Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminkekurs for preteens?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-17, 12:31   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Spørs om et kurs bare preller av. Jeg var innom et sminkerom hos en av våre større tv-kanaler her forleden, og ved siden av meg satt noen tenåringer som også skulle på. De nektet å la den erfarne sminkøren slippe til, for det var jo angivelig helt håpløst!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 13:09   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Jeg tenker som Input at det er en ufarlig greie, og en helt uskyldig og midlertidig "prøve og feile"-fase som noen må gjennom. Det er ikke tatoveringer, tross alt.

Helt ærlig så har jeg av og til tenkt, når jeg ser disse perfekt sminkede unge tenåringene, at "det er da som pokker, skal de liksom SLIPPE den greia med at de driter seg ut med tykk brunkrem og svart, tett eyeliner, de, da? Det måtte jo vi gjennom før vi fant ut av ting!!!"


Min 12-åring har så vidt begynt å snuse på sminke, veeeeldig forsiktig, og jeg lurte på om jeg skulle vise henne noen tutorials på pen, diskret, sminke? Noen som har tips til det?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 13:12   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Helt ærlig så har jeg av og til tenkt, når jeg ser disse perfekt sminkede unge tenåringene, at "det er da som pokker, skal de liksom SLIPPE den greia med at de driter seg ut med tykk brunkrem og svart, tett eyeliner, de, da? Det måtte jo vi gjennom før vi fant ut av ting!!!"

Jeg syns mange sv drm bruker alt for mye og feil farge som foundationen (og andre produkter som er dekkende).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 13:13   #24
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Tenker det samme som de fleste andre at det er ufarlig og at hva som er pent er aldersspesifikt. Kan jo kanskje være en ide å gi noe opplæring/kurs i forhold til hudpleie/rens? Som jeg synes det er litt mindre interesse for enn for sminke generelt i den aldersklassen

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 13:17   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns mange sv drm bruker alt for mye og feil farge som foundationen (og andre produkter som er dekkende).

Joda, sikkert, men generelt er de virkelig utrolig mye flinkere enn det vår generasjon var, syns jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 13:31   #26
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vis henne bilder av hun som kom inn på Paradise nå. Men hun har sikkert alt sett henne. https://www.vgtv.no/#!/video/140534/...lle-snakker-om

Jeg måtte klikke Hun bruker jo enormt med makeup - og de voldsomme vippene

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 14:02   #27
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Det viktigste jeg bidrar med her, tror jeg, er å minne om at når man bruker SÅ mye sminke, må hun passe på å vaske skikkelig. Lurt å få gode vaner på dette FØR hormonene setter inn og uren hud og T-sona er på plass. Dobbelrens om kvelden (første gang fjerner mesteparten av sminken, neste runde tar resten og vasker/ også renser huden). Viktig med riktig variant sminkefjerner også. Olje til vannfast!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 15:36   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Joda, sikkert, men generelt er de virkelig utrolig mye flinkere enn det vår generasjon var, syns jeg.

Enig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 16:03   #29
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Søk på No makeup makeup tutorial er tipset fra 19-åringen her.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 16:20   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Jeg tenker det å eksperimentere med sminke og se ut som et malerskrin er en fase som hører med til fjortisalderen (og hun er jo fjortis i eget hode). La henne holde på, det går over.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 16:26   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Søk på No makeup makeup tutorial er tipset fra 19-åringen her.

Men hun har antagelig ikke noe ønske om å se ut som hun har no makeup, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 16:36   #32
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men hun har antagelig ikke noe ønske om å se ut som hun har no makeup, da.

