene i forhold til hvor raskt etter hjemkomst jeg tar kontakt.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:46   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

På sykehuset her er det kun far og søsken som får komme inn på barselavdelingen, andre besøk må mottas på fellesrom/gang. Det gjelder også besteforeldre og annen nær familie.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:03   #39
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Kjem ikkje uanmeldt nei, sjølvsagt gjer eg avtalar, og venter gjerne litt etter fødsel. På sjukehuset har eg hittil besøkt svigerinne/svoger og besteveninne, noko lenger ut enn det har ikkje vore natuleg for meg. Når mine har blitt født har eg berre fått avtala besøk, og det har vore ein ven den eine gongen, og søster, svigerinne med kjæraste, svoger, besteveninne med familie og ei veninne til den andre gongen. (Budde litt fleire i nærheita andre gongen ja). Det var MITT valg at dei skulle kome, og eg ønska det.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:03   #40
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Det er veldig opp og ned igrunn. Snakker alltid med hun som har født først for å lodde stemningen for besøk og ser ann deretter. Å ta andre med på bareselbesøk gjør jeg ikke med mindre det er avtalt. Drar aldri på sykehuset med mindre det er mine aller beste venninner eller nær familie.

Med førstemann var jeg regelratt dau og helt utslitt og det var GRUSOMT med masse besøk og mas. Med andremann var jeg i toppform og kjempestolt og ville vise han til hele verden, men nesten ingen kom....med nr.3 var det akkurat passe

Tror det gjelder å bruke antennene så godt en kan jeg, og lodde stemningen på den nybakte mamma og evt. pappa først

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no