Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-18, 22:55   #721
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

Ingen unger som sover, og andre folk som må ha TV høyt på når disse ungene skal sove.

Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 11-07-18, 23:23   #722
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtidBilla har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Laxabon. Det gruffer jeg over i dag. Det skal jeg drikke 4 liter av i dag, mens jeg etter 3 super allerede har det i vranga.

Får prøve å være positiv. I morgen på denne tiden er det godt og vel overstått.

Innser at det er litt sent nå, men til en annen gang så ber du om Picoprep. Et HELT annet volum å få i seg. Laxabon er fryktelig umoderne på tarmtømmingsfronten

Edit: så andre tråden din må

Gammel 12-07-18, 23:53   #723
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Innser at det er litt sent nå, men til en annen gang så ber du om Picoprep. Et HELT annet volum å få i seg. Laxabon er fryktelig umoderne på tarmtømmingsfronten

Edit: så andre tråden din må

Greit å vite om jeg noen gang skulle måtte igjennom dette en gang til.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 15:23   #724
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 120
Floksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtidFloksa har en fantastisk fremtid
Standard

At banken min har kommet med en GENIAL!!!!løsning der man kan sende faktura fra (mottatt på) epost til mobilbanken.

Også virker den ikke på min telefon fordi iphone 5 i følge banken er en gammel telefon

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 15:33   #725
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de flesteGinaK er kulere enn de fleste
Standard

På bedringens vei med vonde hæler /plantarfasciit, så tok en liten treningsrunde i dag tidlig. Må er det skikkelig vondt i særlig den høyre hælen. Har også skikkelig iling nedover på fremsiden av låret på samme side. Tipper det er isjiasnerver.
Skikkelig bestemor knirk i dag.

Gammel I dag, 08:43   #726
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 35
Pappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de flestePappalille er kulere enn de fleste
Standard

Leilighet på mindre enn 70 kvadratmeter med åtte mennesker i, to av dem barn med helt andre grenser enn mine egne, og en kvinne som bare rydder på kjøkkenet mitt uten å spørre meg hvor ting skal stå. En ny dag truer.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.