Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-13, 10:26   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

En FB-venn postet en link til en artikkel som omhandlet den nye trenden med å legge teppe foran barnevognsåpningen, og da jeg klikket på den så kom jeg over dette leserinnlegget. Det var rett og slett så bra, synes jeg, at det bare må deles. (Og så får dere bare tilgi meg hvis det er slik at noen allerede har postet dette uten at jeg har fått det med meg.)

http://mammanett.no/din-historie/en_...s_bekjennelser

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:18   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Den er så fin.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 20:50   #3
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Jaha, og hva er meningen medå få folk til å grine, hmm?

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 22:45   #4
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Så fiiiiin. *sippeguri*

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 07:35   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Åh... Det var fint. Og deler av det svært gjenkjennende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 08:32   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Dette var kjent ja. Takk for at du delte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 09:20   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Hmfp. Hvorfor er han på småbarnsforum og ikke her? Det er jo vi som er de kule, liksom?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 10:16   #8
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hmfp. Hvorfor er han på småbarnsforum og ikke her? Det er jo vi som er de kule, liksom?

Vi sende han et tips.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 10:01   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Jeg kjenner meg veldig godt igjen, ja.

Men samtidig er jeg glad at den midlertidige galskapen som råder i småbarnsfasen gir seg litt når ungene blir større, sånn at jeg faktisk klarer å føre en samtale som handler om noe annet enn verdens vakreste unger.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 11:19   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg kjenner meg veldig godt igjen, ja.

Men samtidig er jeg glad at den midlertidige galskapen som råder i småbarnsfasen gir seg litt når ungene blir større, sånn at jeg faktisk klarer å føre en samtale som handler om noe annet enn verdens vakreste unger.

Jeg er veldig glad i og stolt av ungene mine, og snakker nok også mye om dem. Men jaggu er det godt å være litt uten dem av og til også, og snakke om helt andre ting.

Det var et fint innlegg, men nå ser jeg for meg at han driver og 'misjonerer' om at det å få barn er det eneste riktige. Og jeg tror at det finnes en del mennesker som slett ikke har lyst til å få barn, og da kan man jo ikke prøve det først for å være helt sikker. Det er ikke noen returordning. Jeg forstår godt at noen ønsker å prioritere karriere, reising, økonomi osv framfor å få barn. Jeg nøyer meg med å si at jeg har ikke angret, men at det helt klart blir et helt annet liv med mindre tid til å dyrke egne interesser.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 11:32   #11
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Jeg føler for å balansere litt jeg altså.

Det er mange som føler som han her, men der er viktig å vite at mange ikke gjør det, og spesielt kvinner vil ofte føle at det er noe galt med dem om de ikke gjør det. Fødselsdepresjon er en alvorlig lidelse, og mange kan føle lette depresjon også uten at det kam kategoriseres som fødselsdepresjon.

Det er nokså vanlig at den store, intense foreldrefølelsen som han beskriver ikke kommer og at det er også helt normalt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 11:38   #12
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Dette var i overkant klissete for meg. Og, som mkj skriver, tipper han over til det misjonerende på lik linje med nyfrelste joggere og eks-røykere.

Jeg blir litt sur på meg selv for at jeg føler å måtte understreke at jeg også elsker unga mine, selv om jeg er milevidt unna formuleringene hans.

Også tipper jeg at innlegget hans ikke hadde blitt oppfattet så rørende om det var ei dame som skrev det, og det også irriterer meg litt.

: pms:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 11:36   #13
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Det har du rett i, Esme. For meg tok det tid før akkurat den følelsen kom, og den kom overhodet ikke plutselig, mer som et snikende ullteppe.

Jeg satt og diskuterte barn og familie og sånn med noen kollegaer for litt siden, og det var en er helt nyfrelst tobarnspappa som aldri kunne tenke seg å ha det noe annerledes og en single og barnløs som tror han aldri kommer til å få lyst på barn. Og så meg i midten, som ser at livet mitt er supert med familie og som også ser at livet mitt nok hadde vært helt supert uten barn også, bare annerledes supert. Kan trygt si at vi ikke kom til enighet om noe som helst.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 11:37   #14
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

:snufs:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 13:27   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Good for him lizzom. Jeg hadde kommet meg raskt unna om jeg hadde havnet i samtale med ham ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 15:57   #16
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Good for him lizzom. Jeg hadde kommet meg raskt unna om jeg hadde havnet i samtale med ham ...



Det er liksom noe litt navlebeskuende over disse menneskene som plutselig ser lyset når de får egne barn. Jeg vil tippe han ikke satt særlig lenge og hørte på kompisenes kjærlighetserklæringer til sine barn, men så forventes det liksom at hele verden skal være interessert når han 'endelig' ser lyset?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 16:12   #17
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.



