Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Coop hotellkupp

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-09, 20:45   #1
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Coop hotellkupp

Korleis fungerar det?.
Mamma er medlem. Kan eg bestille gjennom henne og reise sjølv?, må eg ha med hennes kort?.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:46   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Hvorfor ikke bli medlem selv?

  Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:50   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Har benyttet oss av dette et par ganger, og har ikke trengt å vise medlemskort. Men oppgir det ved bestilling.

Medlemskap er jo ikke dyrt, det er jo også noe man får tilbake den dagen man ikke vil være medlem i Coop lenger. Mange bra medlemstilbud ja

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:51   #4
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Det står på nettsidene at man må vise frem kortet på hotellet, så man kan jo risikere å måtte betale vanlig pris hvis man ikke har det med. Mannen min reiste med mitt kort i fjor, det var ikke noe problem.

Det går jo eventuelt an å gå veien via gavekort også.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:54   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Det kan være verdt og melde seg inn selv i Coop bare for hotelltilbudet også. Er jo bare kr 300,- i "innskudd" som står der til du velger og melde deg ut igjen. Har brukt Coop hotellkupp flere ganger og er veldig fornøyd. En skal møte opp personlig og vise kortet og det skal være du som bor der, men alle er vel ikke like nøye på å sjekke, men plutselig står du der og må betale full pris, og da blir det ikke billig.

En kan også booke 2 hotellkupp på samme hotell 4 dager etterhverandre om en skal være lenger enn 2 dager. Kan risikere at en må bytte rom, men om du gjør dem klar over det når en ankommer så må en mest sannsynlig ikke det.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:59   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.923
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det kan være verdt og melde seg inn selv i Coop bare for hotelltilbudet også. Er jo bare kr 300,- i "innskudd" som står der til du velger og melde deg ut igjen. Har brukt Coop hotellkupp flere ganger og er veldig fornøyd. En skal møte opp personlig og vise kortet og det skal være du som bor der, men alle er vel ikke like nøye på å sjekke, men plutselig står du der og må betale full pris, og da blir det ikke billig.

En kan også booke 2 hotellkupp på samme hotell 4 dager etterhverandre om en skal være lenger enn 2 dager. Kan risikere at en må bytte rom, men om du gjør dem klar over det når en ankommer så må en mest sannsynlig ikke det.

Det visste jeg ikke. Kjekt å vite. Jeg har tenkt å bruke tilbudet i løpet av sommeren.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:00   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvorfor ikke bli medlem selv?

Jo eg kan jo det, men handlar ytterst sjelden på Coop og er veldig sjelden på hotelltur. Det gjeldt ein tur eg og mannen kanskje skal ha til hausten.
Men det kostar jo ikkje mykje nei. Kanskje det kunne blitt meir reising. Berre synd det ikkje går med 3 små...

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:14   #8
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Vi har reist med våre tre små og fått til hotellkupp likevel. Jeg sender alltid en mail til hotellet der jeg forklarer at vi har tre barn, oppgir alder på dem og at en av dem ligger i medbrakt reiseseng og da ordner det seg alltid.

  Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:17   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Vi har reist med våre tre små og fått til hotellkupp likevel. Jeg sender alltid en mail til hotellet der jeg forklarer at vi har tre barn, oppgir alder på dem og at en av dem ligger i medbrakt reiseseng og da ordner det seg alltid.

Å det hadde vore supert. Bestiller du den pakka med 2 ekstrasenger først da og sender mail etterpå eller hører du med hotellet først?.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:20   #10
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Jeg hører med hotellet først. Bruker å gå fint. Noen ganger trenger jeg bare å si at jeg er coop-medlem og så booker de for meg.

  Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:23   #11
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg hører med hotellet først. Bruker å gå fint. Noen ganger trenger jeg bare å si at jeg er coop-medlem og så booker de for meg.

Supert.
Da blir eg nok medlem ja.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:28   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.795
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coop hotellkupp

så bra å vite at det går med tre barn

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:43   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Og man kan bestille to rom og ringe til hotellet og få to rom med dør mellom. Det ble i alle fall vi fortalt da vi var på tur sist.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:46   #14
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Hvis hotellet har rom med dør i mellom, vel å merke. Vi gjør også det når vi skal bo over flere netter, men vi har bare fått det en gang.

  Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:48   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hvis hotellet har rom med dør i mellom, vel å merke. Vi gjør også det når vi skal bo over flere netter, men vi har bare fått det en gang.

Selvsagt. Dog har de aller fleste større hoteller slike rom.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:26   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.540
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Jeg har brukt dette flere ganger, og er svært fornøyd. Tror ikke jeg har blitt spurt om å vise medlemskortet, men ved nærmere ettertanke så har jeg vel brukt mitt Coop Visa til å betale med så da ser de jo at jeg er medlem.

Nå har jeg bestilt to rom på samme hotell samme helg, regner med at det går vel bra det også? De andre som jeg skal reise ilag med, fant ikke sitt coop-kort i farta, så jeg bestilte bare på mitt medlemskap da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no