Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-21, 11:02   #501
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Å prøve å løse noe hos NAV (som arbeidsgiver) - driver meg helt til vanvidd. Skyggeboksing

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 16-06-21 kl 22:34.
Billa er ikke aktiv  
Gammel 16-06-21, 15:00   #502
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Kommunen jeg bor i har med ujevne mellomrom oppdateringer på FB om hvordan de ligger an på vaksinefronten. At de gidder! All ære til de osv. Kommentarfeltet renner over av enkeltmennesker som mener de burde vært prioritert, klaging på FHI sin prioritering, konspirasjoner rundt at utlendinger prioriteres, og i det hele tatt.

Jeg føler meg litt truffet. Bydelen min oppdaterte på sine sider og jeg svarte noe som:

"Tusen takk for veldig god info. Dette var virkelig nyttig. Kunne dere være så snill å legge ut slike oppdateringer litt oftere?"

Klarte jeg da å få formidlet mitt egentlige budskap om at jeg synes JAGGU MEG DET VAR PÅ TIDE?

(Dette hørte kanskje hjemme i rant-tråden, men den har dødd litt ut.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 16-06-21, 16:18   #503
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg føler meg litt truffet. Bydelen min oppdaterte på sine sider og jeg svarte noe som:

"Tusen takk for veldig god info. Dette var virkelig nyttig. Kunne dere være så snill å legge ut slike oppdateringer litt oftere?"

Klarte jeg da å få formidlet mitt egentlige budskap om at jeg synes JAGGU MEG DET VAR PÅ TIDE?

(Dette hørte kanskje hjemme i rant-tråden, men den har dødd litt ut.)

Trenger ikke føle deg truffet, det var en helt annen liga på de kommentarene jeg sikter til.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 16-06-21, 22:33   #504
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Når man i fellesskap avtaler tidspunkt for å møte gamle gode kolleger, og den ene som bad om haik med meg ber om å bli hentet et kvarter etter at vi egentlig skal møtes. På andre sida av byen. Er det mulig.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 08:55   #505
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Når man i fellesskap avtaler tidspunkt for å møte gamle gode kolleger, og den ene som bad om haik med meg ber om å bli hentet et kvarter etter at vi egentlig skal møtes. På andre sida av byen. Er det mulig.

Da får den personen bare komme seg dit selv da? Er jo ikke å haike med på veien når du må kjøre lang omvei? Det er noen som ikke har respekt for andres tid.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 09:05   #506
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Rasende hysterisk overbeskyttende måkeforeldre som tvinger meg til å gå omveier på vei til jobb.

Jeg har ingen interesse av å røre den j***a måkekyllingen deres!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 09:08   #507
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Rasende hysterisk overbeskyttende måkeforeldre som tvinger meg til å gå omveier på vei til jobb.

Jeg har ingen interesse av å røre den j***a måkekyllingen deres!

Vi har to kyllinger tuslende rundt på taket vårt, og vi blir torpedert hver gang vi prøver å komme oss inn i eller ut av huset... Tror de at vi kan komme flyvende opp og rappe ungen deres?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 09:10   #508
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

I dag gruffer jeg over at jeg har fått diagnosen "langdistansekne" på det beinet mitt som egentlig skal være friskt. Det andre har vært skada og problematisk i 34 år. Jaja, ingenting som en form for symmetri.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 10:05   #509
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Da får den personen bare komme seg dit selv da? Er jo ikke å haike med på veien når du må kjøre lang omvei? Det er noen som ikke har respekt for andres tid.

Hun bor på samme sida av byen, men vi skal møtes på andre sida av byen et kvarter før hun vil bli hentet.
Enig med deg, jeg presset gjennom my way.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 10:48   #510
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Rasende hysterisk overbeskyttende måkeforeldre som tvinger meg til å gå omveier på vei til jobb.

Jeg har ingen interesse av å røre den j***a måkekyllingen deres!

