Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Farsen i Kongo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 00:47   #241
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det var blitt gitt mulighet til at de skulle bli holdt i varetekt i 15 dager. Det er over 4 måneder siden.

Å? Er det over fire måneder siden vi skrev mai? :tellepåfingrene: Drapet skjedde 5. mai.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 00:50   #242
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Ikke over 4 mnd siden, men veldig straks 4 mnd siden!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 01:05   #243
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Amatører. De burde jo ha skjønt at de ikke bare skal begynne å vaske bilen og ta mobilbilder. De skulle straks ha tilkalt denne karen her:



Ben "That's thirty minutes away. I'll be there in ten" Murphy

Eller hva med denne karen?


007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 08:26   #244
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg skulle akkurat til å foreslå å innhente McGyver. Jeg tror han hadde løst saken på en kjapp og enkel måte.

Ikke nødvendigvis, han kan vise seg ganske så unyttig:




(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 10:20   #245
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

(...) Man må gjerne mene hva man vil om SIG eller "den hvite mann i Afrika", men jeg hadde faktisk forventet noe mer enn "Pompel og Pilt" - betegnelser og drittslenging og triggerhappy yrkesmilitære med lav IQ.

Nå var det da også ganske mye mer enn det. Selvsagt slenger man litt med leppa også, men hvis jeg roter meg opp i et tilsvarende uføre (og det skal et par diskutable vurderinger til allerede før man plutselig sitter som leiesoldat i Kongo og må ta stilling til om det egentlig er en knallidé å la seg fotografere med blodet fra sjåføren sin) og du ikke kaller meg noe værre enn Pompel & Pilt, så synes jeg du har vært grei.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 10:22   #246
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Nå var det da også ganske mye mer enn det. Selvsagt slenger man litt med leppa også, men hvis jeg roter meg opp i et tilsvarende uføre (og det skal et par diskutable vurderinger til allerede før man plutselig sitter som leiesoldat i Kongo og må ta stilling til om det egentlig er en knallidé å la seg fotografere med blodet fra sjåføren sin) og du ikke kaller meg noe værre enn Pompel & Pilt, så synes jeg du har vært grei.


Enig.

Det er ikke to safariturister som bare ville klappe katten også ble de så innmari uheldige det her.

  Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 14:25   #247
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Kjenner jeg er skremmende enig med Ulvefar her.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:38   #248
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Inagh da, det er da ingenting skremmende i å være enig med Ulvefar?

  Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:48   #249
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Moren til French:

http://www.abcnyheter.no/node/94661

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 23:17   #250
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Inagh da, det er da ingenting skremmende i å være enig med Ulvefar?

Nei det kan du si, for når jeg kjenner etter, hender det ganske ofte jeg er enig med den karen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 23:20   #251
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Moren til French:
http://www.abcnyheter.no/node/94661

I artikkelen her står det i sidebaren at de hadde ID-kort fra det norske forsvaret da de ble tatt... WTF? SLike levere man da normalt inn ved avsluttet tjeneste. Forfalskninger, misforståelser, eller hvorfor i gloheite har det de med seg på jobb for et privat "sikkerhetsselskap"?

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 23:21   #252
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

I artikkelen her står det i sidebaren at de hadde ID-kort fra det norske forsvaret da de ble tatt... WTF? SLike levere man da normalt inn ved avsluttet tjeneste. Forfalskninger, misforståelser, eller hvorfor i gloheite har det de med seg på jobb for et privat "sikkerhetsselskap"?

Kjekt å ha, kjekt å ha - ikke kast'n - den kommer til nytte en vakker dag.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 23:24   #253
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kjekt å ha, kjekt å ha - ikke kast'n - den kommer til nytte en vakker dag.

Ja, du kan få anklageren til å tro du er i offisielt oppdrag slik at han kan saksøke staten Norge for et oljefond eller tre.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 23:43   #254
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

I artikkelen her står det i sidebaren at de hadde ID-kort fra det norske forsvaret da de ble tatt... WTF? SLike levere man da normalt inn ved avsluttet tjeneste. Forfalskninger, misforståelser, eller hvorfor i gloheite har det de med seg på jobb for et privat "sikkerhetsselskap"?

Slik at de kunne gå rundt med det utenpå klærne for å virke kule?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 00:44   #255
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Det som begynner å forundre meg er det voldsomme dokumentasjonsbehovet disse karene har hatt. De tar jo flere bilder av seg selv enn jeg har tatt av barnet mitt de siste tre årene.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 09:12   #256
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

I artikkelen her står det i sidebaren at de hadde ID-kort fra det norske forsvaret da de ble tatt... WTF? SLike levere man da normalt inn ved avsluttet tjeneste. Forfalskninger, misforståelser, eller hvorfor i gloheite har det de med seg på jobb for et privat "sikkerhetsselskap"?

Fin penisforlenger hvis du ikke har råd til Harley vøtt.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det som begynner å forundre meg er det voldsomme dokumentasjonsbehovet disse karene har hatt. De tar jo flere bilder av seg selv enn jeg har tatt av barnet mitt de siste tre årene.

  Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 00:17   #257
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Se der, ja....

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle3243964.ece

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 00:38   #258
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jammen NÅ høres det jo myye bedre ut. Hadde de liksom slengt krav om 3,8 milliarder til å begynne med så hadde man jo syntes det var alt for mye. Men, sett i sammenheng med det første beløpet er vel ikke 3,8 milliarder såååå mye lissom. Det går sikkert bra.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 15:52   #259
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jeg synes egentlig det er nå som forsvareren er i gang det virkelig begynner å ta av jeg altså.

Med bildebruken av SIG-gutta som uskyldsrene lam og deres bekreftelse på at joa, de har hatt med seg våpen inn i landet, men de er så rike at de trenger ikke drepe noen for penger osv.

  Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 19:59   #260
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jeg lurer til stadighet på hvorfor han Tjostolv Moland har et lite glis/flir om munnen på samtlige bilder som er publisert av han de siste dagene. Det er noe som ikke er helt som det skal der i gården.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no