Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkken - rød høyglans?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 11:10   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Glitter; du har hvitt høyglans med knallrøde mosaikkfliser og knallrøde håndtak, sant?

Jupp. Hvit høyglans, knallrøde mosaikkfliser, knallrøde stjernehåndtak og sort og hvitrutete gulv. Men så bor vi jo i hippe storbyen så jeg tror de som ser på leiligheten ved et evt. salg vil sette pris på det. Evt. vite at det er lett og lite kostbart å tone det ned og skifte stil.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett

For min del hadde det vært mer snu-i-døren hvis det hadde vært et dyrt trefarget kjøkken med profilerte dører og messinghåndtak, som ikke er på MIN favorittliste. Men hvis jeg enkelt og rimelig kunne endre det etter min smak? Det hadde jeg lett kunne se forbi. :enkel:

Samme her. Mange av de skikkelig dyre trekjøkkenene har ikke annet en tungt treverk og profillister i sine kolleksjoner heller og å bytte stil vil være en mye større og kostbar affære.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:14   #42
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Jeg ville gjerne hatt rød høyglans. :brannbil: I det hele tatt skulle jeg gjerne hatt nytt kjøkken. Og noen andre til å gjøre jobben. :lat:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:19   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Åh, vi har også retro respatex benkeplate, hvit, med grå streker. lekkert!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:23   #44
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Det blir to nye kjøkken på oss dette året. Ett i rød høyglans, og ett i svart glass. Gleder meg!

  Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:28   #45
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvit høyglans, knallrøde mosaikkfliser, knallrøde stjernehåndtak og sort og hvitrutete gulv.

Det hørtes fint ut! Jeg drømmer om et slikt gulv. Husker du hvor dere har kjøpt det fra?

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:31   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Det hørtes fint ut! Jeg drømmer om et slikt gulv. Husker du hvor dere har kjøpt det fra?

Vi har et vinylgulv, som jeg ikke anbefaler. Det er vanntett, men veldig mykt, noe som gjør at man ser limstripene under. Ikke så fint. Vi kjøpte fra Teppeabo eller noe sånt, tror jeg.

Neste kjøkken tror jeg heller at jeg legger membran under vaskeområdet, og linoleumsfliser oppå. De er stivere, men ikke like vanntette, i tilfelle lekkasje. Keramikkfliser vil jeg ikke ha, det blir for hardt.

Det var faktisk vanskelig å finne ett med helt rene hvite og svarte ruter, de fleste var liksom-marmor og slikt. :grøss: Ikke pent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 19:13   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Jeg er litt misunnelig på LaBangas kjøkken og tror at kjøkkenet ene og alene har gjort at jeg har ønsket å kjøpe en leilighet. Det er en lekker farge!....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 19:51   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Wow. Så om huset var perfekt ellers så ville du ikke kjøpt det fordi kjøkkenet hadde røde fronter? Røde fronter som du lett kunne byttet i 12 forskjellige andre stiler som igjen kommer i flere farger og treslag?


Det er stor sjangs for det, ja, men kjøkkenløsningen hadde også hatt mye å si. Om et hus har nokså nytt kjøkken betaler man jo for det når man kjøper. En av grunnene til at vi f. eks ikke kjøpte mandarin sitt hus var kjøkkenet. Nesten nytt og absolutt ikke vår smak.

Jeg har alltid kjøpt hus som har uoppussede kjokken slik at vi kan få gjøre det om til vår drøm uten å fjerne et nesten nytt kjøkken som vi har betalt ekstra for.

Ja, og bjørk hadde ikke vært aktuelt. Det er mange år siden jeg var lei av det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 20:11   #49
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Kjøkken - rød høyglans?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I en salgssammenheng tror jeg ikke det vil ha noe å si at det er rødt i stedet for hvitt. At det er IKEA kan faktisk være et pluss, fordi det er lett å bytte fronter i mange forskjellige stiler, uten de helt store oppussingskostnadene.

Jeg ville heller beholdt veggene i en nøytral farge, enn selve innredningen.

Signerer!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no