Det er liksom noe litt navlebeskuende over disse menneskene som plutselig ser lyset når de får egne barn. Jeg vil tippe han ikke satt særlig lenge og hørte på kompisenes kjærlighetserklæringer til sine barn, men så forventes det liksom at hele verden skal være interessert når han 'endelig' ser lyset?

Men anerkjenner han ikke akkurat det da?

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 13:49   #18
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Det kan være at jeg tar feil her, og jeg mener IKKE ting som fødselsdepresjon o.l. men da jeg jobbet på barsel fikk jeg inntrykk av at en del av problemet for noen var forventningene. Forventningene om når de sterke følelsene skal inntreffe og hvordan. Det har jeg sittet og pratet med noen nybakte foreldre om i sene nattetimer. Så det er vel det forbeholdet jeg tenker kan være greit å ta. Det finnes ingen fasit.

Men selve opplevelsen han beskriver, den er sterk. Enten den skjer på føden, når du kommer for å hente ungen i barnehagen og blir stående og betrakte litt før barnet oppdager deg... Eller når du sitter på tvers av restaurantbordet og snakker med din 16 år gamle datter og lurer på hvordan i alle dager du kunne være så heldig og hvor utrolig smart, empatisk og rettferdig hun er. Det er de øyeblikkene. Og de opplever i alle fall jeg at jeg har jevnlig.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 14:15   #19
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg føler for å balansere litt jeg altså.

Det er mange som føler som han her, men der er viktig å vite at mange ikke gjør det, og spesielt kvinner vil ofte føle at det er noe galt med dem om de ikke gjør det. Fødselsdepresjon er en alvorlig lidelse, og mange kan føle lette depresjon også uten at det kam kategoriseres som fødselsdepresjon.

Det er nokså vanlig at den store, intense foreldrefølelsen som han beskriver ikke kommer og at det er også helt normalt.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det har du rett i, Esme. For meg tok det tid før akkurat den følelsen kom, og den kom overhodet ikke plutselig, mer som et snikende ullteppe.

Jeg satt og diskuterte barn og familie og sånn med noen kollegaer for litt siden, og det var en er helt nyfrelst tobarnspappa som aldri kunne tenke seg å ha det noe annerledes og en single og barnløs som tror han aldri kommer til å få lyst på barn. Og så meg i midten, som ser at livet mitt er supert med familie og som også ser at livet mitt nok hadde vært helt supert uten barn også, bare annerledes supert. Kan trygt si at vi ikke kom til enighet om noe som helst.

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Dette var i overkant klissete for meg. Og, som mkj skriver, tipper han over til det misjonerende på lik linje med nyfrelste joggere og eks-røykere.

Jeg blir litt sur på meg selv for at jeg føler å måtte understreke at jeg også elsker unga mine, selv om jeg er milevidt unna formuleringene hans.

Også tipper jeg at innlegget hans ikke hadde blitt oppfattet så rørende om det var ei dame som skrev det, og det også irriterer meg litt.

: pms:

Olympia, for meg hadde det dèt. Jeg var ham, hadde absolutt ingen planer om å få barn. Synes de var tungvindte, bråkete, illeluktende, siklete, trengende vesener som aldri ville høre på grei og enkel fornuft. Jeg ble gravid første gang fordi en del av meg ville det (ikke den tenkende delen), og, ser jeg i ettertid, litt fordi det var forventet. Jeg var så redd. Noe av det desidert ekleste jeg har opplevd er å kjenne LilleBøll sparke. GuGøsj! Det synes ikke jeg lovet bra for denne morsfølelsen det ble snakket om.

Så kom hun da. Og litt etterhvert forandret hun meg og min måte å se og gjøre ting på, og nå har jeg to. Jeg er ikke fullt så nyfrelst som denne pappaen, men det er godt og jeg kjenner meg igjen, og enhver som tør åpne seg på denne måten både imponerer og skremmer meg.

Jeg tar med Esme og Adriennes svar her fordi de er viktige, denne altoppslukende foreldrefølelsen kommer for noen sent, for andre ikke i det hele tatt. Og det er greit (for meg, det høres ut som om jeg gir tillatelse her.).

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 15:08   #20
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leserinnlegg om en "småbarnsfar som hater barn"

Kanskje jeg hang meg også litt opp i at han så høyt proklamerte t han hatet barn og hvor lite lyst på det han har. Og likevel går han inn for det? Jeg synes det er rart. Tenk om han fremdeles hadde hata barn etter å ha fått sitt eget? Egentlig lurer jeg vel mer på dama hans som skaffer barn med noen som ikke har lyst og hatet barn før. For meg kommer den siden av historien for dårlig frem.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no