Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 00:46   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Jeg har opplevd det ganske mange ganger, men i dag tok det virkelig kaka. Jeg og min mann var ute på klesshopping i diverse herrebutikker på Kvadrat, og vi måtte jo innom Jack & Jones en tur. Der stod vi og kikket på noen t-skjorter, da ei ansatt kommer bort og begynner å henge klær på plass. Greit det, men hun går virkelig inn for dette. Hun presser seg mellom oss og henger klær på plass rett foran trynet på oss, skviser oss vekk omtrent.
Både jeg og min mann følte bare vi var i veien (dette pågikk ganske lenge) og bestemte oss bare for å gå ut, her skulle det visst ryddes på plass helt manisk. Ingen klesskjøp på oss.

Dere som jobber i klesbutikk, er det normalt å gjøre slik? At man henger på plass klær og rydder i hyller og slikt er jo helt greit (og en selvfølge), men kan man ikke vente til kundene er ferdige med å kikke før man presser dem bort fra hyllene? Jeg blir litt sjokkert ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 01:26   #2
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Har opplevd det ja og jeg sa klart ifra at dette kunne hun gjøre når jeg var ferdig i den hyllen.
Hun ble pottesur.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 03:16   #3
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Jeg har aldri jobbet i klesbutikk, men i bokhandel, og der trengs det stadig vekk å ryddes i hyllene. Men det kunne ikke falle meg inn å presse meg forbi kunder for å gjøre det. Ville heller lagt til side de bøkene som skulle i den hylla, og satt dem på plass etter at kundene hadde gått.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 07:34   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Jeg tror du har truffet på en rar butikkansatt - slikt er da ikke vanlig. Jeg har heldigvis aldri truffet på noe sånn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 08:57   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Kommer litt ann på. Er det mye å gjøre i butikken så bør ikke rydding være første pri, men service!
Er det derimot lite å gjøre så er man ofte nødt til å bruke litt tid på å gjøre om ol. Men jeg mener uansett at hun burde unnskylde seg og i allefall tilby seg å hjelpe dere også.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:39   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Jeg har aldri truffet slikke ansatte, jeg. Men kanskje dere var ute for en overivrig sommervikar ? Mulig også at de bare er blitt helt hyper p.g.a. salgsrushet.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:41   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Jeg har også vært på shopping i dag men ble mer oppgitt over alle (det jeg håper var) sommervikarer som var mer opptatt av å fnise og snakke om "når han tok på meg" bak kassa, enn kunder og rydding og service og sånn .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 21:34   #8
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klesbutikk-ansatte med irriterende ryddemani!

Dette har jeg aldri opplevd. Ansatte som er veldig opptatt med å snakke med hverandre har jeg sett, men ikke at de trenger seg forbi meg for å rydde. Jeg ville antagelig sagt noe sånn som:"Du får bare si fra hvis jeg står i veien for deg, så skal jeg gå i en annen butikk".

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no