Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er relativt stødig på ski

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-12, 22:35   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.700
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er relativt stødig på ski

Svogeren min er en sånn en som elsker alt som kan dure og gå. Og en av disse durende duppedingsene han har, er en sånn sak som lager fiiiine skiløyper.
Nå har pompen måtte være inne noen dager pga streptokokker, det har vært jul med stillesitting og eting, og i det hele tatt.
Så i dag når solen skinte så fint, og pompen var nede hos svigers en tur, så tenkte mor i huset at hun ville teste skiløypene som svoger har laget utenfor her. Lange flotte skiløyper har han kjørt opp.



Så jeg smurte etter beste evne, og gikk ut med motet på topp. Vel, formen fant jeg fort ut at ikke holdt like godt som ønsket om å få seg en skikkelig treningsøkt. Og kaldt var det, og det kjente jeg i lungene. Jeg hadde godt feste, men ikke like god glid gitt. Så jeg gikk ikke skrekkelig langt. Men et par km ble det nok.

Jeg snudde et stykke oppi her, og tok fatt på turen hjem igjen. Så skulle jeg altså ned en bakke. En ganske lang, og visstnok en ganske bratt bakke også. Det burde jeg jo visst, for jeg gikk den samme bakken opp noen minutter tidligere. Jeg tenkte at jeg skulle stå i sporet, for det var så hardt ved siden av, der man kan skøyte. Jeg ville ikke fått skrenset noe særlig likevel. Så jeg prøvde å bremse litt med stavene.

Nå hadde jeg visst ganske god glid likevel. Vel, akkurat der farten var høyest, der hadde min kjære svoger laget en sving. Og innen jeg forsto at det ikke kom til å gå bra var det for sent. Sporet svingte, mine ski fortsatte rett frem. Og vips så tok jeg en rundans og landet med hodet først i snøen. Heldigvis var det litt tåkete nedi dumpa der, så jeg tror ikke naboene så meg. Ikke de på veien heller. Jeg fikk summa meg litt, og reist meg opp. Heldigvis var jeg relativt uskadet. Ansiktet full av snø, og litt vondt i ansiktet.

Resultat nå noen timer etter. En relativt grei hevelse rundt hele ytterkanten av høyre øye. Blått og fint. En veldig vond skulder. Klarer ikke å gre meg en gang, og sliter med å dra opp buksa. Og et stk verkende ankel.

Blir ikke noe mer ski på meg i 2012 i hvertfall.

Ikke så lett å få et bilde som yter rettferdighet til hverken kulen eller fargen men..






Det siste bildet er det pompen som har tatt. Lettere uklart mobilbilde.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:38   #2
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski..

Oida.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:42   #3
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski..

Auda. Det så ikke noe godt ut

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:45   #4
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski..

Uffa da.
Håper du ikke har skadet deg mere enn at du bare er litt forslått. God bedring.

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:45   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.068
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski..

Jeg prikka deg, men det var alldeles ufint av meg å ikke huske ønske god bedring. Så: God bedring!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:50   #6
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.700
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski..

Jeg tror ikke det er noe mer enn forslått og forstuet altså.
Skulderen er jeg spent på kjenner jeg, for den har jeg aldri ødelagt før. Men ankelen er kjent. Den har jeg tatt et ukjent antall ganger tidligere.

Mannen min trøster meg med at det sikkert er mye værre når jeg står opp i morgen. Takk for den liksom.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 22:59   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski..

Auda.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 23:00   #8
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski..

Huffda

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 00:02   #9
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Au! God bedring!

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 00:05   #10
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Det så ikke godt ut. God bedring.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 00:17   #11
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.700
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Nå vurderer jeg om jeg skal ta en Paralgin Forte før jeg legger meg kjenner jeg.
Det værker i beinet og det værker i skulderen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 00:19   #12
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Gjør det, så får du nok sove.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 00:21   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Auau.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 09:56   #14
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Au! Håper vontingen går over fort som fy.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 09:58   #15
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Au

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 10:42   #16
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.700
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Ua, au au.
Har sovet ganske urolig i natt. Skulderen er ikke god, ikke ankelen heller.
Blåveisen kjenner jeg ikke så mye til, annet enn at det er ubehagelig å være hoven sånn. Det hovent og ømt fra litt under kinnbeinet til panna. Og litt forskjellige farger viser seg frem.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 10:55   #17
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.526
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Au, masse god bedring!!

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 11:21   #18
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Uff da! Men løypene var fine da...

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 11:28   #19
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.700
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Uff da! Men løypene var fine da...


Jada, det var ikke noe å si på løypene. Ikke værst å ha ski-in/ski-out hjemme. Bare så synd jeg ikke får benyttet meg av de på en stund. Og nå kan det hende de regner bort ila helgen.

Godt han har maskin så han kjører opp igjen når det kommer mer snø da.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 12:09   #20
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er relativt stødig på ski

Vi har også skiløyper rett utenfor døra og det er veldig behagelig å slippe å pakke bilen full av utstyr for å ta en liten skitur

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no