Vi har et sånt måkereir meter fra inngangsdøra vår. MEN; reiret er på den andre siden av et gjerde som det tar oss 5 minutter å gå rundt. Det skjønner IKKE måkeforeldrene, så vi angripes hver gang vi går ut døra og kan ikke bruke plattingen på forsiden av huset.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 11:58   #511
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8



Var i ok humør, og etter en tlf samtale er humøret mer

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 13:04   #512
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.821
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Rasende hysterisk overbeskyttende måkeforeldre som tvinger meg til å gå omveier på vei til jobb.

Jeg har ingen interesse av å røre den j***a måkekyllingen deres!

Vi hadde dem på taket et år og utenfor huset da de kom ned, så garasjen vår var off limits i flere dager. Ellers har vi dem på jobben da, hver vår, jeg HATER måker!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 13:40   #513
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg er i dag bare rett og slett drittlei smerter og det det medfører med lite søvn osv. Kapsulitt/frozen shoulder anbefales ikke!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 14:15   #514
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har et sånt måkereir meter fra inngangsdøra vår. MEN; reiret er på den andre siden av et gjerde som det tar oss 5 minutter å gå rundt. Det skjønner IKKE måkeforeldrene, så vi angripes hver gang vi går ut døra og kan ikke bruke plattingen på forsiden av huset.

Vi har dem på jobb, stort industriområde. Vi er glade vi må bruke hjelm og verneklær ute!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 15:07   #515
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg er i dag bare rett og slett drittlei smerter og det det medfører med lite søvn osv. Kapsulitt/frozen shoulder anbefales ikke!

Det er kjempevondt. Jeg hadde det i begge skuldrene for 15-ish år siden. Måtte sitte å sove en periode.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 15:59   #516
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.597
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Er det så forbanna vanskelig å være på trampoline uten å skrikesutrekrangle i ett sett?! #slitsommenabounger

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 16:22   #517
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Er det så forbanna vanskelig å være på trampoline uten å skrikesutrekrangle i ett sett?! #slitsommenabounger

Her har vi tatt kontroll over situasjonen. Det fænsi funkishuset som er skviset inn på den lille fradelte nabohagetomta er så digert at de ikke har uteplass nok til å få plassert noen trampoline. Vi har derimot diger trampoline i vår hage, nært inntil deres eiendom, og det er ikke noe gjerde mellom, bare en grussti. De to småguttene (6 og 8 år) som bor annenhver uke hos pappaen sin i fænsihuset har derfor tilbud om å bruke vår trampoline så mye de vil, når den er ledig. Men det betyr at det er mine regler som gjelder, og krangling, sutring og grining fører til at de blir jaget bort. Det har de lært, så det passer de veldig godt på å unngå når de bruker den.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-06-21, 10:17   #518
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.597
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Disse har egen trampoline, så jeg kan ikke sette noen regler. Hadde det vært høylytt latter og moro hadde det vært noe annet, men det er mest skriking til hverandre, sutrestemme og krangling/banning/erting. De har gjerne med venner hjem, så det er mye unger der. Ellers er de veldig hyggelige naboer, så jeg holder ut og tenker at de blir større etterhvert.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 18-06-21, 11:46   #519
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det er kjempevondt. Jeg hadde det i begge skuldrene for 15-ish år siden. Måtte sitte å sove en periode.

Uff ja, det er en sann lettelse å stå opp rett og slett selv om jeg er aldri så trøtt. Begge samtidig, hjelp, stakkars! Nå har jeg andre kroniske ting med andre skulder, hånd og arm men jeg får iallfall til å bevege den fritt. Hadde sett virkelig mørkt på to sider like ille. Takk for oppmuntring!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv  
Gammel 18-06-21, 12:45   #520
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Uff ja, det er en sann lettelse å stå opp rett og slett selv om jeg er aldri så trøtt. Begge samtidig, hjelp, stakkars! Nå har jeg andre kroniske ting med andre skulder, hånd og arm men jeg får iallfall til å bevege den fritt. Hadde sett virkelig mørkt på to sider like ille. Takk for oppmuntring!

Jeg klarte ikke å vaske håret selv husker jeg. Nådde jo ikke opp til hodet!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no