Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kattunger i Bodøområdet?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 11:46   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Kattunger i Bodøområdet?

Vi har bestemt oss for at vi skal få oss katt, og for ungene sin del kan det ikke skje fort nok. Og da er det selvsagt fullstendig tørke; jeg har lett i avisen, på nett (ymse sider) og hos dyrebeskyttelsen, og kikker etter oppslag i alle butikker jeg er i, men finner ingen aktuelle. Så jeg lurte på om noen her inne vet om noen som har kattunger å gi bort og kan formidle kontakt?

Vi ønsker følgende:
- Kattunge
- Korthåret
- Helst ei katt som ikke blir for stor som voksen (litt små foreldre), men dette er det vi/jeg kan fire på

Katta skal hete Raymond eller Lilly, har ungene bestemt. Jeg tror jeg heier på jentekatt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:18   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Vi vet dessverre ikke om noen akkurat nå, men skal rope ut om jeg kommer over noen. Har du prøvd facebook?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:25   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Nei, facebook var en idé. Bare legge det ut i statusen min? Er ganske fersk der og har ikke veldig mange venner ennå, men det er kanskje verdt et forsøk likevel.

Supert hvis du roper ut hvis du hører noe. Pusen blir nok presentert hvis vi får tak i en, så fram til da er vi veldig interesserte.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:33   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Se i Avisa Nordland, eller du kan høre med dyrebeskyttelsen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:35   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Følger med begge steder, kisha, men det har vært null å finne i flere uker nå og ungene (særlig den ene) er snart tomme for tålmodighet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:03   #6
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Henger det ikke oppslag på butikkene heller?

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:09   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Nei, facebook var en idé. Bare legge det ut i statusen min? Er ganske fersk der og har ikke veldig mange venner ennå, men det er kanskje verdt et forsøk likevel.

Supert hvis du roper ut hvis du hører noe. Pusen blir nok presentert hvis vi får tak i en, så fram til da er vi veldig interesserte.

Jepp. Legg det i statusen din. Jeg har endel venner der og kunne kanskje etterlyst for deg?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:15   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jepp. Legg det i statusen din. Jeg har endel venner der og kunne kanskje etterlyst for deg?

Ja, hvis du hadde orket å gjøre det hadde det vært supert. Jeg har lagt ut selv nå, men jeg har bare 50 venner så langt og halvparten bor i andre deler av landet, så det er vel ikke så stor sjanse.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:30   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

http://www.facebook.com/search/?init...id=56107409154

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:06   #10
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattunger i bodøområdet?

Hvor langt gidder dere kjøre for å hente? Tror jeg har en facebook-venn et godt stykke utenfor Bodø som har annonsert kattunger for litt siden. Om de er korthårete og små vet jeg ikke, men det kan jeg jo spørre om dersom dere er interessert.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:07   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattunger i Bodøområdet?

Tja ... Ikke lenger enn til Fauske eller tilsvarende, tror jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:09   #12
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattunger i Bodøområdet?

Da blir Breivik litt langt, kanskje? Jammen ikke sikker på hvor langt det er å kjøre dit, jeg.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:16   #13
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kattunger i Bodøområdet?

Det blir i lengste laget, ja. Ikke nødvendigvis så langt i km, men dårlige veier.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no