Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Brudebukett ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 18:53   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brudebukett ...

Synes absolutt du kan ha solsikker.
Nydelig blomster.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 20:49   #22
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brudebukett ...

Jeg har vært i et bryllup hvor solsikke var tema: solsikke brudebukett, solsikke mønster vevd in i brudekjolen, og solsikkehonning i minikrukker som souvenir til gjestene. Det var veldig fint. For meg symboliserer solsikker liv, varme og glede.

Vi har en masse solsikker i hagen, siden vi har en sønn som heter Vincent - mange gjester som har hatt med seg solsikker i potte, solsikkefrø o.l. De kan da ikke ha vært falske allesammen ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 12:24   #23
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brudebukett ...

Tusen takk for positive tilbakemedinger! Dette gav meg tryggheten jeg trengte på at jeg ikke er sånn helt på jordet i å velge denne blomsten. Og takk for bildet av den nydelige buketten MokkMokk! Jeg har googlet en del, men den hadde jeg ikke sett før.

I dag har jeg vært å bestilt buketten, og den blir noe lignende. Thanks!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no