Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

City Maid - kostnader

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-17, 21:55   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

City Maid - kostnader

Dere som har vaskehjelp fra City Maid, hvor mye betaler dere for dette, og hvor ofte kommer de og vasker? Er dere fornøyd med kvaliteten?

Vi har ca 100 kvm boflate - tre soverom, bad, trappegang, stue/entre og kjøkken. Ingen av oss er spesielt lykkelige over å vaske, og jeg vurderer seriøst å skaffe vaskehjelp. Mannen min er ytters skeptisk til å ansette en privatperson, så om jeg skal klare å lokke ham med på dette, blir det nok et firma. Jeg så reklame for City Maid nå, men må jo kontakte dem for et tilbud, og det gidder jeg ærlig talt ikke, for jeg er redd for ikke å bli kvitt dem i ettertid, med tanke på henvendelser og salg, dersom jeg takker nei til tilbudet deres.

Så da spør jeg heller Orakelet og håper på svar. (Eller anbefaling av annet vaskefirma.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no