Nei, mulig det, men det var et tips og da lærer hun kanskje hvirdan sminke seg uten å legge på fullt lag med sparkel som var et ønske fra mor.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 16:55   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Snuppa til Tjorven var pent sminket på bildet fra operaen ihvertfall, og så ikke sminket ut på 17. mai.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 18:32   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det viktigste jeg bidrar med her, tror jeg, er å minne om at når man bruker SÅ mye sminke, må hun passe på å vaske skikkelig. Lurt å få gode vaner på dette FØR hormonene setter inn og uren hud og T-sona er på plass. Dobbelrens om kvelden (første gang fjerner mesteparten av sminken, neste runde tar resten og vasker/ også renser huden). Viktig med riktig variant sminkefjerner også. Olje til vannfast!

Takk. Dette var et godt tips som jeg skal ta med henne. Nå er hun i puberteten allerede, for det er både pupper og kviser. Og skikkelig rens er spesielt viktig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 18:35   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Snuppa til Tjorven var pent sminket på bildet fra operaen ihvertfall, og så ikke sminket ut på 17. mai.

Vel, hun har masse sminke på på bildene fra begge disse dagene. Men da har hun ikke smurt på aller tykkest. Hun er ganske god på no makeup makeup. Det er bare ganske ofte at no makeup makeup ikke er målet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 18:41   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Og hadde jeg ikke vært moren hennes så hadde jeg også syntes at dette er en helt surrealistisk problemstilling. Men noen ganger må man velge kamper med litt større omhu enn man noen gang hadde forestilt seg før man fikk barn. Vi har kommet frem til at sminke verken er permanent eller til noen skade, så vi har gitt beskjed om at vi ikke legger oss for mye oppi dette.

Greia hennes er at hun tar imot rettledning og instruksjoner fra alle andre enn oss foreldrene (snodig nok fungerer pappa som helt grei instruktør når han er i rollen som fotballtrener), så hvis vi ga henne et sminkekurs som en positiv presang, så ville hun trolig tatt til seg infoen. Men da er det et poeng at det er noe skikkelig. Vi vil jo bare at hun skal se ålreit ut.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:07   #37
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Jeg kjenner ikke til sminkekurs, men har god erfaring med gode sminkebutikker som gir veiledning mot at man kjøper produkter for en viss sum. Storesøster gjorde det etter eget ønske på Kicks og sminker seg ihvertfall veldig fint. Jeg har gitt tilsvarende fra Body Shop til en annen tenåring og hun var også begeistret.

Sist gang jeg sa det ble jeg anklaget for å være en jåledukke som bare så mine døtre som mine personlige pynteprosjekter. Men det får jeg heller stå i. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor veiledning på nettet er greit, men veiledning fra et levende menneske er en uting.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:12   #38
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Min frisør er også make up artist, jeg skal snart få minikurs av henne.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:22   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg kjenner ikke til sminkekurs, men har god erfaring med gode sminkebutikker som gir veiledning mot at man kjøper produkter for en viss sum. Storesøster gjorde det etter eget ønske på Kicks og sminker seg ihvertfall veldig fint. Jeg har gitt tilsvarende fra Body Shop til en annen tenåring og hun var også begeistret.

Sist gang jeg sa det ble jeg anklaget for å være en jåledukke som bare så mine døtre som mine personlige pynteprosjekter. Men det får jeg heller stå i. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor veiledning på nettet er greit, men veiledning fra et levende menneske er en uting.

Ja, jeg husker faktisk den tråden. Sånn sett slapp jeg billigere unna nå

Men bare gikk dere inn på Kicks/BodyShop/tilsvarende og sa at dere skulle legge igjen nok penger til å få god instruksjon?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 20:36   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Når du sier at dere vil at hun skal se ålreit ut, er det fordi hun bruker for mye sminke og har en stil dere ikke liker, eller fordi hun ikke får til å sminke seg slik?

Er det sistnevnte så tenker jeg et sminkekurs har noe for seg, men er det førstnevnte er det jo et stilvalg.

De som jobber i sminkesjappa på Arkaden er råflinke. Du kan jo f.eks. stikke hodet innom dem og forklare utfordringen, og høre om de kan hjelpe? Slik at de er forberedt på hva som egentlig er utfordringen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no