Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-12, 15:03   #41
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Husk å få med deg X antall av de blå handleposene. De er geniale til det meste. Jeg bruker de f.eks til å bære skittentøy/vått tøy/rent tøy i.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 16:36   #42
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Ok, er der som oftest på lørdager og da åpner varehuset 9.00 og restauranten 9.30.
Ukedagene åpner restauranten en halvtime før, kjekt å få klarhet i det da.

Lørdager åpner restauranten 9, akkurat som varehuset, står det på samme nettside.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 16:56   #43
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Lørdager åpner restauranten 9, akkurat som varehuset, står det på samme nettside.

er'e mulig?
JA, jeg er distrè....

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 17:18   #44
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Husk å få med deg X antall av de blå handleposene. De er geniale til det meste. Jeg bruker de f.eks til å bære skittentøy/vått tøy/rent tøy i.

Vi også Skal kjøpe meg en bråte til nå i ferien. :driver og skriver handleliste as we speak: Jeg bor nemlig også veldig langt unna IKEA.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 21:54   #45
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

IKEA er fantastisk. Og jeg og gubben er noe så sjeldent som et par som BEGGE liker å dra dit. Vi har, opptil flere ganger, dratt til IKEA en kveld på en hverdag bare for å kjøpe servietter fordi vi har oppdaget at vi er fri for det.

Ting vi ALLTID har med oss fra IKEA når vi er der er servietter og batterier. Ellers elsker jeg å gå i kjøkken-dupeditt-avdelingen.

Og så skulle jeg VELDIG gjerne ønske å kjøpe noe fra Stockholm-serien. Synes 50-og 60-tallsmøbler er skikkelig kult, og kunne godt tenke meg å bytte ut noe av det vi har med slikt. MEN, jeg føler det er litt forkastelig å skifte ut fullt brukbare ting bare fordi jeg har lyst på noe nytt, så jeg får vel heller vente til vi trenger noe nytt. Sukk...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 22:41   #46
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.773
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:40.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 22:46   #47
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Jeg skal på Ikea i morgen. Jeg har nemlig nytt kjøkken under oppføring, og skal dit for å kjøpe de siste små geniale detaljene til mitt fine splitternye geniale superflotte IKEA-kjøkken.

Og - nei - IKEA er vel ikke harry?!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 22:46   #48
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Orkideer må man kjøpe på IKEA, de varer og varer og varer.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 23:08   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Opprinnelig lagt inn av PåskeHeksa, her.

Hva mener dere damer jeg trenger?


Spurte mannen min, og han svarte: Et nytt liv.

Jrg er tilbøyelig til å være enig. Var på Ikea senest i dag, og jrg misliker det mer og mer. Kjøpte ziplockposer, til info.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 23:09   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Orkideer må man kjøpe på IKEA, de varer og varer og varer.

Det er fordi de er kunstige.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 23:13   #51
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er fordi de er kunstige.

Neihei, de er helt ekte! Jeg pleier å drepe alle, men IKEA orkideene mine får både nye røtter, nye greiner og masse nye blomster.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 23:16   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 23:19   #53
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Ehh også heter det kanskje stilker og ikke greiner.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 14:54   #54
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Følgende ble med hjem:
To stk stuebord
et pcbord
en taklampe
to vegglamper
gensersmekke
to kosedyr
to veggopphengoppbevarings greier
et takhengeoppbevaringsak
tre gryteunderlag
speil
skoskap
to pakker spisebrikker
12 plastskåler
tolv plastglass
tolv skjeer, kniver, gafler-til barn
et sett servise
et sett bestikk
tolv kaffekrus
tolv glass
golvteppe til trassapa
baderomsmatte
tavlekritt

og har helt sikkert glemt noe..
nette sum ble iallfall 2496

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 14:59   #55
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Høres ut som en typisk tur til IKEA ja. Hahahaha...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 15:01   #56
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Jeg skulle ha oppbevaring og lys jeg...bra man hadde lånt stor bil

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 15:04   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Godt jobba! Jeg var på IKEA i går og handlet for ca. det samme beløpet. Men fikk ikke riktig så mye for pengene, tror jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 20:55   #58
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.451
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Neihei, de er helt ekte! Jeg pleier å drepe alle, men IKEA orkideene mine får både nye røtter, nye greiner og masse nye blomster.

Ååh, jeg dreper lett IKEA-orkideene også, jeg.. Men de holder lenge til å koste 59 kroner!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 20:56   #59
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.451
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Sant det er gøy å handle på IKEA; PåskeHeksa??
Billig, praktisk, og overhodet ikke harry!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 21:40   #60
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: Jeg skal bruke en feriedag på Ikea

Visst er det gøy!!! Jeg brukte fire timer der inne..

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no