Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp - snegleegg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 17:29   #1
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp - snegleegg

Jeg tror jeg har funnet et sneglerede - inni munnen på en myk lekeøgle!

Det var en liten lysebrun snegle der inne også, men den har jeg prekevert.
Hvordan kvitter jeg meg med eggene? De ligger i en klump, spunnet inn i en fin liten "pose". Kokende vann?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 17:46   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - snegleegg

Kan du ikke pirke dem ut med ett eller annet og så salte dem da?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 17:51   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - snegleegg

Kast hele greia.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:02   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp - snegleegg

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Kan du ikke pirke dem ut med ett eller annet og så salte dem da?



Men altså, det kan vel hende det er det beste.


Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kast hele greia.

Da får jeg ungene på nakken. Må nok bite i det sure eplet og finne frem tannpirkere og saltbøssa.

Insektene har tydeligvis pekt ut meg som offer i dag. Måtte stoppe to ganger på vei hjem i sted for å få edderkopper ut av bilen. Den ene spaserte på ruta tre cm fra ansiktet mitt!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 18:37   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - snegleegg

Usj, de sneglene er motbydelige, men hva gjør man ikke for barna.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 19:32   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - snegleegg

Bli kvitt de sneglene snarest for de formerer seg til 200 i en svusj!!!
Vi har lånt en leil. i feien og der var det masse snegler. De sugde seg tom. oppover muren loddrett. ÆSJ! Vi strødde salt langs kanten ved blokken og etter det beveget de seg ikke over denne linjen. Hjemme har vi heldigvis ingen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no