Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-11, 11:00   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Denne næringslivstoppen liker visst å provosere, og jeg innrømmer; jeg ble provosert. Snakker om aktikvarisk holdning.
http://e24.no/jobb/hvilken-kvinne-oe...aperm/20124556

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:03   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Jeg trengte ikke mer enn å åpne linken, så så jeg hvem det var. Jeg har lest et intervju med han før og orker ikke å lese ett til. Han hadde visstnok aldri trillet barnevogna, det var ikke for mannfolk.

Jeg tenker at han ikke er representativ, ikke en gang for næringslivstopper. Så jeg bare tenker 'for en dust' og orker ikke engasjere meg utover det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:05   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Det ble så karikert at det er vanskelig å gjøre annet enn å fnise.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:06   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

*rekker opp hånda* Jeg ønsker meg en mann som tar pappaperm.

Ellers .

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:08   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Skulle jeg i det hele tatt vurdert å få meg en attpåklatt, måtte det definitivt vært med en mann som ikke bare ønsker jeg pappaperm, men også vil være svært delaktig i hele oppveksten.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:11   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Jeg kan også rekke opp hånda, siden jeg ønsker meg en mann som tar pappaperm (og har en som har tatt det, tre ganger, og mer enn pappaukene.)

Men, det finnes nok mange kvinner som gjerne kunne tenkt seg en bemidlet, solbrun spradepass med stor villa og dyr bil, og som synes det passer best at kona tar seg av barn, hus og interiør mens han tjener penger og tar seg ut i blazer.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:12   #7
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?



Om jeg skulle funnet på å få et barn til måtte den som var tiltenkt rollen som far love meg dyrt og hellig at han ville ta ut den største delen av permisjonen. Jeg er ikke skapt for å være hjemme med barn.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:14   #8
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Nommin så søt, tenk å ikke like å se at mennesker uten pupper triller en barnevogn for en sart og følsom sjel!

Uhæh, men så sarte og følsomme trenger ikke menn å være for min del altså. Jeg ville helt klart gått for en barskere variant.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:15   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Det er hvertfall helt tydelig at denne mannen har helt andre verdier enn meg, men jeg blir ikke provosert. Så lenge de har det bra sammen og det funker for dem, bryr jeg meg ikke.

Måtte litt av dette da.

Sitat:

- En fødsel er fantastisk og det er naturlig for meg å være med på den. Men jeg prøver alltid å få tid til en tur på kontoret også på fødselsdagen,sier Haudemann-Andersen til E24.

Investoren, som er en av Norges rikeste, er far til tre. Han har en datter på 22, og to gutter på 6 og 9.

I januar blir han far igjen, og han tenker ikke å gjøre noe annerledes denne gangen:

- Jeg garanterer at her blir det ingen pappaperm, sier Haudemann-Andersen.

Han forteller blant annet at en av de tidligere fødselene trakk ut i tid, og at han da fikk flyttet et styremøte opp til sykehuset.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:16   #10
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Jøss. Selv synes jeg ikke menn som ute av stand til å trille barnevogn, ta pappaperm eller utsette styremøtet til etter at at den langtekkelige fødselen er over er særlig tiltrekkende. Med andre ord så ville jeg ikke hatt spradebassen som far til mine barn.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:16   #11
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Jeg melder meg.

Sjarmerende type han der.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:19   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Jeg tar gjerne en pappa med noen millioner også. Dvs mannen min kan godt skaffe dem, jeg bytter han ikke ut. Men jeg vil ikke ha en mann som prioriterer møte på jobben over fødsel det første døgnet, da hadde det ikke blitt flere barn for å si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:20   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Det overrasker meg ikke at de som vanker i hans krets ikke tar pappaperm. De er stort sett superbizzi forretningsmenn som bare MÅ tenke jobb hele tiden. Kanskje det er derfor de har "lykkes" og blitt rike?

Jeg tråkket forøvrig litt i salaten her da jeg traff en vennepar av søsteren min og spurte om han hadde to ukers pappaperm nå. Han kunne svare at jo, han tok seg litt fri, men han hadde ikke "fastsatt" pappaperm. Da jeg og søsteren min kom på tomannshånd kunne hun fortelle at han var en steinrik arving som drev egne firmaer og at lovfestet pappaperm ikke akkurat var noe de trengte å tenke på.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:21   #14
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Jeg vil ha en mann som tar sin del av permisjonen, og da snakker jeg om mer enn pappaperm-ukene. Jeg vil dessuten ha en mann som tar sin del av absolutt alt annet, fra barnevogntrilling via nattevåk og bleieskift. Hadde han kunnet skulle han jammen fått tatt halvparten av graviditeten, fødselen og ammingen også.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:23   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Han kunne nå i det minste hatt styremøtet på fødestuen da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:24   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

For et underlig spørsmål å stille. Er det stilt retorisk? For i såfall lurer jeg på om han egentlig ønsker å få høre i retur at han er en skikkelig uattraktiv mann, slesk posering til tross.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:26   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

For et sjarmtroll.

Jeg kunne nok ikke delt livet med en mann med de verdiene, men det er jo fint at det funker for noen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:32   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Han bidrar jo med mye penger og holder seg stort sett borte på jobb?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:33   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Han bidrar jo med mye penger og holder seg stort sett borte på jobb?

Ja, det er alltid noe godt i alle.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:33   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kvinne ønsker seg en mann som tar pappaperm?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Han bidrar jo med mye penger og holder seg stort sett borte på jobb?

Tenk så mye vi kunne ha shoppet da Katta!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no