Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nå har til og med jeg sydd noe

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 08:58   #21
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

oao! Den var jo kjempefin! Så flink var ikke jeg da jeg tok min første famlende symaskinssting.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:12   #22
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

Fiiiiiiin! Så gøy å gå på kurs og få satt igang. Her går jeg bare og prater om det, men får ikke ut fingern. Kanskje det kurset den 22. kunne vært noe? Det er bursdagen til lillesøster, så det er kanskje litt dumt... Men det kommer forhåpentligvis flere sånne kurs.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:23   #23
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

Inagh-posen kommer vel på salg?

Syns den var stilig, du er flink!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 00:15   #24
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

Så flink du er Inagh! Trodde ikke jeg hadde funnet deg her under sying

Det var et slikt kurs jeg skulle hatt.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 18:07   #25
jubajuba
grønn og ivrig
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 65
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

For du kunne ikke tenke deg å forklare i teskjeform hvordan slike yndige og praktiske poser lages?

__________________
på`n igjen!
jubajuba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:58   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

Opprinnelig lagt inn av jubajuba, her.

For du kunne ikke tenke deg å forklare i teskjeform hvordan slike yndige og praktiske poser lages?

Skulle gjerne gjort det, men beskrivelsen vi fikk var lang og innviklet, så jeg lurer veldig på hvordan i all verden jeg skal skjønne det sjøl når jeg forsøker meg på noe slikt igjen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:07   #27
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

Dæven, det må jeg si! Du skal ha skikkelig skryt for å kaste deg uti noe slikt! Og posen var også fin, kan brukes til så mangt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 23:51   #28
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

wow! Så bra!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 20:47   #29
~Lykke~
Vill i jungelen
 
~Lykke~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 28
~Lykke~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

Den var jo ordentli' flott!! Vrangsydd t.o.m.

__________________
Mor til 2 små gutter
A clean home is a sign of a broken computer...
~Lykke~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:18   #30
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå har til og med jeg sydd noe

Fine posen!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no